Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

ХАБАРШЫ «Филология ғылымдары» сериясы

іздеу

51 - 75/ 97 нәтиже << < 1 2 3 4 > >> 
Р. Шаханова ,С. Серикова
СӨЗДІК ЖҰМЫСЫ А РҚЫЛЫ ОҚУШЫЛА РДЫҢ СӨЙЛЕ У ТІЛІН ДА МЫТУ – ОРЫС ТІЛІ МҰҒА ЛІМІНІҢ ЖЕ ТЕ КШІ МІНДЕ ТТЕ РІНІҢ БІРІ
437-444
E. Ломова ,А. Маймакова
ОРЫС ӘДЕБИ ДӘСТҮРІНДЕГІ ФРАНЦУЗ МЕНТАЛИТЕТІ
247-251
З. Бекмамбетова
ОРЫС ТІЛІ САБАҚТАРЫНДА ПАРЕМИЯНЫ ЛИНГВОКУЛЬТУРОЛОГИЯЛЫҚ ТҰРҒЫДАН ОҚЫТУДЫҢ ЖАТТЫҒУЛАР ЖҮЙЕСІ
561-568
Ш. Калбергенова ,Б. Сансызбаева ,Б. Қошқарбаева
КӘСІПТІК БІЛІМ БЕРУГЕ АҒЫЛШЫН ТІЛІ САБАҚТАРЫНДАҒЫ ҚАЗІРГІ ЗАМАНҒЫ ПЕДОГОГИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР
655-659
Мәмбетова М.Қ,Калбирова Т.Н
ҚАЗАҚ ЖӘНЕ ФРАНЦУЗ ТІЛІНДЕГІ ӨЛШЕМ АТАУЛАРЫНЫҢ ҚОЛДАНЫСТЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
63-70
Г.С. Ермекбаева,М.Б. Алиева
МАМАНДЫҚ БОЙЫНША МӘТІН ОРЫС ТІЛІН ОҚЫТУДЫҢ МАҢЫЗДЫ БІРЛІГІ РЕТІНДЕ ЖОО-ДА
333-339
Л.А. Бугенова ,Г.А. Каламбаева
МЕМЛЕКЕТТІК ТІЛДІҢ ДАМУ КӨРСЕТКІШІ РЕТІНДЕГІ ЖАРНАМА МