Алия Куралбаева,Зарина Өміртай
4 СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНА МӘТІНМЕН ЖҰМЫСТА ОҚЫЛЫМ СТРАТЕГИЯЛАРЫН ҚОЛДАНУДЫҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ
66-74
С Абишева,А Онгарбаева,С. Серикова
АЛМАТЫ Қ. БІРІНШІ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ КОГНИТИВТІК ЖӘНЕ КОГНИТИВТІК ЕМЕС ЗЕРТТЕУ НӘТИЖЕЛЕРІ
305-309
Г.С. Асқарова,A.A. Болтабекова
ПРОЗАДАҒЫ СТИЛИСТИКАЛЫҚ АЙШЫҚТАРДЫҢ ҚОЛДАНУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
2085-209
Ғ. Отарбаева ,Б. Жұмақаева ,Е. Молдасанов
ФУНКЦИОНАЛДЫ ОҚУ АРҚЫЛЫ МӘТІНДІ ТАНУ МЕН ТҮСІНУ
160-167
Р. Бораш
ДРАМАЛЫҚ ШЫҒАРМАЛАРДЫ ТЕОРИЯЛЫҚ БІЛІМ МЕН ТӘЖІРИБЕНІ ҰШТАСТЫРА ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ
309-317
Б. Кабатай ,Ш. Арпабекова,Б. Калиева
ОҚУШЫЛАРДЫҢ СЫНИ МАҚАЛА ЖАЗУ ДАҒДЫЛАРЫН ЗЕРТТЕП ОҚУ АРҚЫЛЫ ДАМЫТУ
524-531
Ш. Таубаева,С. Иманбаева,Ж. Балтабаева
ДОКТОРАНТТАРДЫҢ ДИДАКТИКАЛЫҚ КӨРСЕТІЛІМДЕР АРҚЫЛЫ АУЫЗША БАЯНДАУ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ДАМЫТУ
481-487
Ф. Саметова,Б. Каримова,Г Орынханова
ЕКІНШІ ТІЛДІ ҮЙРЕТУДЕГІ ЛИНГВОДИДАКТИКАЛЫҚ ТЕСТТЕР
334-340
З. Ешімбетова ,Ж. Кулекенова
Оқушылардың оқуды дамыту стратегиясы түсіну дағдылары.
67-69
A. Акимбек,З.У. Исламбаева
“AБAЙ” СПЕКТAКЛІНІҢ ЖАҢА ОҚЫЛЫМЫ (Қ.Қуaнышбaев aтындaғы мемлекеттік академиялық қaзaқ музыкaлық дрaмa теaтрының мысалында)
200-205
А.А. Саганаева,Р. Ә. Шаханова
ӘЛЕМДІК БАЛАЛАР ӘДЕБИЕТТЕРІНІҢ ДАМУЫ
275-280
Р. А . Шаханова,A. Саганаева
РЕСЕЙ БАЛАЛАР ӘДЕБИЕТІНІҢ ӨЗІНДІК ЕРЕКШЕЛІГІ
317-324
Г.С. Ермекбаева,М.Б. Алиева
МАМАНДЫҚ БОЙЫНША МӘТІН ОРЫС ТІЛІН ОҚЫТУДЫҢ МАҢЫЗДЫ БІРЛІГІ РЕТІНДЕ ЖОО-ДА
333-339
Сауле Абишева,Жадыра Смаилова
ӘДЕБИЕТ АЯСЫН КЕҢЕЙТУ ФОРМАСЫНДАҒЫ ЗАМАНАУИ ҒЫЛЫМ ИНТЕРМЕДИЯЛЫҚ ЖАЙЫНДА
27-32
Ирина Ларионова,Гульнар Капышева
ТІЛДІ ҚАЛЫПТАСТЫРУ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ ПОДКАСТТАРДЫ ҚҰРУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ШАРТТАРЫ
70-77
Алмагуль Курманбаева,Карлыгаш Жаппар,Ляйля Алдабергенкызы
ҚОҒАМДАҒЫ МӘДЕНИ ЖАҢАРУЛАР МЕН КІТАП МӘДЕНИЕТІН ІЗГІЛЕНДІРУ
104-110
Ж. Төлебаева
БЛУМ ТАКСОНОМИЯСЫ ҚҰЗЫРЕТТІЛІК ТӘСІЛІН ІСКЕ АСЫРУ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ
605-613
Леонор Скляр-Кабрал
ОҚУ ЖӘНЕ ЖАЗУ САУАТТЫЛЫҒЫН ҚАЛАЙ ЕРТЕ ҮЙРЕНУГЕ БОЛАДЫ
86-96