Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

ХАБАРШЫ «Филология ғылымдары» сериясы

Том 1 № 1(75) (2021): «Филология ғылымдары» сериясы

Жарияланған: March 2021

ТІЛ БІЛІМІ

А. Алдаш
КАЛЬКА ЖОЛЫ АРҚЫЛЫ ЖАСАЛҒАН ТЕРМИН ТІРКЕСТЕРДІҢ ОРФОГРАФИЯЛАНУЫ
9-18
А. Алдаш,A. Сейдамат
ТІЛДЕГІ СТАНДАРТТЫЛЫҚ ЖӘНЕ ТІЛДІК БІРЛІКТЕРДІҢ СТАНДАРТТАЛУЫ (ПРОБЛЕМАНЫҢ ҚОЙЫЛЫСЫ
18-24
К.С. Алдашева
ҚАЗАҚЫЛАНДЫРЫЛҒАН ЛЕКСИКАЛЫҚ ЖАҢАЛЫҚТАРДЫҢ ӨЗГЕ ТІЛДІК ӘСЕРГЕ ҚАРСЫ ИММУНИТЕТІ (жалпы білім беру жүйесінің білім мазмұны негізінде)
24-32
Ж. Беласарова
КӨНЕ ТҮРКІ ТІЛІНДЕГІ CЕПТІКТЕРДІҢ МАҒЫНАЛЫҚ ЖӘНЕ ҚҰРЫЛЫМДЫҚ СИПАТЫ
32-40
Л.А. Бугенова ,Г.А. Каламбаева
МЕМЛЕКЕТТІК ТІЛДІҢ ДАМУ КӨРСЕТКІШІ РЕТІНДЕГІ ЖАРНАМА МӘТІНДЕРІ
40-44
Е . Есбосынов ,Ж. Cулейменова
ҚАЗАҚ-ТҮРІК ФРАЗЕОЛОГИЗМДЕРІНІҢ ЭТНОЛИНГВИСТИКАЛЫҚ СИПАТЫ
44-48
С. Жиренов
ҚАЗАҚ МИФОЛОГИЯСЫНДАҒЫ ОРНИТОНИМДЕРДІҢ ТІЛДІК БЕЙНЕСІ
48-53
A. Жуманова
ШЕТ ТІЛДІК АББРЕВИАТУРАЛАРДЫ МЕҢГЕРУ ПРОЦЕССІНІҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
53-58
Ж. Жунусова,М. Тулегенова
ТІЛ ЖҮЙЕСІН ҚАЗІРГІ СТРАТИФИКАЦИЯСЫ: СОЦИОЛИНГВИСТИКАЛЫҚ АСПЕКТІ
58-63
M. Жүнісова,Е. Қасенов
ИСЛАМ ДӘУІРІНІҢ ӘДЕБИ МҰРАЛАРЫНДАҒЫ ТӘРБИЕ ТУРАЛЫ ПАРЕМИОЛОГИЯЛЫҚ БІРЛІКТЕР
63-67
Ж. Ибраева,K. Жақсылыққызы
БИЛИНГВИЗМДІ ЗЕРТТЕУ ҮДЕРІСІНДЕГІ НЕЙРОЛИНГВИСТИКАЛЫҚ ЗЕРТТЕУЛЕРДІҢ РӨЛІ
67-73
Г. Қосымова ,Л. Х. Ахматкулова
ҚАЗАҚ ЖӘНЕ ӨЗБЕК ТІЛДЕРІНДЕГІ ЛЕКСИКАЛЫҚ МАҒЫНА
73-79
