Ұ. Есенбекова,Д. Доспан
АҚПАРАТТЫҚ ҚОҒАМ ЖАҒДАЙЫНДАҒЫ ҚАЗАҚСТАНДЫҚ ТЕЛЕВИЗИЯ. ҚҰҚЫҚТЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
632-639
Ф. Мамедова,Э Дулаева
ОРЫС ЖӘНЕ АРАБ ТІЛДЕРІНДЕГІ ФРАЗЕОЛОГИЯЛЫҚ БІРЛІКТЕРДІҢ АНТРОПОЦЕНТРИКАЛЫҚ ПАРАДИГМАСЫ
106-113
Ж Бектурганова,К Сейталиева
ТАЛДАМАЛЫ ЭССЕ ЖӘНЕ ОНЫҢ ДИДАКТИКАЛЫҚ МАҢЫЗЫ
203-209
Ж. Саметова,М Айтимов
ТАРИХИ ШЫНДЫҚ ПОЭТИКАСЫНЫҢ КӨРКЕМДІК ҮНДЕСТІГІ
257-263
Ш Ерхожина
СТУДЕНТТЕРДІҢ БІЛІМ ЖҮЙЕСІН БЛУМ МАҚСАТТАРЫ АРҚЫЛЫ БЕКІТУ
317-321
Ұ Жанпейс,Н Өзекбаева ,Ш. Қуанышбаева
ОРЫС ТІЛІН ЕКІНШІ ТІЛ РЕТІНДЕ ОҚЫТУ ТӘЖІРИБЕСІНДЕГІ БАСЫМ БАҒЫТТАР ТУРАЛЫ
321-327
Г Каримова
ДРАМАТУРГИЯНЫ ОҚЫТУДЫҢ ҒЫЛЫМ САЛАЛАРЫМЕН БАЙЛАНЫСЫ
344-350
Ө. Иманғали
ШЕРХАН МҰРТАЗАНЫҢ «ТӘУЕКЕЛ ТОЙ» ӘҢГІМЕСІНІҢ ПОЭТИКАСЫ
232-237
А. Боханова ,А. Нурбаева
ЭКОНОМИКАЛЫҚ ПІКІРТАЛАСТА ЖОЮ СЕМАНТИКАЛЫҚ КАТЕГОРИЯСЫН БАЯНДАУ
48-53
Г. Қортабаева ,Г. Асқарова
ЯКУТ АНТРОПОНИМДЕРІНІҢ ЭТНОМӘДЕНИ ЕРЕК¬ШЕ¬ЛІК¬ТЕ¬РІ
107-111
А. Нусупбекова ,М. Абаева
ОРЫС ТІЛІ МЕН ӘДЕБИЕТІ ПӘНІ БОЙЫНША МЕКТЕП ОҚУЛЫҚТАРЫНЫҢ МАЗМҰНЫНДА «ОТБАСЫ» КОНЦЕПТІСІНІҢ ВЕРБАЛИЗАЦИЯЛАНУЫ
134-139
С. Нұрғали
ШЕШЕНДІК СӨЗДІҢ ЕРЕКШЕЛІГІ
139-143
Г. Рукерт ,М. Шегебаев
ҚАЗІРГІ ЗАМАНҒЫ АҒЫЛШЫН ТІЛІНІҢ ГРАММАТИКАЛЫҚ ЖӘНЕ ЛЕКСИКАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІН ӘН МӘТІНДЕРІ АРҚЫЛЫ ОҚЫТУ: ТӘЖІРИБЕЛІК КЕҢЕСTEP
625-629
Р. Шаханова ,Д. Сабирова
СӨЗДІК ЖҰМЫСЫНЫҢ НЕ ГІЗГІ ПРИНЦИПТЕ РІ
186-190
М. Айтимов ,Г. Каримова
ҚАЗІРГІ ҚАЗАҚ РОМАНДАРЫНДАҒЫ ҰЛТТЫҚ СИПАТ (Жазушы С.Елубайдың “Ақ боз үй” роман-трилогиясы негізінде)
190-194
Ұ. Асанова ,А. Ашенова ,Ж. Қоқанова
ҚАЗАҚ-ТАТАР ХАЛҚЫНЫҢ МАҚАЛ-МӘТЕЛДЕРІНДЕГІ ТӘРБИЕ МӘСЕЛЕЛЕРІ
203-207
Е. Асанбаева ,С. Ергалиева ,К. Ергалиев
СӨЗЖАСАМДЫҚ ЖӘНЕ ЛИНГВОПЕРСОНОЛОГИЯЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРДЕГІ ҚАЗАҚСТАНДЫҚ САЯСИ ИНТЕРНЕТ-ТҮСІНДІРМЕЛЕР
27-33
Дуо Ли ,Ф. Ержанова
ОРЫС ТІЛІН ОҚЫТУДЫҢ ТИІМДІЛІГІН ШЕТЕЛ ТІЛІ РЕТІНДЕ ҮЙРЕТУДІҢ ТИІМДІЛІГІН АРТТЫРУДЫҢ ӘДІС-ТӘСІЛДЕРІНІҢ БІРІ РЕТІНДЕ БЕЙНЕ КУРСТАРЫ
650-655
Г. Ширинбаева ,Д. Азимбаева ,А. Иниятова
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ КОНТЕКСІНДЕ ІЗГІЛІКТІ ОРТАНЫ ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ АКСИОЛОГИЯЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
659-665
У. Қыякбаева ,А. Иниятова ,Г. Ширинбаева
ЖОҒАРЫ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ЭМОЦИОНАЛДЫ ТҰРАҚТЫЛЫҒЫН ДАМЫТУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
665-671
E. Молдасанов
ТАҢЖАРЫҚ ЖОЛДЫҰЛЫНЫҢ ШЫҒАРМАЛАРЫНДАҒЫ «КОНЦЕПТ» МӘСЕЛЕСІ, ОНЫҢ АҚЫН ШЫҒАРМАЛАРЫНДАҒЫ КӨРНІСІ
63-69
Н. Амиржанова
ҚАЗАҚ ГРАММАТОЛОГИЯСЫНЫҢ НЕГІЗГІ ТҮСІНІКТЕРІ МЕН ПАРАМЕТРЛЕРІ
76-84
М. Атабаева,Л. Булекбаeва,А. Жылқыбаевa
Ш.САРЫБАЕВ АЙМАҚТЫҚ ЛЕКСИКАДАҒЫ ТАҒАМ АТАУЛАРЫНЫҢ ЛЕКСИКА-СЕМАНТИКАЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ ЖАЙЫНДА
137-143
К. Ашинова
Абылай хан атындағы ҚазХҚЖӘТУ , Алматы, Қазақстан
151-156
А. Набидуллин
СТУДЕНТТЕРДІҢ ҒЫЛЫМИ-ТАНЫМДЫҚ ӘЛЕУЕТІН АРТТЫРУДАҒЫ “ЖАЛПЫ ТІЛ БІЛІМІ” ПӘНІНІҢ АРТЫҚШЫЛЫҚТАРЫ МЕН МҮМКІНДІКТЕРІ
206-211