Саметова Ф.Т.,Дәуренбек Қ.М.
ЛЕКСИКАЛЫҚ КІРМЕ СӨЗДЕРДІ ЗЕРТТЕУДІҢ ЛИНГВОДИДАКТИКАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
13-21
А. Б. Умарова , Г.А. Қажығалиева
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРНЫНДА ТАРИХШЫ-СТУДЕНТТЕРГЕ ОРЫС ТІЛІН ОҚЫТУДА CLIL ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫҢ ДИДАКТИКАЛЫҚ
66-77
Айман Жаңабекова,Күнсұлу Пірманова
АБАЙ ҚҰНАНБАЙҰЛЫ ТІЛІНІҢ ЖИІЛІК СӨЗДІГІ: ӘДІСТЕМЕНІ ӘЗІРЛЕУ ЖӘНЕ НЕГІЗГІ НӘТИЖЕЛЕР
62-70
Саметова Ф.Т.,Абдулова М. А.
Ф.М. ДОСТОЕВСКИЙ ШЫҒАРМАЛАРЫНЫҢ КӨРКЕМДІК КОНТЕКСТІНДЕ "АЗАП ТІЛІН" ҚОЛДАНУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
31-39
Г.Ж. Байшукурова,Г.Ж. Койшыманова
ҚАЗАҚ МАҚАЛ-МӘТЕЛДЕРІНДЕГІ ҚҰНДЫЛЫҚТАР ЖҮЙЕСІ (АБАЙДЫҢ "ҚАРА СӨЗДЕРІ" МАТЕРИАЛЫНДА)
214-219
Қ. Есенова
АКАДЕМИК ШОРА САРЫБАЕВТЫҢ БАСПАСӨЗ ТІЛІНЕ ҚАТЫСТЫ ЗЕРТТЕУЛЕРІ
32-36
Бержан А.,Аяпова Т.Т.
ЛИНГВОМӘДЕНИ РЕСУРСТАР НЕГІЗІНДЕ ӘЛЕУМЕТТІК-МӘДЕНИ ҚҦЗЫРЕТТІ ҚАЛЫПТАСТЫРУ
12-19
А. Набидуллин;Ч.Қ. Ордабаев
АҒЫЛШЫН ТІЛІНЕН ЕНГЕН СӨЗДЕРДІҢ ҚАЗАҚСТАНДЫҚ ЖАСТАРДЫҢ МӘДЕНИЕТІ МЕН СӨЙЛЕУІНЕ ӘСЕРІ
29-37
М.А. Ермекбаев,Н. Қойшыбаева
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТІЛДІК-МӘДЕНИ ҚҰЗІРЕТІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
339-344
С. Жиренов ,А. Сманова ,Ж. Небесаева
КӨРКЕМ ӨНЕРДЕГІ ҰЛТТЫҚ ҚҰНДЫЛЫҚТАР ЖҮЙЕСІНІҢ ЛИНГВИСТИКАЛЫҚ СИПАТЫ
74-78
Мусатаева М.Ш.,Дюсенова Д.С.
Р.Б. НҰРТАЗИНАНЫҢ ҚАЗАҚ ЛИНГВОДИДАКТИКА ТАРИХЫНДА РӨЛІ МЕН ОРНЫ
91-97
Гүлмира Кенесхан,Акмарал Умарова
ОРЫС ТІЛІ МЕН ӘДЕБИЕТІ САБАҚТАРЫНДА ГРАФИКАЛЫҚ ҰЙЫМДАСТЫРУШЫЛАР АРҚЫЛЫ СТУДЕНТТЕРДІҢ ТАЛДАУ ДАҒДЫСЫН ДАМЫТУ
88-97
Қалбике Есенова
ПАНДЕМИЯ КЕЗІНДЕГІ ТЕЛЕ-РАДИО ДИСКУРСЫ: МЕТАФОРАЛАРДЫҢ ТІЛДІК РЕПРЕЗЕНТАЦИЯСЫ
19-26
Барклай И.,Самбетов Е.С.