Ф.К Намазова
ДРАМА ЖАНРЫ МЕН ДРАМА ТІЛІНІҢ СИПАТТАРЫ
79-84
Г.С. Нәбиева,Ж.К. Ибраева
СУБОРДИНАТИВТІ БИЛИНГВИЗМ ЖАҒДАЙЫНДАҒЫ ТІЛДІК БӘСЕКЕЛЕСТІК
84-90
С. Нұрғали
ҚҰРМAЛAС СӨЙЛEМНІҢ ҚAЛЫПТAСУ ТAРИХЫ МEН ДAМУЫ ЖAЙЛЫ ЗEРТТEУЛEР
90-98
С. Нұрғали
ТАРИХИ ГРАММАТИКАЛЫҚ ЕҢБЕКТЕРДЕГІ МОРФОЛОГИЯЛЫҚ ТҰЛҒАЛАРДЫҢ ДАМУЫ
98-103
Г.Б. Мәдиева ,З.А. Ұзақбаева
БРЕНД КОНЦЕПЦИЯСЫ ТІЛ БЕЛГІСІ РЕТІНДЕ
103-107
M. Мамбетова,Т.Н. Калбирова
РЕСМИ-ІСКЕРИ КЛИШЕ (қазақ тілі материалы бойынша)
104-110
Ф.Ш. Оразбаева
ҒАЛЫМ МҰРАСЫ – РУХАНИ ҚАЗЫНА
112-117
Ф.Ш. Оразбаева
АЙТЫЛЫМ ӘРЕКЕТІНДЕГІ СӨЗДІҢ ҚАТЫСЫМДЫҚ ҚЫЗМЕТІ
123-130
Э.Н. Оразалиева
МӘДЕНИ-ЭСТЕТИКАЛЫҚ ТАНЫМ – АДАМ КАПИТАЛЫНЫҢ САПАЛЫ НЕГІЗІ
126-130
Б. Г. Мамедова
ЛИНГВИСТИКАЛЫҚ СӘЙКЕСТІЛІК ЖӘНЕ СЕМАНТИКАЛЫҚ ТРИГГЕРЛЕР ТОНИ МОРРИСОН ЖӘНЕ ЭЛИС УОКЕР (АФРОАМЕРИКАЛЫҚ СӘЙКЕСТІЛІК КОНТЕКСТІНДЕ)
130-134
Г.С. Мейірманова,Ф.Қ. Кенжеғұлова
МӘТІН СИНТАКСИСІНДЕГІ БАЙЛАНЫСТЫРУШЫ ҚҰРАЛДАР
136-143
М.Ш. Мусатаева ,Д.С. Дюсенова
СТУДЕНТТЕРДІҢ НЕГІЗГІ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДА ОРЫС ТІЛІНІҢ ОҚУ ПӘНІ РЕТІНДЕГІ РӨЛІ
140-147
С.Н. Сеидомарова
НЫСАН БЕЛГІСІ БОЛМЫСЫНЫҢ СИНТАКСИСТІК КОНЦЕПТІ
147-155
А. Г. Сембаева , Г. А Ескермесова
ПОЭТИКАЛЫҚ ТІЛДІҢ НЕЙРОЛИНГВИСТИКАЛЫҚ БАҒДАРЛАМАЛЫҚ СИПАТЫ
155-162
K. Сұлтанбек ,З. Шaдкaм
АРАБ ӘРІПТЕРІМЕН ЖАЗЫЛҒАН ЕҢБЕКТЕРДІ ТРАНСКРИПЦИЯЛАУ МӘСЕЛЕСІ
162-169
А. Тымболова ,А. Айдаркызы
КАЛАМБУРДЫҢ ТІЛДІК ТАБИҒАТЫ
169-175

