Ирина Белобровцева
ГЕОРГИЙ АДАМОВИЧ – MORTUS И VIVUS
36-43
Қалбике Есенова
ПАНДЕМИЯ КЕЗІНДЕГІ ТЕЛЕ-РАДИО ДИСКУРСЫ: МЕТАФОРАЛАРДЫҢ ТІЛДІК РЕПРЕЗЕНТАЦИЯСЫ
19-26
Айшабибі Гиниятова,Аксауле Әлжан
INSTAGRAM ӘЛЕУМЕТТІК ЖЕЛІСІ ҚАЗАҚСТАН МЕДИАСЫНЫҢ ҚАЛЫПТАСУЫНА ҚАЛАЙ ӘСЕР ЕТУДЕ?
97-103
Алия Куралбаева,Зарина Өміртай
4 СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНА МӘТІНМЕН ЖҰМЫСТА ОҚЫЛЫМ СТРАТЕГИЯЛАРЫН ҚОЛДАНУДЫҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ
66-74
Всеволод Качалов,Евгений Казарцев
Н.А.НЕКРАСОВТЫҢ КЕЗДЕЕЙСОҚ ЕМЕС ЖӘНЕ КЕЗДЕЙСОҚ ТӨРТ ҚАЙЫРЫМДЫ ЯМБЫЛАРЫ. АҚЫН ӨЛЕҢІ МЕН ПРОЗАСЫНЫҢ ЫРҒАҒЫН САЛЫСТЫРМАЛЫ ТАЛДАУ
29-38
Галина Кадырова,Шолпан Адибаева
ЖУРНАЛИСТИКАНЫҢ ЖАҺАНДЫҚ ЖӘНЕ ЖЕРГІЛІКТІ ТРЕНДТЕРІ: КОНТЕНТ ЖӘНЕ СТИЛЬДІ ФАКТОРЛАР
100-105
Мария Якимова
"ЕВГЕНИЙ ОНЕГИННІҢ" БЕЛОРУС ТІЛІНДЕГІ ЕРТЕ АУДАРМАЛАРЫ ЫРҒАҒЫНЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
84-100
Ержан Алкая,Жансая Пансат
ҚАЗАҚ ТІЛІНДЕГІ КӨК СӨЗІНІҢ ЭТИМОЛОГИЯЛЫҚ НЕГІЗІ
5-12
С.А. Сaдыкoвa,Ж. А. Абдиреева
РЕАЛИЯ ТҮСІНІГІ ЖӘНЕ ОНЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
5-17
Турдалиева Э.Д.,Ақынова Ж.М.
АВТОР БЕЙНЕСIН ЖАСАУДАҒЫ ЭКСПРЕССИВТI-ЭМОЦИОНАЛДЫ ЛЕКСИКАНЫҢ РОЛІ (Д.ИСАБЕКОВ ПЕН Ш.АЙТМАТОВ ШЫҒАРМАЛАРЫ НЕГІЗІНДЕ)
29-43
Толегенов Т.К.
АЛАШ АРЫСТАРЫНЫҢ ЕҢБЕКТЕРІН ТАНЫСТЫРУ
23-29
Жумашева A.Ш.,Жетпісбай Ә.Қ
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДА ҚОЛДАНБАЛЫ БАКАЛАВРИАТ БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАЛАРЫН ҚҰРУ МӘСЕЛЕСІ ХАҚЫНДА
37-50
А.Ш.Жумашева,Ә.Қ.Жетпісбай
БІЛІМ БЕРУДІҢ ЖАҢАРТЫЛҒАН МАЗМҰНЫ ШАРТТАРЫНДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОҚУ ЖЕТІСТІКТЕРІН КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ
39-56
Саметова Ф.Т.,Абдулова М. А.
Ф.М. ДОСТОЕВСКИЙ ШЫҒАРМАЛАРЫНЫҢ КӨРКЕМДІК КОНТЕКСТІНДЕ "АЗАП ТІЛІН" ҚОЛДАНУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
31-39
Нұрпейісова С.К.
Терминологияда меншіктілік қатынасты білдіретін матаса байланысқан сөз тіркестерінің қолданылуы
21-31
Әбдіғазиұлы Б.
АБАЙДЫҢ ТҰЛҒАЛЫҚ АЙНАЛАСЫН ЗЕРТТЕУ МӘСЕЛЕЛЕРІ
12-17
А. Б. Умарова , Г.А. Қажығалиева
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРНЫНДА ТАРИХШЫ-СТУДЕНТТЕРГЕ ОРЫС ТІЛІН ОҚЫТУДА CLIL ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫҢ ДИДАКТИКАЛЫҚ
66-77
Р.И. Бекишева
ЖОО-ДА ОРЫС ТІЛІН ҮЙРЕНУ ПРОЦЕСІНДЕ ГАЗЕТ МӘТІНДЕРІН ПАЙДАЛАНУ (заңды профиль)
51-57
Ө. Иманғали ;С. Асылбекұлы
ҚАЗІРГІ ҚАЗАҚ ӘҢГІМЕЛЕРІНІҢ ТАҚЫРЫПТЫҚ АЯСЫ МЕН ӨЗЕКТІ ИДЕЯЛАРЫ
71-80
Ж. Сейсенбаева
ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫНДА ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІ САБАҚТАРЫ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫНЫҢ ТІЛІН ДАМЫТУ
359-364
А. Жолдасова,А. Хайргельдина
ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН ЦИКЛДАҒЫ ПӘНДЕРДІ ОҚЫТУ ҮШІН “ЖАЗЫЛЫМ ЖӘНЕ ОЙЛАУ” ТЕХНОЛОГИЯСЫН СЫНИ ТҰРҒЫДАН ОЙЛАУ ДАҒДЫСЫН ДАМЫТУДЫҢ ӘДІСІ РЕТІНДЕ ПАЙДАЛАНУ
344-349
Н.С. Балтабаева ,A. Еркинбекова
ӘДЕБИЕТ ПӘНІН ОҚЫТУДА ӘДІС-ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ПАЙДАЛАНУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
324-329
О.К. Хожамбердиев ,B. Серикбаева
ПРОЗАЛЫҚ ШЫҒАРМАЛАРДЫҢ ДАМУ ТАРИХЫ
310-317
А. Семейова ,O. Хожамбердиев
МӘТІНДІ ОҚУ ҮДЕРІСІНДЕГІ СӨЗ ӘРЕКЕТТІЛІГІ АРҚЫЛЫ АКТЕРЛЕР МЕН РЕЖИССЕРЛЕРДІ МАМАНДЫҚҚА ТӘРБИЕЛЕУ МӘСЕЛЕСІ
286-292
O. Иманғали
НЕСІПБЕК ДӘУІТАЙҰЛЫ “АЙҒЫРКІСІ” ӘҢГІМЕСІНІҢ КӨРКЕМДІК ӘЛЕМІ
233-239