Г Муллагаянова,Г Абзулдинова
ҚАЗАҚСТАН РУСИСТИКАСЫ: ЕСІМНАМА (З.К. ТЕМІРҒАЗИНАНЫҢ 60 ЖЫЛДЫҒЫНА)
135-140
У. Оспанова ,И. Акоева
ЖАҢАЛЫҚТАРДЫҢ МӘТІНДЕРІ КОРПУСЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУҒА, САРАПТАМАЛЫҚ БЕЛГІ ҚОЮҒА ЖӘНЕ ЖІКТЕУГЕ МУЛЬТАГЕНТТІК ТӘСІЛДІ ҚОЛДАНУДЫҢ ӘДІСНАМАЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ: Бұл мақала «Цифрлық Қазақстанды дамыту негіздерінің бірі ретінде тұлғаның тұрақты дамуын ынталандыру үшін ақпараттық технологиялар мен жүйелерді әзірлеу» тақырыбы бойынша № BR05236839# БНҚ жүзеге асыру шеңберінде дайындалған
549-557
Г. Лепесбай,Г. Смағұлова
ИНСТИТУЦИОНАЛДЫ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАСТАРДЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ: ӘЛЕУМЕТТІК ИНСТИТУТТАР
196-202
Ш. Калбергенова ,Б. Сансызбаева ,Б. Қошқарбаева
КӘСІПТІК БІЛІМ БЕРУГЕ АҒЫЛШЫН ТІЛІ САБАҚТАРЫНДАҒЫ ҚАЗІРГІ ЗАМАНҒЫ ПЕДОГОГИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР
655-659
Асылбекова М.С.
МЕКТЕПТЕ ӘДЕБИЕТ САБАҚТАРЫНДА NEARPOD ҚЫЗМЕТІН ПАЙДАЛАНУ
71-78
Ибраева Ж.Б.,Каримова Б.Т.
ГУМАНИТАРЛЫҚ ПӘН САБАҚТАРЫНДА ҚОСЫМША МӘТІНДЕРДІ ЖАСАУ
84-95
Таирова Н.А.,Айткулова Ж.Б.
ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРНЫНДА ОРЫС ТІЛІН ОҚЫТУ ТӘЖІРИБЕСІНДЕГІ ҚАШЫҚТЫҚТАН БІЛІМ БЕРУ
108-117
Омарова М.Д.,Нуржанова Ж.Д.
ТІЛ ҮЙРЕНУШІЛЕРДІҢ МҮМКІНДІКТЕРІН ТИІМДІ ЦИФРЛЫҚ РЕСУРСТАРМЕН КЕҢЕЙТУ
97-108
Ибраева Ж.Б.
ӘДЕБИ КОМПАРАТИВИСТИКА ӘДЕБИЕТТАНУ САЛАСЫ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМИ ПӘН РЕТІНДЕ
44-52
Бержан А.,Аяпова Т.Т.
ЛИНГВОМӘДЕНИ РЕСУРСТАР НЕГІЗІНДЕ ӘЛЕУМЕТТІК-МӘДЕНИ ҚҦЗЫРЕТТІ ҚАЛЫПТАСТЫРУ
12-19
Пархат Юсуп,Айжан Юсуп
ОРТА МЕКТЕПТЕ ҒЫЛЫМИ ФАНТАСТИКАЛЫҚ ШЫҒАРМАЛАРДЫ ОҚЫТУ ЖОЛДАРЫ
120-121
Серик Мизанбеков,Альмира Кульбаева
ПӘНАРАЛЫҚ ИНТЕГРАЦИЯ – ОҚУШЫЛАРДЫ КӨРКЕМ ӘДЕБИЕТТІ ОҚУҒА ЫНТАЛАНДЫРУ ҚҰРАЛЫ
105-120
Назерке Жәнгірова,Қаламқас Қалыбаева
ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ МАЗМҰНЫ АЯСЫНДА ОҚШАУ СӨЗДЕРДІ ОҚЫТУДА Ғ.БЕГАЛИЕВТІҢ ӘДІСТЕМЕСІ МЕН ЗАМАНАУИ МУЛЬТИМЕДИАЛЫҚ ҚҰРАЛДАРДЫ ПАЙДАЛАНУ (7-сынып)
70-77
Жазира Сатуова,Айзат Ибраева
БАЛАЛАР ӘДЕБИЕТІ: БАСПА ІСІНДЕГІ ҚИЫНДЫҚТАР МЕН ЖЕТІСТІКТЕР
50-55
Мереке Танкибаева,Мырзабек Канабек
ЕРЕСЕК ЖАСТАҒЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС ҚАБІЛЕТТЕРІ МЕН ДАҒДЫЛАРЫ ЖӘНЕ ШЕТ ТІЛІН ОҚЫТУДАҒЫ КОММУНИКАТИВТІ ТӘСІЛДЕР
91-96
Ирина Ларионова,Светлана Федосова
ГИДТЕРДІҢ ТІЛДІК ДАЯРЛЫҒЫНДА СӨЙЛЕУ ӘРЕКЕТІН БАҒАЛАУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
75-84
Вольга Славина
Ф.М. ДОСТОЕВСКИЙДІҢ “ЖЕР АСТЫ ЖАЗБАЛАРЫ” АДАМГЕРШІЛІК КРИТЕРИЙЛЕРІНІҢ ДЕТЕРМИНАНТЫ РЕТІНДЕ
46-53
Гульнар Атембаева,Бибижан Абуова
УНИВЕРСИТЕТТЕ ОРЫС ТІЛІН ОҚЫТУДАҒЫ ЭТНОМӘДЕНИ КОМПОНЕНТТІҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
66-69
M. A. Хавронская ,И. П. Марунова
ШҰҒЫЛ ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ: ҚИЫНДЫҚТАР МЕН МҮМКІНДІКТЕР
43-51
Али Бедир
ТҮРІК МӘДЕНИЕТІНДЕГІ “ЖЫЛАН-КҮН” ҰҒЫМДАРЫНЫҢ САЛЫСТЫРМАЛЫ ЖӘНЕ СИМВОЛДЫҚ ТАЛДАУЫ
5-16
Нұрпейісова С.К.
Терминологияда меншіктілік қатынасты білдіретін матаса байланысқан сөз тіркестерінің қолданылуы
21-31
Ц. Цуй
ОРЫС ХАЛЫҚ ЕРТЕГІЛЕРІНІҢ ЛИНГВИСТИКАЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
44-51
Джун-Кван Ким,И.Ю. Ларионова
КОГНИТИВТЫҚ ЖӘНЕ ПРАГМАТИКАЛЫҚ АСПЕКТТЕРІ СӨЗДІҢ ҚЫЗМЕТІНІҢ ДИАЛОГТА БАҒАЛАУ
5-13
Р. Абилкаирова,Р.К. Садыкова
ТІЛДІК ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТІ ДАМЫТУДА ЗАМАНАУИ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУ ЕРЕКШЕЛІГІ
88-94
Р. И. Бекишева
ОНЛАЙН ФОРМАТЫНДА ЗАҢГЕР СТУДЕНТТЕРІНЕ ОРЫС ТІЛІН ОҚЫТУ
329-339