Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

ХАБАРШЫ «Филология ғылымдары» сериясы

іздеу

26 - 50/ 54 нәтиже << < 1 2 3 > >> 
Ж. Жунусова,М. Тулегенова
ТІЛ ЖҮЙЕСІН ҚАЗІРГІ СТРАТИФИКАЦИЯСЫ: СОЦИОЛИНГВИСТИКАЛЫҚ АСПЕКТІ
58-63
Александра Климкевич
ПОЛЬШАДА ОРЫС ТІЛІН ШЕТ ТІЛІ РЕТІНДЕ ОҚЫТУ ТӘЖІРИБЕСІНДЕГІ ЭЛИТАЛЫҚ МӘДЕНИЕТ МӘТІНІ
97-105
Юлдуз Шамшетова,Айгуль Ходжаниязова
КОРОНАВИРУС ИНФЕКЦИЯСЫ КЕЗІНДЕГІ АНГЛИЦИЗМНІҢ ЛЕКСИКАЛЫҚ-СЕМАНТИКАЛЫҚ ТОБЫ (ҚАРАҚАЛПАҚСТАН ХАБАРЛАРЫНЫҢ МАТЕРИАЛДАРЫНЫҢ НЕГІЗІНДЕ)
16-22
Ұ Жанпейс,Н Өзекбаева ,Ш Куанышбаева
ОРЫС ТІЛІНІҢ ПРАКТИКАЛЫҚ КУРСЫНДА ЛЕКСИКАЛЫҚ ЖҮЙЕЛІЛІКТІ ЕСЕПКЕ АЛУ
327-334
Г.С. Ермекбаева,М.Б. Алиева
МАМАНДЫҚ БОЙЫНША МӘТІН ОРЫС ТІЛІН ОҚЫТУДЫҢ МАҢЫЗДЫ БІРЛІГІ РЕТІНДЕ ЖОО-ДА
333-339
Р. И. Бекишева
ОНЛАЙН ФОРМАТЫНДА ЗАҢГЕР СТУДЕНТТЕРІНЕ ОРЫС ТІЛІН ОҚЫТУ
329-339
Гүлнәра Сүйінова
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ИНЖИНИРИНГТІҢ НЕГІЗГІ ПРИНЦИПІ РЕТІНДЕ ТӘЖІРИБЕГЕ БАҒДАРЛАНУ (ОРЫС ТІЛІ САБАҚТАРЫНА АРНАЛҒАН ЖҰМЫС ДӘПТЕРЛЕРІН ӘЗІРЛЕУ МЫСАЛЫНДА)
96-110
Г. Жандыкеева
ЖОО-ДА ОРЫС ТІЛІН ОҚЫТУДА ДАМЫТУ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫН ҚОЛДАНУ ТУРАЛЫ
629-635
Ф. Сабирбаева,С. Бектемирова
ЛИНГВИСТИКАДАҒЫ ВАРИАТИВТІЛІК ФАКТОРЛАРЫ
167-172
Г. Кажигалиева,А. Умарова
БҮГІНГІ ФИЛОЛОГИЯЛЫҚ БІЛІМ БЕРУДІ РИТОРИЗАЦИЯЛАУ КОНТЕКСТІНДЕГІ БОЛАШАҚ ТІЛ ПЕДАГОГТАРДЫҢ ДИСКУРСТЫҚ ТӘЖІРИБЕЛЕРІ
109-118
Р.И. Бекишева
ЖОО-ДА ОРЫС ТІЛІН ҮЙРЕНУ ПРОЦЕСІНДЕ ГАЗЕТ МӘТІНДЕРІН ПАЙДАЛАНУ (заңды профиль)
51-57
А. Нусупбекова ,М. Абаева
ОРЫС ТІЛІ МЕН ӘДЕБИЕТІ ПӘНІ БОЙЫНША МЕКТЕП ОҚУЛЫҚТАРЫНЫҢ МАЗМҰНЫНДА «ОТБАСЫ» КОНЦЕПТІСІНІҢ ВЕРБАЛИЗАЦИЯЛАНУЫ
134-139
Р. Шаханова ,С. Серикова
СӨЗДІК ЖҰМЫСЫ А РҚЫЛЫ ОҚУШЫЛА РДЫҢ СӨЙЛЕ У ТІЛІН ДА МЫТУ – ОРЫС ТІЛІ МҰҒА ЛІМІНІҢ ЖЕ ТЕ КШІ МІНДЕ ТТЕ РІНІҢ БІРІ
437-444
