Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

ХАБАРШЫ «Филология ғылымдары» сериясы

іздеу

1 - 25/ 96 нәтиже 1 2 3 4 > >> 
Саметова Ф.Т.,Дәуренбек Қ.М.
ЛЕКСИКАЛЫҚ КІРМЕ СӨЗДЕРДІ ЗЕРТТЕУДІҢ ЛИНГВОДИДАКТИКАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
13-21
М.М. Хавайдарова, А.А. Екибаева
"ОҚУ ҚҰЗІРЕТТІЛІГІ" ҰҒЫМЫН АНЫҚТАУҒА ЖӘНЕ ОНЫҢ ДЕСКРИПТОРЛАРЫН САРАЛАУҒА
303-310
Г. Нуптекеева
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА МОРФОЛОГИЯЛЫҚ БІРЛІКТЕРДІ «САТЫЛАЙ КЕШЕНДІ ОҚЫТУ» ТЕХНОЛОГИЯСЫ АРҚЫЛЫ ОҚЫТУ
417-422
З. Ешімбетова ,Ж. Кулекенова
Оқушылардың оқуды дамыту стратегиясы түсіну дағдылары.
67-69
Леонор Скляр-Кабрал
ОҚУ ЖӘНЕ ЖАЗУ САУАТТЫЛЫҒЫН ҚАЛАЙ ЕРТЕ ҮЙРЕНУГЕ БОЛАДЫ
86-96
Г. Жандыкеева
ЖОО-ДА ОРЫС ТІЛІН ОҚЫТУДА ДАМЫТУ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫН ҚОЛДАНУ ТУРАЛЫ
629-635
Г. Акан ,С. Рахимжанова
ШЕТЕЛ ТІЛІН ОҚЫТУДА СТУДЕНТТЕРДІҢ КӘСІБИ ҚАСИЕТТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
350-354
Таирова Н.А.,Джубанова Г.Д.
ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ СТУДЕНТТЕРДІҢ ТІЛДІК ҚАЛАУЛАРЫНЫҢ ҤРДІСТЕРІ (Алматы қаласы ЖОО студенттерінің сауалнамасы негізінде)
118-128
С Абишева,А Онгарбаева,С. Серикова
АЛМАТЫ Қ. БІРІНШІ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ КОГНИТИВТІК ЖӘНЕ КОГНИТИВТІК ЕМЕС ЗЕРТТЕУ НӘТИЖЕЛЕРІ
305-309
Г.С. Асқарова,A.A. Болтабекова
ПРОЗАДАҒЫ СТИЛИСТИКАЛЫҚ АЙШЫҚТАРДЫҢ ҚОЛДАНУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
2085-209
Ж. Абитова ,Ж. Сүлейменова
ҚАЗАҚ ТІЛІ СӨЗЖАСАМЫН ЖАҢАРТЫЛҒАН ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ АЯСЫНДА ОҚЫТУДА СТУДЕНТТЕРГЕ ҚОЛДАУ КӨРСЕТУ
519-524
Дуо Ли ,Ф. Ержанова
ОРЫС ТІЛІН ОҚЫТУДЫҢ ТИІМДІЛІГІН ШЕТЕЛ ТІЛІ РЕТІНДЕ ҮЙРЕТУДІҢ ТИІМДІЛІГІН АРТТЫРУДЫҢ ӘДІС-ТӘСІЛДЕРІНІҢ БІРІ РЕТІНДЕ БЕЙНЕ КУРСТАРЫ
650-655
Барклай И.,Самбетов Е.С.
ШЕТ ТІЛДЕРІН ОҚЫТУДА МОБИЛЬДІ ҚОСЫМШАЛАРДЫҢ ИНТЕГРАЦИЯСЫ (МЫСАЛЫ, АҒЫЛШЫН ТІЛІН ОҚЫТУДА )
27-34
Гүлмира Кенесхан,Акмарал Умарова
ОРЫС ТІЛІ МЕН ӘДЕБИЕТІ САБАҚТАРЫНДА ГРАФИКАЛЫҚ ҰЙЫМДАСТЫРУШЫЛАР АРҚЫЛЫ СТУДЕНТТЕРДІҢ ТАЛДАУ ДАҒДЫСЫН ДАМЫТУ
88-97
Е.С. Тұрғынов
АЛҒАШҚЫ ОҚУ ҚҰРАЛДАРЫ: АЛАШ АҒАРТУШЫЛАРЫ ЖӘНЕ БЕЙІМБЕТ МАЙЛИН
297-303
А. Семейова ,O. Хожамбердиев
МӘТІНДІ ОҚУ ҮДЕРІСІНДЕГІ СӨЗ ӘРЕКЕТТІЛІГІ АРҚЫЛЫ АКТЕРЛЕР МЕН РЕЖИССЕРЛЕРДІ МАМАНДЫҚҚА ТӘРБИЕЛЕУ МӘСЕЛЕСІ
286-292
Ғ. Отарбаева ,Б. Жұмақаева ,Е. Молдасанов
ФУНКЦИОНАЛДЫ ОҚУ АРҚЫЛЫ МӘТІНДІ ТАНУ МЕН ТҮСІНУ
160-167
Ш.Б. Алтыбаева, Л.Е. Шинетова
АПРОБАЦИЯ НӘТИЖЕЛЕРІ БОЙЫНША ОҚУҒА ДАЙЫНДЫҒЫН АНЫҚТАУҒА АРНАЛҒАН ТЕСТ СЕНІМДІЛІГІН БАҒАЛАУ
33-43
М.Ш. Мусатаева ,Д.С. Дюсенова
СТУДЕНТТЕРДІҢ НЕГІЗГІ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДА ОРЫС ТІЛІНІҢ ОҚУ ПӘНІ РЕТІНДЕГІ РӨЛІ
140-147
Ұ Жанпейс,Н Өзекбаева ,Ш. Қуанышбаева
ОРЫС ТІЛІН ЕКІНШІ ТІЛ РЕТІНДЕ ОҚЫТУ ТӘЖІРИБЕСІНДЕГІ БАСЫМ БАҒЫТТАР ТУРАЛЫ
321-327
Ұ Жанпейс,Н Өзекбаева ,Ш Куанышбаева
ОРЫС ТІЛІНІҢ ПРАКТИКАЛЫҚ КУРСЫНДА ЛЕКСИКАЛЫҚ ЖҮЙЕЛІЛІКТІ ЕСЕПКЕ АЛУ
327-334
Ф. Саметова,Б. Каримова,Г Орынханова
ЕКІНШІ ТІЛДІ ҮЙРЕТУДЕГІ ЛИНГВОДИДАКТИКАЛЫҚ ТЕСТТЕР
334-340
Алия Куралбаева,Зарина Өміртай
4 СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНА МӘТІНМЕН ЖҰМЫСТА ОҚЫЛЫМ СТРАТЕГИЯЛАРЫН ҚОЛДАНУДЫҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ
66-74
А.Ш.Жумашева,Ә.Қ.Жетпісбай
БІЛІМ БЕРУДІҢ ЖАҢАРТЫЛҒАН МАЗМҰНЫ ШАРТТАРЫНДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОҚУ ЖЕТІСТІКТЕРІН КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ
39-56
А. Тусупова ,Н. Салимова
ЕРЕСЕКТЕРГЕ АРНАЛҒАН АҒЫЛШЫН ТІЛІН ОҚЫТУДЫҢ ҚАРҚЫНДЫ ӘДІСТЕРІ
617-621
1 - 25/ 96 нәтиже 1 2 3 4 > >>