Г. Ширинбаева ,Д. Азимбаева ,А. Иниятова
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ КОНТЕКСІНДЕ ІЗГІЛІКТІ ОРТАНЫ ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ АКСИОЛОГИЯЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
659-665
Ирина Ларионова,Гульнар Капышева
ТІЛДІ ҚАЛЫПТАСТЫРУ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ ПОДКАСТТАРДЫ ҚҰРУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ШАРТТАРЫ
70-77
Ирина Ларионова,Светлана Федосова
ГИДТЕРДІҢ ТІЛДІК ДАЯРЛЫҒЫНДА СӨЙЛЕУ ӘРЕКЕТІН БАҒАЛАУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
75-84
Б. Сұлтанова
Ә.КЕКІЛБАЕВТЫҢ «АБЫЛАЙ ХАН» ПЬЕСАСЫНДАҒЫ ЛИРИЗМ ЖӘНЕ ОБРАЗДАРДЫҢ ИДЕНТИФИКАЦИЯСЫ
283-288
М. Кулахметова
АҒЫЛШЫН ТІЛІНІҢ ЛИНГВОМӘДЕНИ АСПЕКТІЛЕРІН ОҚЫТУДЫҢ ЛИНГВОДИДАКТИКАЛЫҚ ЕРЕКШІЛІКТЕРІ
354-360
Г. Абдирасилова ,М. Беркутбаева
СӨЗ МӘДЕНИЕТІНІҢ ЭТИКАЛЫҚ АСПЕКТІСІ
15-20
Б. Каримова ,А. Имаханова ,П. Есенова
ФИЛОЛОГ-СТУДЕНТТЕРДІ ДАЙЫНДАУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ БІЛІМ БЕРУДІ ЦИФРЛАНДЫРУ
377-384
М. Кулахметова ,О. Тасболатов
ШЕТ ТІЛІНІҢ КОММУНИКАТИВТІ ҚҰЗІРЕТТІЛІГІНІҢ БӨЛІГІ РЕТІНДЕГІ ӘЛЕУМЕТТІК-МӘДЕНИ АСПЕКТ
105-112
М.М. Хавайдарова, А.А. Екибаева
"ОҚУ ҚҰЗІРЕТТІЛІГІ" ҰҒЫМЫН АНЫҚТАУҒА ЖӘНЕ ОНЫҢ ДЕСКРИПТОРЛАРЫН САРАЛАУҒА
303-310
A. Тусупова,A. Шөмшек
КӨРКЕМ ШЫҒАРМАНЫ ӘДЕБИ АСПЕКТІДЕ ЗЕРТТЕУ
292-297
М. Жүнісова ,Е Касенов
ҚАЗАҚ ТІЛ БІЛІМІНДЕГІ ҚҰМАН ҚЫПШАҚТАРЫНЫҢ ЖАЗБА ЕСКЕРТКІШІН ЗЕРТТЕУШІ
41-46
А. Казмагамбетова
АМЕРИКА ЖӘНЕ АҒЫЛШЫН ФИЛОЛОГИЯЛЫҚ ЗЕРТТЕУЛЕРІНДЕГІ ҚЫСҚА ӘҢГІМЕ ЖАНРЫНЫҢ МӘСЕЛЕСІ
470-475
С. Жиренов ,А. Сманова ,Ж. Небесаева
КӨРКЕМ ӨНЕРДЕГІ ҰЛТТЫҚ ҚҰНДЫЛЫҚТАР ЖҮЙЕСІНІҢ ЛИНГВИСТИКАЛЫҚ СИПАТЫ
74-78
Г. Кажигалиева,Л. Алекешова,Н. Кайрлиева
ЖОО-ДАҒЫ ОРЫС ТІЛІН ОҚЫТУДАҒЫ МӘДЕНИЕТТАНУ АСПЕКТІСІ
531-535
Г. Кажигалиева ,Г. Орынханова,Б. Каримова
ҚАЗАҚСТАНДЫҚ БАҚ ДИСКУРСІНДЕГІ ҚОҒАМДЫҚ САНАНЫ ЖАҢҒЫРТУДЫҢ АКСИОЛОГИЯЛЫҚ БАҒДАРЛАРЫ: ЛИНГВОКОГНИТИВТІ ҚЫРЫ
50-57
Ч. Ордабаев ,Н. Алдашев,А Набидуллин
УНИВЕРСИТЕТ СТУДЕНТТЕРІН АҒЫЛШЫН ТІЛІН ОҚЫТУДА МОБИЛЬДІ ҚОСЫМШАЛАРДЫ ҚОЛДАНУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
350-354
Т. Тебегенов,М. Айтимов,Н. Сағынған
ҚАЗАҚ ПРОЗАСЫНДАҒЫ РЕАЛИСТІК СИПАТ ПЕН КӨРКЕМДІК ҚИЯЛ ТҰТАСТЫҒЫ
310-318