М.Ш. Мусатаева ,Д.С. Дюсенова
СТУДЕНТТЕРДІҢ НЕГІЗГІ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДА ОРЫС ТІЛІНІҢ ОҚУ ПӘНІ РЕТІНДЕГІ РӨЛІ
140-147
Нұрпейісова С.К.
Терминологияда меншіктілік қатынасты білдіретін матаса байланысқан сөз тіркестерінің қолданылуы
21-31
A. Искакова ,K. Метербаева
СӨЗДІК ЖҰМЫСЫНЫҢ НЕГІЗГІ ПРИНЦИПТЕРІ
100-109
С. Нұрпейісова
СТУДЕНТТЕРДІҢ КОГНИТИВТІК ҚЫЗМЕТІН ҚҰРУДА ИННОВАЦИЯЛЫҚ ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫН ҚОЛДАНУ
360-365
Гульнар Атембаева,Бибижан Абуова
УНИВЕРСИТЕТТЕ ОРЫС ТІЛІН ОҚЫТУДАҒЫ ЭТНОМӘДЕНИ КОМПОНЕНТТІҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
66-69
Б. Каримова ,А. Имаханова ,П. Есенова
ФИЛОЛОГ-СТУДЕНТТЕРДІ ДАЙЫНДАУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ БІЛІМ БЕРУДІ ЦИФРЛАНДЫРУ
377-384
Всеволод Качалов,Евгений Казарцев
Н.А.НЕКРАСОВТЫҢ КЕЗДЕЕЙСОҚ ЕМЕС ЖӘНЕ КЕЗДЕЙСОҚ ТӨРТ ҚАЙЫРЫМДЫ ЯМБЫЛАРЫ. АҚЫН ӨЛЕҢІ МЕН ПРОЗАСЫНЫҢ ЫРҒАҒЫН САЛЫСТЫРМАЛЫ ТАЛДАУ
29-38
Д. Картбаева,М. Жамбылқызы
ФАРМАКОЛОГИЯЛЫҚ ТЕРМИНОЛОГИЯНЫҢ АҒЫЛШЫН ЖӘНЕ ОРЫС ТІЛДЕРІНДЕ ТУЫНДЫСЫ ЖӘНЕ ҚҰРЫЛУЫНЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
156-161
Ольга Табачникова
ОРЫС ЗИЯЛЫЛАРЫНЫҢ АХИЛЛЕС ӨКШЕСІ (ГЕОРГИЙ ДАНЕЛИЯНЫҢ «КҮЗГІ МАРАФОН» ФИЛЬМІНДЕГІ ЧЕХОВ МОТИВТЕРІ)
56-61
Марина Костюхина
БАСПА КҮНТІЗБЕСІ ЖӘНЕ ӘДЕБИЕТ: ДОГМАТТАН ОКСИМОРОНҒА ДЕЙІН
44-50
Сабирова Д.А,Молдагали М.Б
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА (ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МАМАНДЫҚТАР) ДУАЛЬДЫ БАҒДАРЛЫҚ ОҚЫТУДЫ ЕНГІЗУ: МӘСЕЛЕЛЕРІ МЕН КЕЛЕШЕГІ
56-63
А.Ш.Жумашева,Ә.Қ.Жетпісбай
БІЛІМ БЕРУДІҢ ЖАҢАРТЫЛҒАН МАЗМҰНЫ ШАРТТАРЫНДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОҚУ ЖЕТІСТІКТЕРІН КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ
39-56
26 - 50/ 54 нәтиже << < 1 2 3 > >>