Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

ХАБАРШЫ «Филология ғылымдары» сериясы

іздеу

1 - 25/ 55 нәтиже 1 2 3 > >> 
Гүлмира Кенесхан,Акмарал Умарова
ОРЫС ТІЛІ МЕН ӘДЕБИЕТІ САБАҚТАРЫНДА ГРАФИКАЛЫҚ ҰЙЫМДАСТЫРУШЫЛАР АРҚЫЛЫ СТУДЕНТТЕРДІҢ ТАЛДАУ ДАҒДЫСЫН ДАМЫТУ
88-97
А. Акажанова ,А. Рахимова
ҰЛТТЫҚ ОЙЫНДАР АРҚЫЛЫ ОҚУШЫНЫҢ ДҮНИЕТАНЫМЫН ДАМЫТУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ШАРТТАРЫ
345-350
Жумашева A.Ш.,Жетпісбай Ә.Қ
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДА ҚОЛДАНБАЛЫ БАКАЛАВРИАТ БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАЛАРЫН ҚҰРУ МӘСЕЛЕСІ ХАҚЫНДА
37-50
Б. Каримова ,А. Имаханова ,П. Есенова
ФИЛОЛОГ-СТУДЕНТТЕРДІ ДАЙЫНДАУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ БІЛІМ БЕРУДІ ЦИФРЛАНДЫРУ
377-384
Гульнар Атембаева,Бибижан Абуова
УНИВЕРСИТЕТТЕ ОРЫС ТІЛІН ОҚЫТУДАҒЫ ЭТНОМӘДЕНИ КОМПОНЕНТТІҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
66-69
Г. Жандыкеева
ЖОО-ДА ОРЫС ТІЛІН ОҚЫТУДА ДАМЫТУ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫН ҚОЛДАНУ ТУРАЛЫ
629-635
Сабирова Д.А,Молдагали М.Б
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА (ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МАМАНДЫҚТАР) ДУАЛЬДЫ БАҒДАРЛЫҚ ОҚЫТУДЫ ЕНГІЗУ: МӘСЕЛЕЛЕРІ МЕН КЕЛЕШЕГІ
56-63
Саметова Ф.Т.,Дәуренбек Қ.М.
ЛЕКСИКАЛЫҚ КІРМЕ СӨЗДЕРДІ ЗЕРТТЕУДІҢ ЛИНГВОДИДАКТИКАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
13-21
Г. Ширинбаева ,Д. Азимбаева ,А. Иниятова
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ КОНТЕКСІНДЕ ІЗГІЛІКТІ ОРТАНЫ ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ АКСИОЛОГИЯЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
659-665
Р. И. Бекишева
ОНЛАЙН ФОРМАТЫНДА ЗАҢГЕР СТУДЕНТТЕРІНЕ ОРЫС ТІЛІН ОҚЫТУ
329-339
А.Ш.Жумашева,Ә.Қ.Жетпісбай
БІЛІМ БЕРУДІҢ ЖАҢАРТЫЛҒАН МАЗМҰНЫ ШАРТТАРЫНДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОҚУ ЖЕТІСТІКТЕРІН КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ
39-56
Назерке Жәнгірова,Қаламқас Қалыбаева
ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ МАЗМҰНЫ АЯСЫНДА ОҚШАУ СӨЗДЕРДІ ОҚЫТУДА Ғ.БЕГАЛИЕВТІҢ ӘДІСТЕМЕСІ МЕН ЗАМАНАУИ МУЛЬТИМЕДИАЛЫҚ ҚҰРАЛДАРДЫ ПАЙДАЛАНУ (7-сынып)
70-77
М. Урaзoвa ,T. Турлыбекoв
AҒЫЛШЫН ТІЛІН OҚЫТУДAҒЫ ЛИНГВOТAНЫМДЫҚ ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТІ ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУДЕ ҚOЛДAНУ
621-625
Ж Бектурганова,К Сейталиева
ТАЛДАМАЛЫ ЭССЕ ЖӘНЕ ОНЫҢ ДИДАКТИКАЛЫҚ МАҢЫЗЫ
203-209
Ш. Калбергенова ,Б. Сансызбаева ,Б. Қошқарбаева
КӘСІПТІК БІЛІМ БЕРУГЕ АҒЫЛШЫН ТІЛІ САБАҚТАРЫНДАҒЫ ҚАЗІРГІ ЗАМАНҒЫ ПЕДОГОГИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР
655-659
С. Матай ,Г. Әлихан
ҚЫТАЙ ТІЛІН ОҚЫТУ ПРОЦЕСІНДЕ «АРНАЙЫ СҮРАУЛЫ СӨЙЛЕМДІ» ҮЙРЕНУ БАРЫСЫНДА ҚАЗАҚСТАНДЫҚ СТУДЕНТТЕРДЕ КЕЗДЕСЕТІН МӘСЕЛЕЛЕР
409-417
Н. Тулкинбаев
ПЕНИТЕНЦИАРЛЫҚ ЖҮЙЕНІҢ ЗАҢГЕР ТӘЖІРИБЕСІНДЕГІ ЗАҢ ДИСКУРСЫНЫҢ ЕРЕКШЕЛІГІ
263-269
Дуо Ли ,Ф. Ержанова
ОРЫС ТІЛІН ОҚЫТУДЫҢ ТИІМДІЛІГІН ШЕТЕЛ ТІЛІ РЕТІНДЕ ҮЙРЕТУДІҢ ТИІМДІЛІГІН АРТТЫРУДЫҢ ӘДІС-ТӘСІЛДЕРІНІҢ БІРІ РЕТІНДЕ БЕЙНЕ КУРСТАРЫ
650-655
С. Нұрпейісова
СТУДЕНТТЕРДІҢ КОГНИТИВТІК ҚЫЗМЕТІН ҚҰРУДА ИННОВАЦИЯЛЫҚ ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫН ҚОЛДАНУ
360-365
А. Б. Умарова , Г.А. Қажығалиева
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРНЫНДА ТАРИХШЫ-СТУДЕНТТЕРГЕ ОРЫС ТІЛІН ОҚЫТУДА CLIL ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫҢ ДИДАКТИКАЛЫҚ
66-77
Р. Абилкаирова,Р.К. Садыкова
ТІЛДІК ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТІ ДАМЫТУДА ЗАМАНАУИ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУ ЕРЕКШЕЛІГІ
88-94
Дуо Ли
ВИДЕО САБАҚТАРДЫ ҚЫТАЙ СТУДЕНТТЕРІНЕ ОҚЫТУДЫҢ ТИІМДІ ӘДІСТЕРІНІҢ БІРІ
406-409
Ф.Ш. Оразбаева
ҒАЛЫМ МҰРАСЫ – РУХАНИ ҚАЗЫНА
112-117
К. Әбдіқалық ,Ж. Алиева ,М. Куланова
МЕКТЕПТЕ ПРОЗАЛЫҚ ШЫҒАРМАЛАРДЫ ОҚЫТУДЫҢ ТИІМДІ ӘДІСТЕРІ
513-519
А. Жолдасова,А. Хайргельдина
ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН ЦИКЛДАҒЫ ПӘНДЕРДІ ОҚЫТУ ҮШІН “ЖАЗЫЛЫМ ЖӘНЕ ОЙЛАУ” ТЕХНОЛОГИЯСЫН СЫНИ ТҰРҒЫДАН ОЙЛАУ ДАҒДЫСЫН ДАМЫТУДЫҢ ӘДІСІ РЕТІНДЕ ПАЙДАЛАНУ
344-349
1 - 25/ 55 нәтиже 1 2 3 > >>