ШЕТ ТІЛДЕРІН ОҚЫТУДА МОБИЛЬДІ ҚОСЫМШАЛАРДЫҢ ИНТЕГРАЦИЯСЫ (МЫСАЛЫ, АҒЫЛШЫН ТІЛІН ОҚЫТУДА )
27-34
С. Нұрғали
ТАРИХИ ГРАММАТИКАЛЫҚ ЕҢБЕКТЕРДЕГІ МОРФОЛОГИЯЛЫҚ ТҰЛҒАЛАРДЫҢ ДАМУЫ
98-103
Дуо Ли ,Ф. Ержанова
ОРЫС ТІЛІН ОҚЫТУДЫҢ ТИІМДІЛІГІН ШЕТЕЛ ТІЛІ РЕТІНДЕ ҮЙРЕТУДІҢ ТИІМДІЛІГІН АРТТЫРУДЫҢ ӘДІС-ТӘСІЛДЕРІНІҢ БІРІ РЕТІНДЕ БЕЙНЕ КУРСТАРЫ
650-655
Ж. Сейсенбаева
ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫНДА ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІ САБАҚТАРЫ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫНЫҢ ТІЛІН ДАМЫТУ
359-364
А. Алдашева,Ч. Ордабаев,А. Набидуллин
ҚАЗІРГІ АҒЫЛШЫН ТІЛІНІҢ ГРАММАТИКАЛЫҚ КАТЕГОРИЯЛАРЫ
20-24
Сайбекова Н.
АҒЫЛШЫН ТІЛІН ОҚЫТУДА ОҚЫТУДЫҢ ИННОВАЦИЯЛЫҚ ӘДІСТЕРІН ҚОЛДАНУ
43-48
Ф. Исмаилова
ДИПЛОМАТИЯЛЫҚ КЕҢСЕ ҚҰЖАТТАРЫНЫҢ ТҮРЛЕРІ МЕН СТИЛІНІҢ ЕРЕКШЕКТЕРІ
374-377
Назерке Жәнгірова,Қаламқас Қалыбаева
ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ МАЗМҰНЫ АЯСЫНДА ОҚШАУ СӨЗДЕРДІ ОҚЫТУДА Ғ.БЕГАЛИЕВТІҢ ӘДІСТЕМЕСІ МЕН ЗАМАНАУИ МУЛЬТИМЕДИАЛЫҚ ҚҰРАЛДАРДЫ ПАЙДАЛАНУ (7-сынып)
70-77
М. Жүнісова ,Е Касенов
ҚАЗАҚ ТІЛ БІЛІМІНДЕГІ ҚҰМАН ҚЫПШАҚТАРЫНЫҢ ЖАЗБА ЕСКЕРТКІШІН ЗЕРТТЕУШІ
41-46
М. Мусатаева ,А. Кожахметова
ГИЯЛЫҚ СЕМАНТИКАНЫ ЖҮЗЕГЕ АСЫРУДЫҢ ТІЛДІК ҚҰРАЛДАРЫ МЕН ЖОЛДАРЫ (ҚАЗАҚСТАНДЫҚ БАСЫЛЫМДАР МАТЕРИАЛДАРЫ НЕГІЗІНДЕ)
166-176
Р. И. Бекишева
ИНТЕЛЛЕКТ - КАРТАСЫ ЗАҢГЕР СТУДЕНТТЕРДІҢ КӘСІБИ СӨЙЛЕУІН ДАМЫТУ ӘДІСТЕРІНІҢ БІРІ РЕТІНДЕ
26-33
Ж. Беласарова
КӨНЕ ТҮРКІ ТІЛІНДЕГІ CЕПТІКТЕРДІҢ МАҒЫНАЛЫҚ ЖӘНЕ ҚҰРЫЛЫМДЫҚ СИПАТЫ
32-40