Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Филология ғылымдары сериясы

іздеу

1 - 23/ 23 нәтиже
Александра Климкевич
ПОЛЬШАДА ОРЫС ТІЛІН ШЕТ ТІЛІ РЕТІНДЕ ОҚЫТУ ТӘЖІРИБЕСІНДЕГІ ЭЛИТАЛЫҚ МӘДЕНИЕТ МӘТІНІ
97-105
Ирина Ларионова,Гульнар Капышева
ТІЛДІ ҚАЛЫПТАСТЫРУ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ ПОДКАСТТАРДЫ ҚҰРУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ШАРТТАРЫ
70-77
Ж. Төлебаева
БЛУМ ТАКСОНОМИЯСЫ ҚҰЗЫРЕТТІЛІК ТӘСІЛІН ІСКЕ АСЫРУ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ
605-613
М.Ш. Мусатаева ,Д.С. Дюсенова
СТУДЕНТТЕРДІҢ НЕГІЗГІ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДА ОРЫС ТІЛІНІҢ ОҚУ ПӘНІ РЕТІНДЕГІ РӨЛІ
140-147
М.М. Хавайдарова, А.А. Екибаева
"ОҚУ ҚҰЗІРЕТТІЛІГІ" ҰҒЫМЫН АНЫҚТАУҒА ЖӘНЕ ОНЫҢ ДЕСКРИПТОРЛАРЫН САРАЛАУҒА
303-310
Г. Кажигалиева,А. Умарова
БҮГІНГІ ФИЛОЛОГИЯЛЫҚ БІЛІМ БЕРУДІ РИТОРИЗАЦИЯЛАУ КОНТЕКСТІНДЕГІ БОЛАШАҚ ТІЛ ПЕДАГОГТАРДЫҢ ДИСКУРСТЫҚ ТӘЖІРИБЕЛЕРІ
109-118
М. Урaзoвa ,T. Турлыбекoв
AҒЫЛШЫН ТІЛІН OҚЫТУДAҒЫ ЛИНГВOТAНЫМДЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТІ ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУДЕ ҚOЛДAНУ
621-625
Г. Беркінбаева
Ф.Ш. ОРАЗБАЕВАНЫҢ ЕҢБЕКТЕРІНДЕГІ ТІЛДІ ҮЙРЕНУДІҢ КОММУНИКАТИВТІК ТӘСІЛІДЕРІ
364-369
Б. Каримова ,А. Имаханова ,П. Есенова
ФИЛОЛОГ-СТУДЕНТТЕРДІ ДАЙЫНДАУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ БІЛІМ БЕРУДІ ЦИФРЛАНДЫРУ
377-384
А. Мынбаева ,А. Кудасбекова ,Ж. Куанбаева
МӘТІН АРҚЫЛЫ ЗЕРТТЕУШІЛІК ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТІ ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ МАҚСАТЫ МЕН МАЗМҰНЫ
131-134
Ұ Жанпейс,Н Өзекбаева ,Ш. Қуанышбаева
ОРЫС ТІЛІН ЕКІНШІ ТІЛ РЕТІНДЕ ОҚЫТУ ТӘЖІРИБЕСІНДЕГІ БАСЫМ БАҒЫТТАР ТУРАЛЫ
321-327
Ш. Джусакинова ,М. Жамбылқызы
ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ПОЛИЛИНГВАЛДЫ БІЛІМ БЕРУ МӘСЕЛЕСІ
509-513
Р. Абилкаирова,Р.К. Садыкова
ТІЛДІК ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТІ ДАМЫТУДА ЗАМАНАУИ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУ ЕРЕКШЕЛІГІ
88-94
Р.И. Бекишева
ЖОО-ДА ОРЫС ТІЛІН ҮЙРЕНУ ПРОЦЕСІНДЕ ГАЗЕТ МӘТІНДЕРІН ПАЙДАЛАНУ (заңды профиль)
51-57
А. Онгарбаева ,K. Айтмұхаметова
ЭКОНОМИКАЛЫҚ БЕЙІНДЕГІ СТУДЕНТТЕРГЕ ОРЫС ТІЛІН ОҚЫТУДА КЛИШИРЛЕНГЕН ФОРМУЛАЛАРДЫ ҚОЛДАНУ
157-160
Китибаева А.,Жумаш Г.
СӚЗ ТІРКЕСТЕРІНІҢ КӚМЕГІМЕН ЛЕКСИКАНЫ ОҚЫТУДЫ АҒЫЛШЫН ТІЛІН ҮЙРЕНУШІЛЕРДІҢ КАБЫЛДАУЫ
34-38
Самбетов Е.С.
ОҚУШЫЛАРДЫҢ МОТИВАЦИСЫНА ЖОБАЛАУ ӘДІСІНІҢ АҒЫЛШЫН ТІЛІН ШЕТ ТІЛІ РЕТІНДЕ ОҚЫТУДАҒЫ ӘСЕРІ
51-56
С. Аязбаева,Б. Мұқұшев
ТІЛДІК ЕМЕС МАМАНДЫҚТАРДА БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ МӘДЕНИЕТАРАЛЫҚ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАСТЫҢ ҚАЛЫПТАСУЫНЫҢ ШАРТТАРЫ
238-244
Гүлбану Кабышева,Бакытгуль Букабаева
ШЕТТІЛДІК АКАДЕМИЯЛЫҚ ЖАЗЫЛЫМ ҚҰЗІРЕТІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДАҒЫ СЫНИ ТҰРҒЫДАН ОЙЛАУҒА ҮЙРЕТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫҢ РӨЛІ
54-65
Мереке Танкибаева,Мырзабек Канабек
ЕРЕСЕК ЖАСТАҒЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС ҚАБІЛЕТТЕРІ МЕН ДАҒДЫЛАРЫ ЖӘНЕ ШЕТ ТІЛІН ОҚЫТУДАҒЫ КОММУНИКАТИВТІ ТӘСІЛДЕР
91-96
Индира Мұратбаева
ҚАЗАҚ ЖАЗУЫНЫҢ РЕФОРМАЛАРЫ: ДИАХРОНДЫҚ ЭКСКУРСИЯ
27-35
Капанова А.Қ., Бейбітова А.С., Исайнова Ә.А.
ДИАЛОГИЯЛЫҚ ТӘСІЛДЕРДІҢ ТЕОРИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ, ОНЫҢ ШЕТ ТІЛДЕРІН ОҚЫТУДАҒЫ МӘНІ ЖӘНЕ КОММУНИКАТИВТІК ҚҰЗІРЕТТІЛІК
106-112
Барклай И.,Самбетов Е.С.
ШЕТ ТІЛДЕРІН ОҚЫТУДА МОБИЛЬДІ ҚОСЫМШАЛАРДЫҢ ИНТЕГРАЦИЯСЫ (МЫСАЛЫ, АҒЫЛШЫН ТІЛІН ОҚЫТУДА )
27-34
1 - 23/ 23 нәтиже