ӘДЕБИЕТТАНУ

С.Д. Абишева,С.К. Серикова
Қ. МЫРЗАЛИЕВТІҢ “ТАБИҒАТ” ӨЛЕҢДЕРІНДЕГІ ПОЭТИКАЛЫҚ АДРЕСАТТЫҢ ҚҰРЫЛЫМЫ МЕН МАҒЫНАСЫ
175-182
К. Ф. Адиширинов
НАКАМА ТУРАЛЫ ХХ ҒАСЫРДЫҢ ӘДЕБИ СЫНЫ: ДҰРЫС ЖӘНЕ ҚАТЕ
182-187
М.К. Айтимов,Г.С. Каримова
АҚЫНДАР АЙТЫСЫНДАҒЫ ҰЛТТЫҚ - АЗАМАТТЫҚ КӨЗҚАРАСТАР – ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІ ТАРИХЫНЫҢ ДӘСТҮРЛІ АРНАСЫ
187-193
М.К. Айтимов ,А.А. Найманбаев
ҚАЗІРГІ ҚАЗАҚ ПРОЗАСЫНДАҒЫ АЛАШ ҚАЙРАТКЕРЛЕРІНІҢ КӨРКЕМ БЕЙНЕСІ
193-200
A. Акимбек,З.У. Исламбаева
“AБAЙ” СПЕКТAКЛІНІҢ ЖАҢА ОҚЫЛЫМЫ (Қ.Қуaнышбaев aтындaғы мемлекеттік академиялық қaзaқ музыкaлық дрaмa теaтрының мысалында)
200-205
Г.С. Асқарова,A.A. Болтабекова
ПРОЗАДАҒЫ СТИЛИСТИКАЛЫҚ АЙШЫҚТАРДЫҢ ҚОЛДАНУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
2085-209
А.У. Байболов
БАҚЫТЖАН ҚАНАПИЯНОВ ӘҢГІМЕЛЕРІНДЕГІ ҰЛТТЫҚ КОД МӘСЕЛЕЛЕРІ
209-214
Г.Ж. Байшукурова,Г.Ж. Койшыманова
ҚАЗАҚ МАҚАЛ-МӘТЕЛДЕРІНДЕГІ ҚҰНДЫЛЫҚТАР ЖҮЙЕСІ (АБАЙДЫҢ "ҚАРА СӨЗДЕРІ" МАТЕРИАЛЫНДА)
214-219
Ұ.Н. Жанбершиева
ҚАРАСАҚАЛ ЕРІМБЕТ КӨЛДЕЙБЕКҰЛЫ ТОЛҒАУ-ТЕРМЕЛЕРІНДЕГІ ҒИБРАТТЫҚ ОЙЛАР
217-223
Р.К. Жетібай
“КӨНЕ ЖҰРТ” ӘҢГІМЕСІНДЕГІ КЕЙІПКЕРДІҢ ДӘРМЕНСІЗДІК ЭСТЕТИКАСЫ
223-229
Р. Зайкенова,Ф. Сағымбекова
“АБАЙ ЖОЛЫ” РОМАН-ЭПОПЕЯСЫНДАҒЫ КӨРКЕМ КОНЦЕПТ
229-233
O. Иманғали
НЕСІПБЕК ДӘУІТАЙҰЛЫ “АЙҒЫРКІСІ” ӘҢГІМЕСІНІҢ КӨРКЕМДІК ӘЛЕМІ
233-239
A. Қaбылов
ОСПAНХAН ӘУБӘКIРОВ СТИЛIНДЕГI ИРОНИЯ
239-244
Р.М. Құлахметова
ТҮРКІ ОЙШЫЛДАРЫНЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК-САЯСИ КӨЗҚАРАСТАРЫ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАСТЫҢ НЕГІЗІ РЕТІНДЕ
244-251
Б. Г. Мамедова (Бардали)
ӘЗІРБАЙЖАН ТӘУЕЛСІЗДІК ЖЕТІСТІГІНІҢ ТАРИХЫ ПОЕСТЕРІ
251-257
А.Н. Нурланова ,Б.Ш. Мешимбаева
АБАЙ МЕН ШӘКӘРІМДІ ТОҒЫСТЫРҒАН АР ІЛІМІ
257-261
Г. С. Оралова
ЕРІМБЕТ КӨЛДЕЙБЕКҰЛЫНЫҢ АЙТЫСТАҒЫ ОРНЫ
261-268
Г.Ж. Орда,Г.С. Аскарова
ҚАЗІРГІ ҚАЗАҚ БАЛАЛАР ӘДЕБИЕТІНДЕГІ ДӘСТҮР ҰЛАСУЫ
268-275
А.А. Саганаева,Р. Ә. Шаханова
ӘЛЕМДІК БАЛАЛАР ӘДЕБИЕТТЕРІНІҢ ДАМУЫ
275-280
A. Сейтенова ,Г.Ж. Болатова
КӨРКЕМ ШЫҒАРМАДАҒЫ ТҮСТЕР ПАЛИТРАСЫНЫҢ КОНЦЕПТУАЛДЫ МӘНІ
280-286
А. Семейова ,O. Хожамбердиев
МӘТІНДІ ОҚУ ҮДЕРІСІНДЕГІ СӨЗ ӘРЕКЕТТІЛІГІ АРҚЫЛЫ АКТЕРЛЕР МЕН РЕЖИССЕРЛЕРДІ МАМАНДЫҚҚА ТӘРБИЕЛЕУ МӘСЕЛЕСІ
286-292
A. Тусупова,A. Шөмшек
КӨРКЕМ ШЫҒАРМАНЫ ӘДЕБИ АСПЕКТІДЕ ЗЕРТТЕУ
292-297
Е.С. Тұрғынов
АЛҒАШҚЫ ОҚУ ҚҰРАЛДАРЫ: АЛАШ АҒАРТУШЫЛАРЫ ЖӘНЕ БЕЙІМБЕТ МАЙЛИН
297-303
М.М. Хавайдарова, А.А. Екибаева
"ОҚУ ҚҰЗІРЕТТІЛІГІ" ҰҒЫМЫН АНЫҚТАУҒА ЖӘНЕ ОНЫҢ ДЕСКРИПТОРЛАРЫН САРАЛАУҒА
303-310
О.К. Хожамбердиев ,B. Серикбаева
ПРОЗАЛЫҚ ШЫҒАРМАЛАРДЫҢ ДАМУ ТАРИХЫ
310-317
Р. А . Шаханова,A. Саганаева
РЕСЕЙ БАЛАЛАР ӘДЕБИЕТІНІҢ ӨЗІНДІК ЕРЕКШЕЛІГІ
317-324

