А. Онгарбаева ,K. Айтмұхаметова
ЭКОНОМИКАЛЫҚ БЕЙІНДЕГІ СТУДЕНТТЕРГЕ ОРЫС ТІЛІН ОҚЫТУДА КЛИШИРЛЕНГЕН ФОРМУЛАЛАРДЫ ҚОЛДАНУ
157-160
Г. Дюсембина ,М. Искакова
ПІКІРТАЛАС ӘДІСІ – ОҚУШЫЛАРДЫ ДАМЫТУ ЖӘНЕ ТӘРБИЕЛЕУ ҚҰРАЛЫ
613-617
Гүлмира Кенесхан,Акмарал Умарова
ОРЫС ТІЛІ МЕН ӘДЕБИЕТІ САБАҚТАРЫНДА ГРАФИКАЛЫҚ ҰЙЫМДАСТЫРУШЫЛАР АРҚЫЛЫ СТУДЕНТТЕРДІҢ ТАЛДАУ ДАҒДЫСЫН ДАМЫТУ
88-97
Ш.Б. Алтыбаева, Л.Е. Шинетова
АПРОБАЦИЯ НӘТИЖЕЛЕРІ БОЙЫНША ОҚУҒА ДАЙЫНДЫҒЫН АНЫҚТАУҒА АРНАЛҒАН ТЕСТ СЕНІМДІЛІГІН БАҒАЛАУ
33-43
Саметова Ф.Т.,Дәуренбек Қ.М.
ЛЕКСИКАЛЫҚ КІРМЕ СӨЗДЕРДІ ЗЕРТТЕУДІҢ ЛИНГВОДИДАКТИКАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
13-21
Г.С. Ермекбаева,М.Б. Алиева
МАМАНДЫҚ БОЙЫНША МӘТІН ОРЫС ТІЛІН ОҚЫТУДЫҢ МАҢЫЗДЫ БІРЛІГІ РЕТІНДЕ ЖОО-ДА
333-339
Р. И. Бекишева
ОНЛАЙН ФОРМАТЫНДА ЗАҢГЕР СТУДЕНТТЕРІНЕ ОРЫС ТІЛІН ОҚЫТУ
329-339
З. Османова,Ж. Сейсенбаева
ЖОБАЛАП ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫҢ ҒЫЛЫМИ НЕГІЗІ
351-355
М.Ш. Мусатаева ,Д.С. Дюсенова
СТУДЕНТТЕРДІҢ НЕГІЗГІ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДА ОРЫС ТІЛІНІҢ ОҚУ ПӘНІ РЕТІНДЕГІ РӨЛІ
140-147
Г. Нуптекеева
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА МОРФОЛОГИЯЛЫҚ БІРЛІКТЕРДІ «САТЫЛАЙ КЕШЕНДІ ОҚЫТУ» ТЕХНОЛОГИЯСЫ АРҚЫЛЫ ОҚЫТУ
417-422
Ф. Оразбаева ,М. Иманқұлова
ЛАТЫН ӘЛІПБИІН МЕҢГЕРТУДЕГІ АҚПАРАТТЫҚ-КОММУНИКАТИВТІК ТЕХНОЛОГИЯНЫҢ АЛАТЫН ОРНЫ
267-271
Г. Текесбаева ,А. Текесбаева
КОММУНИКАТИВТІК ҚҰЗІРЕТТІЛІК ЖӘНЕ ОНЫҢ КОМПОНЕНТТЕРІ
182-186
Ш Ерхожина
СТУДЕНТТЕРДІҢ БІЛІМ ЖҮЙЕСІН БЛУМ МАҚСАТТАРЫ АРҚЫЛЫ БЕКІТУ
317-321
Г Муллагаянова,Г Абзулдинова
ҚАЗАҚСТАН РУСИСТИКАСЫ: ЕСІМНАМА (З.К. ТЕМІРҒАЗИНАНЫҢ 60 ЖЫЛДЫҒЫНА)
135-140
Ш. Джусакинова ,М. Жамбылқызы
ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ПОЛИЛИНГВАЛДЫ БІЛІМ БЕРУ МӘСЕЛЕСІ
509-513
А. Рауандина,Ж. Бабажанова
ЕТІСТІКТІҢ ШАҚТАРЫН ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ
487-491
Ш. Таубаева,С. Иманбаева,Ж. Балтабаева
ДОКТОРАНТТАРДЫҢ ДИДАКТИКАЛЫҚ КӨРСЕТІЛІМДЕР АРҚЫЛЫ АУЫЗША БАЯНДАУ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ДАМЫТУ
481-487
Ж. Татыева ,А. Загидуллина
ҚАЗАҚСТАННЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ УНИВЕРСИТЕТТЕРІНІҢ ҰЙЫМДЫҚ ӨЗГЕШЕЛІКТЕРІН ДИСКУРС ТАЛДАУ
635-640
Омарова М.Д.,Нуржанова Ж.Д.
ТІЛ ҮЙРЕНУШІЛЕРДІҢ МҮМКІНДІКТЕРІН ТИІМДІ ЦИФРЛЫҚ РЕСУРСТАРМЕН КЕҢЕЙТУ
97-108
Ибраева Ж.Б.
ӘДЕБИ КОМПАРАТИВИСТИКА ӘДЕБИЕТТАНУ САЛАСЫ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМИ ПӘН РЕТІНДЕ
44-52
Серик Мизанбеков,Альмира Кульбаева
ПӘНАРАЛЫҚ ИНТЕГРАЦИЯ – ОҚУШЫЛАРДЫ КӨРКЕМ ӘДЕБИЕТТІ ОҚУҒА ЫНТАЛАНДЫРУ ҚҰРАЛЫ
105-120
Мереке Танкибаева,Мырзабек Канабек
ЕРЕСЕК ЖАСТАҒЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС ҚАБІЛЕТТЕРІ МЕН ДАҒДЫЛАРЫ ЖӘНЕ ШЕТ ТІЛІН ОҚЫТУДАҒЫ КОММУНИКАТИВТІ ТӘСІЛДЕР
91-96
Ирина Ларионова,Светлана Федосова
ГИДТЕРДІҢ ТІЛДІК ДАЯРЛЫҒЫНДА СӨЙЛЕУ ӘРЕКЕТІН БАҒАЛАУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
75-84
Алия Куралбаева,Зарина Өміртай
4 СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНА МӘТІНМЕН ЖҰМЫСТА ОҚЫЛЫМ СТРАТЕГИЯЛАРЫН ҚОЛДАНУДЫҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ
66-74
Гульнар Атембаева,Бибижан Абуова
УНИВЕРСИТЕТТЕ ОРЫС ТІЛІН ОҚЫТУДАҒЫ ЭТНОМӘДЕНИ КОМПОНЕНТТІҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
66-69