К. Дуйсенова,Е. Тұрғынов
СИНТАКСИСТІ СЕМАНТИКАЛЫҚ ТҰРҒЫДАН ОҚЫТУДА ҚОЛДАНЫЛАТЫН ЛИНГВИСТИКАЛЫҚ ӘДІСТЕР
535-543
Б. Г. Мамедова
ЛИНГВИСТИКАЛЫҚ СӘЙКЕСТІЛІК ЖӘНЕ СЕМАНТИКАЛЫҚ ТРИГГЕРЛЕР ТОНИ МОРРИСОН ЖӘНЕ ЭЛИС УОКЕР (АФРОАМЕРИКАЛЫҚ СӘЙКЕСТІЛІК КОНТЕКСТІНДЕ)
130-134
Айман Жаңабекова,Күнсұлу Пірманова
АБАЙ ҚҰНАНБАЙҰЛЫ ТІЛІНІҢ ЖИІЛІК СӨЗДІГІ: ӘДІСТЕМЕНІ ӘЗІРЛЕУ ЖӘНЕ НЕГІЗГІ НӘТИЖЕЛЕР
62-70
Закирова А.,Майгельдиева Ш.М.,Жанбершиева У.Н.
ҚАЗАҚ ЖӘНЕ АҒЫЛШЫН ТІЛДЕРІНДЕГІ АҢЫЗДАРДА КЕЗДЕСЕТІН КЕЙІПКЕРЛЕРДІҢ ЭМОЦИЯЛАРЫН ЛИНГВОМӘДЕНИ ТҰРҒЫДАН ТАЛДАУ
20-34
Дариға Толуспаева,Ғалия Саржанова
СӨЗ ФОРМАСЫНЫҢ СЫЗЫҚТЫҚ-СИНТАГМАТИКАЛЫҚ ФОРМАСЫ ЖӘНЕ ОНЫҢ БӨЛІНУ ДӘРЕЖЕСІНЕ ӘСЕРІ
5-16
Жанат Акбалаева
ҚАЗАҚ ЖӘНЕ АҒЫЛШЫН ТІЛІНДЕГІ ӘДЕБИ МӘТІНДЕРДІ ҰЛТТЫҚ-МӘДЕНИ БЕЙІМДЕУ МӘСЕЛЕЛЕРІ
132-141
П. Әбенова
ЗАМАНАУИ АМЕРИКАНДЫҚ ГОНЗО-РЕПОРТАЖ АУДАРУ ТӘЖІРИБЕСІНІҢ ЛИНВОМӘДЕНИ АСПЕКТІСІ
621-627
Н. Монгилева ,Э. Медетова
ҚАЗАҚ ЛИНГВОМӘДЕНИЕТІНДЕГІ ОТБАСЫ ҰҒЫМЫНЫҢ КОСМОГОНИЯЛЫҚ АРХЕТИПИКАЛЫҚ БЕЙНЕЛЕРІ
122-127
Н. Ильясова ,Г. Раева
ЖАЗБА ЕСКЕРТКІШТЕР ТІЛІНДЕГІ «ҚАЗАҚ» СӨЗІНІҢ ТЕРМИНДІК КӨРІНІСІ
82-86
Г Зайсанбаева,Г Акимжанова
ТУЫНДЫ СӨЗДЕРДІҢ СӨЗЖАСАМДЫҚ УӘЖДЕМЕСІ
70-74
Б. Жумагулова,А.Е. Ерболатова
АЛМАТЫ ҚАЛАСЫНЫҢ ҚАЗIРГI ЗАМАНҒЫ ҚОЗҒАЛМАЙТЫН ОБЪЕКТIЛЕРIНIҢ НЕЙМИНГІНІҢ ЕРЕШЕЛIКТЕРI
20-29
С.А. Сaдыкoвa,Ж. А. Абдиреева
РЕАЛИЯ ТҮСІНІГІ ЖӘНЕ ОНЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
5-17
Н. Садуақас ,М. Миров
ҚАЗАҚ ӘЛІПБИІН ЛАТЫН ГРАФИКАСЫНА КӨШІРУ ТУРАЛЫ
172-177
А. Нурбаева ,Б. Каримова
ДИСКУРСИВТІ ТӘЖІРИБЕ РЕТІНДЕ ЖАРНАМАЛЫҚ МӘТІННІҢ СИПАТТАМАСЫ
143-149
Т. Қалибекұлы
ҚЫТАЙ ТІЛ БІЛІМІНДЕГІ АТАУЛАРДЫҢ ҚАЗАҚ ЖӘНЕ ОРЫС ТІЛДЕРІНДЕГІ АУДАРМАСЫ ЖАЙЫНДА
597-608
Дуо Ли ,Ф. Ержанова
ОРЫС ТІЛІН ОҚЫТУДЫҢ ТИІМДІЛІГІН ШЕТЕЛ ТІЛІ РЕТІНДЕ ҮЙРЕТУДІҢ ТИІМДІЛІГІН АРТТЫРУДЫҢ ӘДІС-ТӘСІЛДЕРІНІҢ БІРІ РЕТІНДЕ БЕЙНЕ КУРСТАРЫ
650-655
Г. Рукерт ,М. Шегебаев
ҚАЗІРГІ ЗАМАНҒЫ АҒЫЛШЫН ТІЛІНІҢ ГРАММАТИКАЛЫҚ ЖӘНЕ ЛЕКСИКАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІН ӘН МӘТІНДЕРІ АРҚЫЛЫ ОҚЫТУ: ТӘЖІРИБЕЛІК КЕҢЕСTEP
625-629
Ирина Ларионова,Светлана Федосова
ГИДТЕРДІҢ ТІЛДІК ДАЯРЛЫҒЫНДА СӨЙЛЕУ ӘРЕКЕТІН БАҒАЛАУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
75-84