Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

ХАБАРШЫ «Филология ғылымдары» сериясы

іздеу

1 - 25/ 53 нәтиже 1 2 3 > >> 
Саметова Ф.Т.,Дәуренбек Қ.М.
ЛЕКСИКАЛЫҚ КІРМЕ СӨЗДЕРДІ ЗЕРТТЕУДІҢ ЛИНГВОДИДАКТИКАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
13-21
А. Б. Умарова , Г.А. Қажығалиева
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРНЫНДА ТАРИХШЫ-СТУДЕНТТЕРГЕ ОРЫС ТІЛІН ОҚЫТУДА CLIL ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫҢ ДИДАКТИКАЛЫҚ
66-77
Барклай И.,Самбетов Е.С.
ШЕТ ТІЛДЕРІН ОҚЫТУДА МОБИЛЬДІ ҚОСЫМШАЛАРДЫҢ ИНТЕГРАЦИЯСЫ (МЫСАЛЫ, АҒЫЛШЫН ТІЛІН ОҚЫТУДА )
27-34
А. Golovchun
ЖОБА ТЕХНОЛОГИЯСЫ ҮШІН ШЕТЕЛ ТІЛІНІҢ БОЛАШАҚ ҰСТАЗДАРЫНЫҢ ЗЕРТТЕУШІЛІК ҚҰЗЫРЕТІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
94-100
Таирова Н.А.,Айткулова Ж.Б.
ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРНЫНДА ОРЫС ТІЛІН ОҚЫТУ ТӘЖІРИБЕСІНДЕГІ ҚАШЫҚТЫҚТАН БІЛІМ БЕРУ
108-117
А. Онгарбаева ,K. Айтмұхаметова
ЭКОНОМИКАЛЫҚ БЕЙІНДЕГІ СТУДЕНТТЕРГЕ ОРЫС ТІЛІН ОҚЫТУДА КЛИШИРЛЕНГЕН ФОРМУЛАЛАРДЫ ҚОЛДАНУ
157-160
Г. Беркінбаева
Ф.Ш. ОРАЗБАЕВАНЫҢ ЕҢБЕКТЕРІНДЕГІ ТІЛДІ ҮЙРЕНУДІҢ КОММУНИКАТИВТІК ТӘСІЛІДЕРІ
364-369
Ф. Саметова,Б. Каримова,Г Орынханова
ЕКІНШІ ТІЛДІ ҮЙРЕТУДЕГІ ЛИНГВОДИДАКТИКАЛЫҚ ТЕСТТЕР
334-340
Гульнар Егембердиева,Каракат Дуйсенова
ШВЕЙЦАРИЯЛЫҚ НЕМІС ТІЛІНІҢ ӘДЕБИ НЕМІС ТІЛІМЕН САЛЫСТЫРҒАНДАҒЫ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
5-9
Сайбекова Н.
АҒЫЛШЫН ТІЛІН ОҚЫТУДА ОҚЫТУДЫҢ ИННОВАЦИЯЛЫҚ ӘДІСТЕРІН ҚОЛДАНУ
43-48
М.А. Ермекбаев,Н. Қойшыбаева
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТІЛДІК-МӘДЕНИ ҚҰЗІРЕТІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
339-344
З. Ешімбетова ,Ж. Кулекенова
Оқушылардың оқуды дамыту стратегиясы түсіну дағдылары.
67-69
Гүлмира Кенесхан,Акмарал Умарова
ОРЫС ТІЛІ МЕН ӘДЕБИЕТІ САБАҚТАРЫНДА ГРАФИКАЛЫҚ ҰЙЫМДАСТЫРУШЫЛАР АРҚЫЛЫ СТУДЕНТТЕРДІҢ ТАЛДАУ ДАҒДЫСЫН ДАМЫТУ
88-97
A. Жуманова
ШЕТ ТІЛДІК АББРЕВИАТУРАЛАРДЫ МЕҢГЕРУ ПРОЦЕССІНІҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
53-58
Ф. Смаилова
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДАҒЫ ШЕТ ТІЛДЕРДІ ОҚЫТУДЫҢ ГЛОБАЛИЗАЦИЯСЫ
574-582
Гүлнәра Сүйінова
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ИНЖИНИРИНГТІҢ НЕГІЗГІ ПРИНЦИПІ РЕТІНДЕ ТӘЖІРИБЕГЕ БАҒДАРЛАНУ (ОРЫС ТІЛІ САБАҚТАРЫНА АРНАЛҒАН ЖҰМЫС ДӘПТЕРЛЕРІН ӘЗІРЛЕУ МЫСАЛЫНДА)
96-110
Г.С. Асқарова,A.A. Болтабекова
ПРОЗАДАҒЫ СТИЛИСТИКАЛЫҚ АЙШЫҚТАРДЫҢ ҚОЛДАНУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
2085-209
С. Аскарова ,К. Турсынбаева ,А. Чакибаева
ШЕТЕЛ ТІЛІН ОҚЫТУДА МӘДЕНИЕТАРАЛЫҚ ҚАТЫСЫМ ҚҰЗІРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДАҒЫ БІЛІКТІЛІК АМАЛЫ
588-593
А. Тымболова ,А. Айдаркызы
КАЛАМБУРДЫҢ ТІЛДІК ТАБИҒАТЫ
169-175
Ч. Ордабаев ,Н. Алдашев,А Набидуллин
УНИВЕРСИТЕТ СТУДЕНТТЕРІН АҒЫЛШЫН ТІЛІН ОҚЫТУДА МОБИЛЬДІ ҚОСЫМШАЛАРДЫ ҚОЛДАНУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
350-354
А. Аязбаева ,А. Алдабердіқызы ,А. Кабденова
КІШІ ЖАСТАҒЫ БАЛАЛРҒА АҒЫЛШЫН ТІЛІН ЕРТЕГІ МЕН ӘН АРҚЫЛЫ ҮЙРЕТУ
593-597
Н. Қасенова
СТУДЕНТТЕРДІҢ НЕГІЗГІ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУҒА МӘТІНДІК ІС-ӘРЕКЕТТІҢ ӘСЕРІ
384-388
Д. Асылжанова
АҒЫЛШЫН ТІЛІН ОҚЫТУДЫҢ ТИІМДІ ӘДІСТЕРІ
354-358
Г. Омарбаева
ЖОҒАРЫ МЕКТЕПТЕРДЕ АҒЫЛШЫН ТІЛІ САБАҚТАРЫН ОҚЫТУДЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
582-588
А.Ш.Жумашева,Ә.Қ.Жетпісбай
БІЛІМ БЕРУДІҢ ЖАҢАРТЫЛҒАН МАЗМҰНЫ ШАРТТАРЫНДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОҚУ ЖЕТІСТІКТЕРІН КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ
39-56
1 - 25/ 53 нәтиже 1 2 3 > >>