А Дүйсенбі
«БОЗҰҒЛАН», АХМЕТБЕК ҺӘМ ЖҮСІПБЕК» ЖЫРЫНЫҢ ҚОЛЖАЗБА МӘТІНДЕРІНЕ ТЕКСТОЛОГИЯЛЫҚ ТАЛДАУ
216-221
Айман Жаңабекова,Күнсұлу Пірманова
АБАЙ ҚҰНАНБАЙҰЛЫ ТІЛІНІҢ ЖИІЛІК СӨЗДІГІ: ӘДІСТЕМЕНІ ӘЗІРЛЕУ ЖӘНЕ НЕГІЗГІ НӘТИЖЕЛЕР
62-70
Гүлмира Кенесхан,Акмарал Умарова
ОРЫС ТІЛІ МЕН ӘДЕБИЕТІ САБАҚТАРЫНДА ГРАФИКАЛЫҚ ҰЙЫМДАСТЫРУШЫЛАР АРҚЫЛЫ СТУДЕНТТЕРДІҢ ТАЛДАУ ДАҒДЫСЫН ДАМЫТУ
88-97
Ғ. Отарбаева ,Б. Жұмақаева ,Е. Молдасанов
ФУНКЦИОНАЛДЫ ОҚУ АРҚЫЛЫ МӘТІНДІ ТАНУ МЕН ТҮСІНУ
160-167
Т. Курманбаева,Д. Шайбакова
ҒЫЛЫМИ-ТЕХНИКАЛЫҚ ТЕРМИНОЛОГИЯНЫҢ СЕМИОТИКАЛЫҚ КҮРДЕЛІ СӨЗЖАСАМДАРЫН ТАЛДАУ
37-46
Т. Игенбай,Г. Балтабаева ,Г. Каримова
СӘКЕН ЖҮНІСОВТІҢ «ӨТКЕН КҮНДЕР БЕЛГІСІ» ПОВЕСІН ТАЛДАУДА КУБИЗМ ӘДІСІНІҢ ТИІМДІЛІГІ
491-496
O. Иманғали
НЕСІПБЕК ДӘУІТАЙҰЛЫ “АЙҒЫРКІСІ” ӘҢГІМЕСІНІҢ КӨРКЕМДІК ӘЛЕМІ
233-239
Всеволод Качалов,Евгений Казарцев
Н.А.НЕКРАСОВТЫҢ КЕЗДЕЕЙСОҚ ЕМЕС ЖӘНЕ КЕЗДЕЙСОҚ ТӨРТ ҚАЙЫРЫМДЫ ЯМБЫЛАРЫ. АҚЫН ӨЛЕҢІ МЕН ПРОЗАСЫНЫҢ ЫРҒАҒЫН САЛЫСТЫРМАЛЫ ТАЛДАУ
29-38
Закирова А.,Майгельдиева Ш.М.,Жанбершиева У.Н.
ҚАЗАҚ ЖӘНЕ АҒЫЛШЫН ТІЛДЕРІНДЕГІ АҢЫЗДАРДА КЕЗДЕСЕТІН КЕЙІПКЕРЛЕРДІҢ ЭМОЦИЯЛАРЫН ЛИНГВОМӘДЕНИ ТҰРҒЫДАН ТАЛДАУ
20-34
Ж. Кенжебаева ,М. Қойшыбаева
ДАРЫНДЫ ЖАН АЗАБЫ
408-414
Б. Панзабек ,Н. Балтабаева
ЭТНОГРАФИЯЛЫҚ ӘҢГІМЕЛЕРДЕГІ ЭТНОМӘДЕНИ АҚПАРАТТЫ ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ
568-574
Дариға Толуспаева,Ғалия Саржанова
СӨЗ ФОРМАСЫНЫҢ СЫЗЫҚТЫҚ-СИНТАГМАТИКАЛЫҚ ФОРМАСЫ ЖӘНЕ ОНЫҢ БӨЛІНУ ДӘРЕЖЕСІНЕ ӘСЕРІ
5-16
Жанат Акбалаева
ҚАЗАҚ ЖӘНЕ АҒЫЛШЫН ТІЛІНДЕГІ ӘДЕБИ МӘТІНДЕРДІ ҰЛТТЫҚ-МӘДЕНИ БЕЙІМДЕУ МӘСЕЛЕЛЕРІ
132-141
Ш. Құрманбайұлы,М. Адилов
АБАЙ ШЫҒАРМАЛАРЫНДАҒЫ «ТҰҒЫН» ЖҰРНАҚТЫ ЕСІМШЕНІҢ ҚОЛДАНЫСЫ
21-34
Г.С. Асқарова,A.A. Болтабекова
ПРОЗАДАҒЫ СТИЛИСТИКАЛЫҚ АЙШЫҚТАРДЫҢ ҚОЛДАНУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
2085-209
A. Тусупова,A. Шөмшек
КӨРКЕМ ШЫҒАРМАНЫ ӘДЕБИ АСПЕКТІДЕ ЗЕРТТЕУ
292-297
Н.С. Балтабаева ,A. Еркинбекова
ӘДЕБИЕТ ПӘНІН ОҚЫТУДА ӘДІС-ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ПАЙДАЛАНУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
324-329
Б. Г. Мамедова
ЛИНГВИСТИКАЛЫҚ СӘЙКЕСТІЛІК ЖӘНЕ СЕМАНТИКАЛЫҚ ТРИГГЕРЛЕР ТОНИ МОРРИСОН ЖӘНЕ ЭЛИС УОКЕР (АФРОАМЕРИКАЛЫҚ СӘЙКЕСТІЛІК КОНТЕКСТІНДЕ)
130-134
Али Бедир
ТҮРІК МӘДЕНИЕТІНДЕГІ “ЖЫЛАН-КҮН” ҰҒЫМДАРЫНЫҢ САЛЫСТЫРМАЛЫ ЖӘНЕ СИМВОЛДЫҚ ТАЛДАУЫ
5-16
Ж Бектурганова,К Сейталиева
ТАЛДАМАЛЫ ЭССЕ ЖӘНЕ ОНЫҢ ДИДАКТИКАЛЫҚ МАҢЫЗЫ
203-209
Б. Қасым
ҚАЗАҚ ТІЛІНДЕГІ «КӨЗ, КӨРУ» АТАЛЫМДАРЫН КОГНИТИВТІ-СЕМАНТИКАЛЫҚ ТАЛДАУ
84-99
Данута Герчинска,Мадина Молдагали
М. МАҚАТАЕВ ПОЭЗИЯСЫНДАҒЫ АҚ ПЕН ҚАРА ТҮСТЕРІНІҢ БЕЙНЕСІ
37-44
Мария Якимова
"ЕВГЕНИЙ ОНЕГИННІҢ" БЕЛОРУС ТІЛІНДЕГІ ЕРТЕ АУДАРМАЛАРЫ ЫРҒАҒЫНЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
84-100
Сабирова Д.А,Молдагали М.Б
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА (ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МАМАНДЫҚТАР) ДУАЛЬДЫ БАҒДАРЛЫҚ ОҚЫТУДЫ ЕНГІЗУ: МӘСЕЛЕЛЕРІ МЕН КЕЛЕШЕГІ
56-63
А. Боханова ,А. Нурбаева
Н АНЫҚТАЛҒАН ЖОЮ СЕМАНТИКАСЫ БАР ҚҰРЫЛЫМДАРЫНЫҢ ФУНКЦИЯСЫ
43-48