Кумисбекова Ж.Н.,Оразбаева Ф.Ш.
А.ҚЫРАУБАЕВАНЫҢ ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫНДАҒЫ ЕЖЕЛГІ ДӘУІР ӘДЕБИЕТІ МЕН ҰЛТТЫҚ ТӘРБИЕНІҢ ИНТЕГРАЦИЯСЫ
80-90
Маханова Ж.К. Ж.К.,Дмитрюк Н.В.
ҚАЗАҚСТАННЫҢ ПОЛИЭТНИКАЛЫҚ КЕҢІСТІГІНДЕГІ ТІЛДЕР МЕН МӘДЕНИЕТТЕРДІҢ ӨЗАРА ӘСЕРІ: ДИДАКТИКАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕР
5-13
Г. Ширинбаева ,Д. Азимбаева ,А. Иниятова
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ КОНТЕКСІНДЕ ІЗГІЛІКТІ ОРТАНЫ ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ АКСИОЛОГИЯЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
659-665
Б. Жумагулова,Г. Ершай
ПИТЕР АКРОЙДТЫҢ “ТЕМЗА: ҚАСИЕТТІ ӨЗЕН” ШЫҒАРМАСЫНДА ШЫНАЙЫ ЖӘНЕ ШЫНАЙЫ ЕМЕС ДИАЛЕКТИКАСЫНЫҢ ӨЗАРА ӘРЕКЕТТЕСУІ
143-151
К. Ашинова
Абылай хан атындағы ҚазХҚЖӘТУ , Алматы, Қазақстан
151-156
Ш. Джусакинова ,М. Жамбылқызы
ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ПОЛИЛИНГВАЛДЫ БІЛІМ БЕРУ МӘСЕЛЕСІ
509-513
Ф. Смаилова
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДАҒЫ ШЕТ ТІЛДЕРДІ ОҚЫТУДЫҢ ГЛОБАЛИЗАЦИЯСЫ
574-582
Ұ. Есенбекова
САЯСИ ЖӘНЕ ӘЛЕУМЕТТІК МАЗМҰНДАҒЫ ТРАНСМЕДИАЛЫҚ ЖОБАЛАРДА ЫҚПАЛДАСУ ФОРМАЛАРЫ
627-632
Г. Мәдиева ,А. Қабытаева
ОНОМАСТИКАЛЫҚ БІРЕГЕЙЛІК – ҰЛТТЫҚ БІРЕГЕЙЛІКТІ САҚТАУ БЕЛГІСІ «РУХАНИ ЖАНҒЫРУ» БАҒДАРЛАМАСЫНЫҢ АЯСЫНДА
111-116
Г. Kosymova ,Ш. Ерхожина
САБАҚТА КОМАНДАЛЫҚ БАҒЫТТАЛҒАН ОҚЫТУӘДІСІН ҚОЛДАНУ
402-406
Р. И. Бекишева
ИНТЕЛЛЕКТ - КАРТАСЫ ЗАҢГЕР СТУДЕНТТЕРДІҢ КӘСІБИ СӨЙЛЕУІН ДАМЫТУ ӘДІСТЕРІНІҢ БІРІ РЕТІНДЕ
26-33
Серик Мизанбеков,Альмира Кульбаева
ПӘНАРАЛЫҚ ИНТЕГРАЦИЯ – ОҚУШЫЛАРДЫ КӨРКЕМ ӘДЕБИЕТТІ ОҚУҒА ЫНТАЛАНДЫРУ ҚҰРАЛЫ
105-120
Гүлмира Кенесхан,Акмарал Умарова
ОРЫС ТІЛІ МЕН ӘДЕБИЕТІ САБАҚТАРЫНДА ГРАФИКАЛЫҚ ҰЙЫМДАСТЫРУШЫЛАР АРҚЫЛЫ СТУДЕНТТЕРДІҢ ТАЛДАУ ДАҒДЫСЫН ДАМЫТУ
88-97
Бержан А.,Аяпова Т.Т.
ЛИНГВОМӘДЕНИ РЕСУРСТАР НЕГІЗІНДЕ ӘЛЕУМЕТТІК-МӘДЕНИ ҚҦЗЫРЕТТІ ҚАЛЫПТАСТЫРУ
12-19
Таирова Н.А.,Айткулова Ж.Б.
ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРНЫНДА ОРЫС ТІЛІН ОҚЫТУ ТӘЖІРИБЕСІНДЕГІ ҚАШЫҚТЫҚТАН БІЛІМ БЕРУ
108-117
Капанова А.Қ., Бейбітова А.С., Исайнова Ә.А.
ДИАЛОГИЯЛЫҚ ТӘСІЛДЕРДІҢ ТЕОРИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ, ОНЫҢ ШЕТ ТІЛДЕРІН ОҚЫТУДАҒЫ МӘНІ ЖӘНЕ КОММУНИКАТИВТІК ҚҰЗІРЕТТІЛІК
106-112
Барклай И.,Самбетов Е.С.
ШЕТ ТІЛДЕРІН ОҚЫТУДА МОБИЛЬДІ ҚОСЫМШАЛАРДЫҢ ИНТЕГРАЦИЯСЫ (МЫСАЛЫ, АҒЫЛШЫН ТІЛІН ОҚЫТУДА )
27-34