Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

ХАБАРШЫ «Филология ғылымдары» сериясы

іздеу

1 - 25/ 28 нәтиже 1 2 > >> 
Зулавдунова Ф.Б.,Камзина А.А.
ШЕТ ТІЛІН ОҚЫТУДА БАҚ МАТЕРИАЛДАРЫН ҚОЛДАНУ
72-80
Г. Алиханкызы
ШЕТ ТІЛІ САБАҒЫНДА АУЫЗША СӨЙЛЕУДІ ДИСКУССИЯ АРҚЫЛЫ ДАМЫТУДЫҢ ЖОЛДАРЫ
358-364
Дуо Ли ,Ф. Ержанова
ОРЫС ТІЛІН ОҚЫТУДЫҢ ТИІМДІЛІГІН ШЕТЕЛ ТІЛІ РЕТІНДЕ ҮЙРЕТУДІҢ ТИІМДІЛІГІН АРТТЫРУДЫҢ ӘДІС-ТӘСІЛДЕРІНІҢ БІРІ РЕТІНДЕ БЕЙНЕ КУРСТАРЫ
650-655
А. Golovchun
ЖОБА ТЕХНОЛОГИЯСЫ ҮШІН ШЕТЕЛ ТІЛІНІҢ БОЛАШАҚ ҰСТАЗДАРЫНЫҢ ЗЕРТТЕУШІЛІК ҚҰЗЫРЕТІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
94-100
Р. Абилкаирова,Р.К. Садыкова
ТІЛДІК ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТІ ДАМЫТУДА ЗАМАНАУИ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУ ЕРЕКШЕЛІГІ
88-94
Ф. Смаилова ,С. Жапаков
ДИДАКТИКАЛЫҚ ПРИНЦИПТЕР ЖӘНЕ ШЕТ ТІЛІН ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІН РЕТРОСПЕКТИВТІК ТАЛДАУ
374-379
Дуо Ли
ВИДЕО САБАҚТАРДЫ ҚЫТАЙ СТУДЕНТТЕРІНЕ ОҚЫТУДЫҢ ТИІМДІ ӘДІСТЕРІНІҢ БІРІ
406-409
М. Кулахметова
АҒЫЛШЫН ТІЛІНІҢ ЛИНГВОМӘДЕНИ АСПЕКТІЛЕРІН ОҚЫТУДЫҢ ЛИНГВОДИДАКТИКАЛЫҚ ЕРЕКШІЛІКТЕРІ
354-360
Китибаева А.,Жумаш Г.
СӚЗ ТІРКЕСТЕРІНІҢ КӚМЕГІМЕН ЛЕКСИКАНЫ ОҚЫТУДЫ АҒЫЛШЫН ТІЛІН ҮЙРЕНУШІЛЕРДІҢ КАБЫЛДАУЫ
34-38
Ә. Райымбекова,М Ешимов ,С. Нұртілеуова
ҚАЗАҚСТАНДА ОРЫС ТІЛІН ШЕТ ТІЛІ РЕТІНДЕ ОҚЫТУДА ОҚЫТУДЫҢ ИННОВАЦИЯЛЫҚ ТҮРЛЕРІН ҚОЛДАНУ
354-361
Ж. Рақыш
ҚАЗАҚ ФОЛЬКЛОРТАНУ ТЕРМИНДЕРІ: СӨЗДІК ЖАСАУ ТӘЖІРИБЕСІ
244-250
А. Алдашева,Ч. Ордабаев,А. Набидуллин
ҚАЗІРГІ АҒЫЛШЫН ТІЛІНІҢ ГРАММАТИКАЛЫҚ КАТЕГОРИЯЛАРЫ
20-24
А. Б. Умарова , Г.А. Қажығалиева
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРНЫНДА ТАРИХШЫ-СТУДЕНТТЕРГЕ ОРЫС ТІЛІН ОҚЫТУДА CLIL ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫҢ ДИДАКТИКАЛЫҚ
66-77
Гульнар Егембердиева,Каракат Дуйсенова
ШВЕЙЦАРИЯЛЫҚ НЕМІС ТІЛІНІҢ ӘДЕБИ НЕМІС ТІЛІМЕН САЛЫСТЫРҒАНДАҒЫ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
5-9
Д. Асылжанова
АҒЫЛШЫН ТІЛІН ОҚЫТУДЫҢ ТИІМДІ ӘДІСТЕРІ
354-358
А. Аязбаева ,А. Алдабердіқызы ,А. Кабденова
КІШІ ЖАСТАҒЫ БАЛАЛРҒА АҒЫЛШЫН ТІЛІН ЕРТЕГІ МЕН ӘН АРҚЫЛЫ ҮЙРЕТУ
593-597
Е . Есбосынов ,Ж. Cулейменова
ҚАЗАҚ-ТҮРІК ФРАЗЕОЛОГИЗМДЕРІНІҢ ЭТНОЛИНГВИСТИКАЛЫҚ СИПАТЫ
44-48
Дариға Толуспаева,Ғалия Саржанова
СӨЗ ФОРМАСЫНЫҢ СЫЗЫҚТЫҚ-СИНТАГМАТИКАЛЫҚ ФОРМАСЫ ЖӘНЕ ОНЫҢ БӨЛІНУ ДӘРЕЖЕСІНЕ ӘСЕРІ
5-16
Юлдуз Шамшетова,Айгуль Ходжаниязова
КОРОНАВИРУС ИНФЕКЦИЯСЫ КЕЗІНДЕГІ АНГЛИЦИЗМНІҢ ЛЕКСИКАЛЫҚ-СЕМАНТИКАЛЫҚ ТОБЫ (ҚАРАҚАЛПАҚСТАН ХАБАРЛАРЫНЫҢ МАТЕРИАЛДАРЫНЫҢ НЕГІЗІНДЕ)
16-22
Александра Климкевич
ПОЛЬШАДА ОРЫС ТІЛІН ШЕТ ТІЛІ РЕТІНДЕ ОҚЫТУ ТӘЖІРИБЕСІНДЕГІ ЭЛИТАЛЫҚ МӘДЕНИЕТ МӘТІНІ
97-105
Самбетов Е.С.
ОҚУШЫЛАРДЫҢ МОТИВАЦИСЫНА ЖОБАЛАУ ӘДІСІНІҢ АҒЫЛШЫН ТІЛІН ШЕТ ТІЛІ РЕТІНДЕ ОҚЫТУДАҒЫ ӘСЕРІ
51-56
А. Сисебаев,А.Ж. Суюндукова
СТУДЕНТТЕРДІҢ СӨЗДІК ҚОРЫН ДАМЫТУДАҒЫ КОРПУСТЫҚ ЛИНГВИСТИКА ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ
46-55
Г. Омарбаева
ЖОҒАРЫ МЕКТЕПТЕРДЕ АҒЫЛШЫН ТІЛІ САБАҚТАРЫН ОҚЫТУДЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
582-588
З. Ешімбетова ,Ж. Кулекенова
Оқушылардың оқуды дамыту стратегиясы түсіну дағдылары.
67-69
А. Набидуллин;Ч.Қ. Ордабаев
АҒЫЛШЫН ТІЛІНЕН ЕНГЕН СӨЗДЕРДІҢ ҚАЗАҚСТАНДЫҚ ЖАСТАРДЫҢ МӘДЕНИЕТІ МЕН СӨЙЛЕУІНЕ ӘСЕРІ
29-37
1 - 25/ 28 нәтиже 1 2 > >>