Том 92 № 2 (2025): ВЕСТНИК Серия «Филологические науки»
Жарияланған:
June 2025
Тұтас шығарылым
ТІЛ БІЛІМІ
АФФИКСИАЛДЫҚ МОРФЕМАЛАРДЫҢ ӨТПЕЛІЛІГІ, ӨЗГЕРГІШТІГІ ЖӘНЕ КОНЦЕПТУАЛДЫ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
5-13
ГАСТИКАЛЫҚ БІРЛІКТЕРДІҢ ЛЕКСИКАЛЫҚ-СЕМАНТИКАЛЫҚ ЖӘНЕ ПРАГМАТИКАЛЫҚ СИПАТТАМАЛАРЫ
21-33
ӘДЕБИЕТТАНУ
ЕУРОПАЛЫҚ ЖӘНЕ ОРЫС РОМАНТИЗМІНІҢ ЭСТЕТИКАСЫ МЕН ПОЭТИКАСЫНДАҒЫ ДУАЛИЗМ ТҰЖЫРЫМДАМАСЫ
44-53
ПЕДАГОГИКА МЕН ӘДІСТЕМЕ МӘСЕЛЕЛЕРІ
ОРЫС ТІЛІН ОҚЫТУ ПРОЦЕСІНДЕГІ КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТІ ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ЗАМАНАУЫ ТӘСІЛДЕРІ
65-78
Ағылшын және орыс тілдерін екінші: психолингвистикалық және әдістемелік тәсілдері ретінде меңгеру кезінде 5-12 жастағы қос тілді балаларда сөйлеу құзыреттілігін дамыту
78-85
СЕМИОТИКА ШЕҢБЕРІНДЕ ОРЫС ТІЛІН ШЕТ ТІЛІ РЕТІНДЕ ОҚЫТУДЫҢ ТАҢБАЛЫҚ-СИМВОЛДЫҚ ӘДІСТЕРІ
94-103
Қазақ тілін оқытуда жазу дағдыларын дамыту: әрекеттік зерттеу тәжірибесінен тұжырымдар
104-115
ҚАЗАҚ ТІЛІНІҢ ЖАЗУ ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУДАҒЫ ACTION RESEARCH ӘДІСІНІҢ ҒЫЛЫМИ-ӘДІСТЕМЕЛІК НЕГІЗДЕРІ
116-127
БОЛАШАҚ ШЕТ ТІЛІ МҰҒАЛІМДЕРІН КӘСІБИ ДАЯРЛАУ ПРОЦЕСІНДЕ ЕКІНШІ ШЕТ ТІЛІ РЕТІНДЕ КОРЕЙ ТІЛІНЕН БОЙЫНША ҚАШЫҚТЫҚТАН ОЛИМПИАДАЛАРДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ ЖӘНЕ ӨТКІЗУ ӘДІСТЕМЕСІ
127-138
СКАФФОЛДИНГТІ ҚОЛДАНА ОТЫРЫП, АҒЫЛШЫН ТІЛІН ҮЙРЕНУШІЛЕРГЕ АРНАЛҒАН ОҚУ СТРАТЕГИЯЛАРЫН ЖЕТІЛДІРУ: ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТӘСІЛ
138-145