Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

ХАБАРШЫ «Филология ғылымдары» сериясы

іздеу

76 - 100/ 157 нәтиже << < 1 2 3 4 5 6 7 > >> 
Ирина Белобровцева
ГЕОРГИЙ АДАМОВИЧ – MORTUS И VIVUS
36-43
Қалбике Есенова
ПАНДЕМИЯ КЕЗІНДЕГІ ТЕЛЕ-РАДИО ДИСКУРСЫ: МЕТАФОРАЛАРДЫҢ ТІЛДІК РЕПРЕЗЕНТАЦИЯСЫ
19-26
Айшабибі Гиниятова,Аксауле Әлжан
INSTAGRAM ӘЛЕУМЕТТІК ЖЕЛІСІ ҚАЗАҚСТАН МЕДИАСЫНЫҢ ҚАЛЫПТАСУЫНА ҚАЛАЙ ӘСЕР ЕТУДЕ?
97-103
Алия Куралбаева,Зарина Өміртай
4 СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНА МӘТІНМЕН ЖҰМЫСТА ОҚЫЛЫМ СТРАТЕГИЯЛАРЫН ҚОЛДАНУДЫҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ
66-74
Всеволод Качалов,Евгений Казарцев
Н.А.НЕКРАСОВТЫҢ КЕЗДЕЕЙСОҚ ЕМЕС ЖӘНЕ КЕЗДЕЙСОҚ ТӨРТ ҚАЙЫРЫМДЫ ЯМБЫЛАРЫ. АҚЫН ӨЛЕҢІ МЕН ПРОЗАСЫНЫҢ ЫРҒАҒЫН САЛЫСТЫРМАЛЫ ТАЛДАУ
29-38
Галина Кадырова,Шолпан Адибаева
ЖУРНАЛИСТИКАНЫҢ ЖАҺАНДЫҚ ЖӘНЕ ЖЕРГІЛІКТІ ТРЕНДТЕРІ: КОНТЕНТ ЖӘНЕ СТИЛЬДІ ФАКТОРЛАР
100-105
Мария Якимова
"ЕВГЕНИЙ ОНЕГИННІҢ" БЕЛОРУС ТІЛІНДЕГІ ЕРТЕ АУДАРМАЛАРЫ ЫРҒАҒЫНЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
84-100
Ержан Алкая,Жансая Пансат
ҚАЗАҚ ТІЛІНДЕГІ КӨК СӨЗІНІҢ ЭТИМОЛОГИЯЛЫҚ НЕГІЗІ
5-12
С.А. Сaдыкoвa,Ж. А. Абдиреева
РЕАЛИЯ ТҮСІНІГІ ЖӘНЕ ОНЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
5-17
Турдалиева Э.Д.,Ақынова Ж.М.
АВТОР БЕЙНЕСIН ЖАСАУДАҒЫ ЭКСПРЕССИВТI-ЭМОЦИОНАЛДЫ ЛЕКСИКАНЫҢ РОЛІ (Д.ИСАБЕКОВ ПЕН Ш.АЙТМАТОВ ШЫҒАРМАЛАРЫ НЕГІЗІНДЕ)
29-43
Толегенов Т.К.
АЛАШ АРЫСТАРЫНЫҢ ЕҢБЕКТЕРІН ТАНЫСТЫРУ
23-29
Жумашева A.Ш.,Жетпісбай Ә.Қ
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДА ҚОЛДАНБАЛЫ БАКАЛАВРИАТ БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАЛАРЫН ҚҰРУ МӘСЕЛЕСІ ХАҚЫНДА
37-50
А.Ш.Жумашева,Ә.Қ.Жетпісбай
БІЛІМ БЕРУДІҢ ЖАҢАРТЫЛҒАН МАЗМҰНЫ ШАРТТАРЫНДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОҚУ ЖЕТІСТІКТЕРІН КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ
39-56
Саметова Ф.Т.,Абдулова М. А.
Ф.М. ДОСТОЕВСКИЙ ШЫҒАРМАЛАРЫНЫҢ КӨРКЕМДІК КОНТЕКСТІНДЕ "АЗАП ТІЛІН" ҚОЛДАНУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
31-39
Нұрпейісова С.К.
Терминологияда меншіктілік қатынасты білдіретін матаса байланысқан сөз тіркестерінің қолданылуы
21-31
Әбдіғазиұлы Б.
АБАЙДЫҢ ТҰЛҒАЛЫҚ АЙНАЛАСЫН ЗЕРТТЕУ МӘСЕЛЕЛЕРІ
12-17
А. Б. Умарова , Г.А. Қажығалиева
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРНЫНДА ТАРИХШЫ-СТУДЕНТТЕРГЕ ОРЫС ТІЛІН ОҚЫТУДА CLIL ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫҢ ДИДАКТИКАЛЫҚ
66-77
Р.И. Бекишева
ЖОО-ДА ОРЫС ТІЛІН ҮЙРЕНУ ПРОЦЕСІНДЕ ГАЗЕТ МӘТІНДЕРІН ПАЙДАЛАНУ (заңды профиль)
51-57
Ө. Иманғали ;С. Асылбекұлы
ҚАЗІРГІ ҚАЗАҚ ӘҢГІМЕЛЕРІНІҢ ТАҚЫРЫПТЫҚ АЯСЫ МЕН ӨЗЕКТІ ИДЕЯЛАРЫ
71-80
Ж. Сейсенбаева
ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫНДА ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІ САБАҚТАРЫ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫНЫҢ ТІЛІН ДАМЫТУ
359-364
А. Жолдасова,А. Хайргельдина
ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН ЦИКЛДАҒЫ ПӘНДЕРДІ ОҚЫТУ ҮШІН “ЖАЗЫЛЫМ ЖӘНЕ ОЙЛАУ” ТЕХНОЛОГИЯСЫН СЫНИ ТҰРҒЫДАН ОЙЛАУ ДАҒДЫСЫН ДАМЫТУДЫҢ ӘДІСІ РЕТІНДЕ ПАЙДАЛАНУ
344-349
Н.С. Балтабаева ,A. Еркинбекова
ӘДЕБИЕТ ПӘНІН ОҚЫТУДА ӘДІС-ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ПАЙДАЛАНУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
324-329
О.К. Хожамбердиев ,B. Серикбаева
ПРОЗАЛЫҚ ШЫҒАРМАЛАРДЫҢ ДАМУ ТАРИХЫ
310-317
А. Семейова ,O. Хожамбердиев
МӘТІНДІ ОҚУ ҮДЕРІСІНДЕГІ СӨЗ ӘРЕКЕТТІЛІГІ АРҚЫЛЫ АКТЕРЛЕР МЕН РЕЖИССЕРЛЕРДІ МАМАНДЫҚҚА ТӘРБИЕЛЕУ МӘСЕЛЕСІ
286-292
O. Иманғали
НЕСІПБЕК ДӘУІТАЙҰЛЫ “АЙҒЫРКІСІ” ӘҢГІМЕСІНІҢ КӨРКЕМДІК ӘЛЕМІ
233-239
76 - 100/ 157 нәтиже << < 1 2 3 4 5 6 7 > >>