Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

ХАБАРШЫ «Филология ғылымдары» сериясы

іздеу

1 - 25/ 40 нәтиже 1 2 > >> 
Ф. Смаилова ,С. Жапаков
ДИДАКТИКАЛЫҚ ПРИНЦИПТЕР ЖӘНЕ ШЕТ ТІЛІН ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІН РЕТРОСПЕКТИВТІК ТАЛДАУ
374-379
Кноль М.В., Шалбаева Д.Х., Тынбаева Г.С.
ҚАЗАҚСТАН МЕКТЕПТЕРІНДЕ ҮШ ТІЛДІ БІЛІМ БЕРУ ЖАҒДАЙЫНДА АҒЫЛШЫН ТІЛІН ОҚЫТУ КЕЗІНДЕ ТІЛАРАЛЫҚ ИНТЕРФЕРЕНЦИЯНЫҢ АЛДЫН АЛУ ӘДІСТЕМЕСІ
95-105
Закирова А.,Майгельдиева Ш.М.,Жанбершиева У.Н.
ҚАЗАҚ ЖӘНЕ АҒЫЛШЫН ТІЛДЕРІНДЕГІ АҢЫЗДАРДА КЕЗДЕСЕТІН КЕЙІПКЕРЛЕРДІҢ ЭМОЦИЯЛАРЫН ЛИНГВОМӘДЕНИ ТҰРҒЫДАН ТАЛДАУ
20-34
Пархат Юсуп,Айжан Юсуп
ОРТА МЕКТЕПТЕ ҒЫЛЫМИ ФАНТАСТИКАЛЫҚ ШЫҒАРМАЛАРДЫ ОҚЫТУ ЖОЛДАРЫ
120-121
Гүлмира Кенесхан,Акмарал Умарова
ОРЫС ТІЛІ МЕН ӘДЕБИЕТІ САБАҚТАРЫНДА ГРАФИКАЛЫҚ ҰЙЫМДАСТЫРУШЫЛАР АРҚЫЛЫ СТУДЕНТТЕРДІҢ ТАЛДАУ ДАҒДЫСЫН ДАМЫТУ
88-97
Oрaзбaeвa Э.Б,Oрдaбeкoвa Л.Х
БACТAУЫШ CЫНЫПТA ТIЛ БIЛIМIН OҚЫТУ ӘДICТEМECIНIҢ МӘCEЛEЛEРI
38-45
Саметова Ф.Т.,Дәуренбек Қ.М.
ЛЕКСИКАЛЫҚ КІРМЕ СӨЗДЕРДІ ЗЕРТТЕУДІҢ ЛИНГВОДИДАКТИКАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
13-21
Айман Жаңабекова,Күнсұлу Пірманова
АБАЙ ҚҰНАНБАЙҰЛЫ ТІЛІНІҢ ЖИІЛІК СӨЗДІГІ: ӘДІСТЕМЕНІ ӘЗІРЛЕУ ЖӘНЕ НЕГІЗГІ НӘТИЖЕЛЕР
62-70
Г. Беркінбаева
Ф.Ш. ОРАЗБАЕВАНЫҢ ЕҢБЕКТЕРІНДЕГІ ТІЛДІ ҮЙРЕНУДІҢ КОММУНИКАТИВТІК ТӘСІЛІДЕРІ
364-369
Ш. Таубаева,С. Иманбаева,Ж. Балтабаева
ДОКТОРАНТТАРДЫҢ ДИДАКТИКАЛЫҚ КӨРСЕТІЛІМДЕР АРҚЫЛЫ АУЫЗША БАЯНДАУ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ДАМЫТУ
481-487
А. Тусупова ,Н. Салимова
ЕРЕСЕКТЕРГЕ АРНАЛҒАН АҒЫЛШЫН ТІЛІН ОҚЫТУДЫҢ ҚАРҚЫНДЫ ӘДІСТЕРІ
617-621
А. Алдаш
АУДАРМА АРҚЫЛЫ ЖАСАЛҒАН ЛЕКСИКАЛЫҚ ЖАҢАЛЫҚТАР: ТАНЫЛУЫ МЕН НОРМАЛАНУЫНЫҢ КЕЙБІР МӘСЕЛЕЛЕРІ
5-14
Г. Султанбаева,О. Ложникова
ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ЦИФРЛЫҚ ТРАНСФОРМАЦИЯ
405-415
Р. Рахметова,А. Назарбекова
ЭТНОМӘДЕНИ БІРЛІКТЕРДІ ОҚЫТУДАҒЫ ЭТНОПСИХОЛИНГВИСТИКАЛЫҚ ТӘСІЛДЕРДІҢ ТИІМДІЛІГІ
370-374
Е.С. Тұрғынов
АЛҒАШҚЫ ОҚУ ҚҰРАЛДАРЫ: АЛАШ АҒАРТУШЫЛАРЫ ЖӘНЕ БЕЙІМБЕТ МАЙЛИН
297-303
A. Тусупова,A. Шөмшек
КӨРКЕМ ШЫҒАРМАНЫ ӘДЕБИ АСПЕКТІДЕ ЗЕРТТЕУ
292-297
К.С. Алдашева
ҚАЗАҚЫЛАНДЫРЫЛҒАН ЛЕКСИКАЛЫҚ ЖАҢАЛЫҚТАРДЫҢ ӨЗГЕ ТІЛДІК ӘСЕРГЕ ҚАРСЫ ИММУНИТЕТІ (жалпы білім беру жүйесінің білім мазмұны негізінде)
24-32
Г. Нуптекеева
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА МОРФОЛОГИЯЛЫҚ БІРЛІКТЕРДІ «САТЫЛАЙ КЕШЕНДІ ОҚЫТУ» ТЕХНОЛОГИЯСЫ АРҚЫЛЫ ОҚЫТУ
417-422
Найманбаев А.А.
Ә. КЕКІЛБАЕВ ПОВЕСТЕРІНІҢ СЮЖЕТТІК ЖЕЛІСІН ОҚЫТУДЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
17-26
Р. Бораш
ДРАМАЛЫҚ ШЫҒАРМАЛАРДЫ ТЕОРИЯЛЫҚ БІЛІМ МЕН ТӘЖІРИБЕНІ ҰШТАСТЫРА ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ
309-317
Т. Калбирова
ҚАЗАҚ ЖӘНЕ ФРАНЦУЗ ТІЛІНДЕГІ ӨЛШЕМ КАТЕГОРИЯСЫ
99-106
Г Зайсанбаева,Г Акимжанова
ТУЫНДЫ СӨЗДЕРДІҢ СӨЗЖАСАМДЫҚ УӘЖДЕМЕСІ
70-74
К. Дуйсенова,Е. Тұрғынов
СИНТАКСИСТІ СЕМАНТИКАЛЫҚ ТҰРҒЫДАН ОҚЫТУДА ҚОЛДАНЫЛАТЫН ЛИНГВИСТИКАЛЫҚ ӘДІСТЕР
535-543
Р. Саламатова
АБАЙ ШЫҒАРМАЛАРЫН ТАЛДАП-ТАНУДЫҢ АКТУАЛЬДЫ ПРОБЛЕМАЛАРЫ
414-420
Г. Ширинбаева ,Д. Азимбаева ,А. Иниятова
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ КОНТЕКСІНДЕ ІЗГІЛІКТІ ОРТАНЫ ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ АКСИОЛОГИЯЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
659-665
1 - 25/ 40 нәтиже 1 2 > >>