Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Филология ғылымдары сериясы

Том 92 № 2 (2025): ВЕСТНИК Серия «Филологические науки»

Жарияланған: June 2025

Тұтас шығарылым

ТІЛ БІЛІМІ

Алиева Б.З.
АФФИКСИАЛДЫҚ МОРФЕМАЛАРДЫҢ ӨТПЕЛІЛІГІ, ӨЗГЕРГІШТІГІ ЖӘНЕ КОНЦЕПТУАЛДЫ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
5-13
Саурбаев Р.Ж.,Ереханова Ф.Т.
ҚАЗІРГІ АҒЫЛШЫН ТІЛІНДЕГІ ГЕНДЕРГЕ БАЙЛАНЫСТЫ ҚИЫНДЫҚТАР
13-21
Сладкевич Ж.Р.,Жұмағұлова Б.С.,Мұсабекова Ә.
ГАСТИКАЛЫҚ БІРЛІКТЕРДІҢ ЛЕКСИКАЛЫҚ-СЕМАНТИКАЛЫҚ ЖӘНЕ ПРАГМАТИКАЛЫҚ СИПАТТАМАЛАРЫ
21-33

ӘДЕБИЕТТАНУ

Демьянова Ю.А., Әбішева В.Т.
ИРАКЛИЙ АНДРОНИКОВТІҢ АУЫЗША БАЯНДАУ ФЕНОМЕНІ
34-43
Ибраева Ж.Б., Ломова Е.А., Касымжанова М.Е.
ЕУРОПАЛЫҚ ЖӘНЕ ОРЫС РОМАНТИЗМІНІҢ ЭСТЕТИКАСЫ МЕН ПОЭТИКАСЫНДАҒЫ ДУАЛИЗМ ТҰЖЫРЫМДАМАСЫ
44-53
Сәменқызы Ұ.,Баешова Б.Ш.
ӘДЕБИЕТТАНУ ҒЫЛЫМЫНДАҒЫ ТҰЛҒА КОНЦЕПЦИЯСЫ
53-64

ПЕДАГОГИКА МЕН ӘДІСТЕМЕ МӘСЕЛЕЛЕРІ

Баймаханова К.И. Сансызбаева С.К.
ОРЫС ТІЛІН ОҚЫТУ ПРОЦЕСІНДЕГІ КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТІ ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ЗАМАНАУЫ ТӘСІЛДЕРІ
65-78
Бедел М., Бадалова Л.М.
Ағылшын және орыс тілдерін екінші: психолингвистикалық және әдістемелік тәсілдері ретінде меңгеру кезінде 5-12 жастағы қос тілді балаларда сөйлеу құзыреттілігін дамыту
78-85
Глушковски М.,Мұсатаева М.Ш.,Кәкімова Ә.М.
ӘЛЕУМЕТТІК-МӘДЕНИ СӘЙКЕСТІЛІК ЛИНГВОДИДАКТИКАЛЫҚ ПРОБЛЕМА РЕТІНДЕ
86-93
Красильникова С.В., Апакина Л.В.
СЕМИОТИКА ШЕҢБЕРІНДЕ ОРЫС ТІЛІН ШЕТ ТІЛІ РЕТІНДЕ ОҚЫТУДЫҢ ТАҢБАЛЫҚ-СИМВОЛДЫҚ ӘДІСТЕРІ
94-103
Қыдырбекова А.С. А.С.,Рахметова Р.С.,Нұралинова Г.М.
Қазақ тілін оқытуда жазу дағдыларын дамыту: әрекеттік зерттеу тәжірибесінен тұжырымдар
104-115
Капышева Г.К.,Қыдырбекова Ә.С.,Нұралинова Г.М.
ҚАЗАҚ ТІЛІНІҢ ЖАЗУ ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУДАҒЫ ACTION RESEARCH ӘДІСІНІҢ ҒЫЛЫМИ-ӘДІСТЕМЕЛІК НЕГІЗДЕРІ
116-127
Ларионова И.Ю., Федосова С.A.
БОЛАШАҚ ШЕТ ТІЛІ МҰҒАЛІМДЕРІН КӘСІБИ ДАЯРЛАУ ПРОЦЕСІНДЕ ЕКІНШІ ШЕТ ТІЛІ РЕТІНДЕ КОРЕЙ ТІЛІНЕН БОЙЫНША ҚАШЫҚТЫҚТАН ОЛИМПИАДАЛАРДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ ЖӘНЕ ӨТКІЗУ ӘДІСТЕМЕСІ
127-138
Тастемір М.А.,Сейдалиева Г.О.
СКАФФОЛДИНГТІ ҚОЛДАНА ОТЫРЫП, АҒЫЛШЫН ТІЛІН ҮЙРЕНУШІЛЕРГЕ АРНАЛҒАН ОҚУ СТРАТЕГИЯЛАРЫН ЖЕТІЛДІРУ: ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТӘСІЛ
138-145