ПЕДАГОГИКА МЕН ӘДІСТЕМЕ МӘСЕЛЕЛЕРІ

Н.С. Балтабаева ,A. Еркинбекова
ӘДЕБИЕТ ПӘНІН ОҚЫТУДА ӘДІС-ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ПАЙДАЛАНУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
324-329
Р. И. Бекишева
ОНЛАЙН ФОРМАТЫНДА ЗАҢГЕР СТУДЕНТТЕРІНЕ ОРЫС ТІЛІН ОҚЫТУ
329-339
Г.С. Ермекбаева,М.Б. Алиева
МАМАНДЫҚ БОЙЫНША МӘТІН ОРЫС ТІЛІН ОҚЫТУДЫҢ МАҢЫЗДЫ БІРЛІГІ РЕТІНДЕ ЖОО-ДА
333-339
М.А. Ермекбаев,Н. Қойшыбаева
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТІЛДІК-МӘДЕНИ ҚҰЗІРЕТІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
339-344
А. Жолдасова,А. Хайргельдина
ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН ЦИКЛДАҒЫ ПӘНДЕРДІ ОҚЫТУ ҮШІН “ЖАЗЫЛЫМ ЖӘНЕ ОЙЛАУ” ТЕХНОЛОГИЯСЫН СЫНИ ТҰРҒЫДАН ОЙЛАУ ДАҒДЫСЫН ДАМЫТУДЫҢ ӘДІСІ РЕТІНДЕ ПАЙДАЛАНУ
344-349
Н. Қойшыбаева,У. Есім
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТІЛДІК-МӘДЕНИ ҚҰЗІРЕТІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ЛИНГВИСТИКАЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
349-354
М. Кулахметова
АҒЫЛШЫН ТІЛІНІҢ ЛИНГВОМӘДЕНИ АСПЕКТІЛЕРІН ОҚЫТУДЫҢ ЛИНГВОДИДАКТИКАЛЫҚ ЕРЕКШІЛІКТЕРІ
354-360
С. Нұрпейісова
СТУДЕНТТЕРДІҢ КОГНИТИВТІК ҚЫЗМЕТІН ҚҰРУДА ИННОВАЦИЯЛЫҚ ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫН ҚОЛДАНУ
360-365
З. Османова,Ж. Сейсенбаева
ЖОБАЛАП ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫҢ ҒЫЛЫМИ НЕГІЗІ
351-355
Р. Рахметова,А. Назарбекова
ЭТНОМӘДЕНИ БІРЛІКТЕРДІ ОҚЫТУДАҒЫ ЭТНОПСИХОЛИНГВИСТИКАЛЫҚ ТӘСІЛДЕРДІҢ ТИІМДІЛІГІ
370-374
Ж. Сейсенбаева
ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫНДА ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІ САБАҚТАРЫ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫНЫҢ ТІЛІН ДАМЫТУ
359-364
Ф. Смаилова ,С. Жапаков
ДИДАКТИКАЛЫҚ ПРИНЦИПТЕР ЖӘНЕ ШЕТ ТІЛІН ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІН РЕТРОСПЕКТИВТІК ТАЛДАУ
374-379

ЖУРНАЛИСТИКА

М. Аймағамбетова ,А. Садыкова
ҚАЗАҚСТАННЫҢ МЕДИА ДИСКУРСЫНДАҒЫ МӘДЕНИ КОД
386-393
М. Мамбетова,М. Таубалдиев
ТЕЛЕВИЗИЯЛЫҚ ЖУРНАЛИСТИКА ТЕРМИНДЕРІНІҢ ҚАЗІРГІ ҚАЗАҚ ТІЛІНДЕГІ ОРНЫ
393-398
У. Оспанова,М. Шакенова
ҒЫЛЫМИ МӘТІНДЕ БҰҚАРАЛЫҚ АҚПАРАТ ҚҰРАЛДАРЫНЫҢ ӘЛЕУМЕТКЕ ӘСЕРІН ТҮРГЕ БӨЛУ
398-405
Г. Султанбаева,О. Ложникова
ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ЦИФРЛЫҚ ТРАНСФОРМАЦИЯ
405-415

AУДАРМАТАНУ

Б. Аширова ,А. Набидуллин
АУДАРМА ПРО ЦЕ СІНДЕ ГІ МӘДЕ НИ-ТАНЫМДЫҚ АСПЕ КТІНІҢ РӨЛІ
398-402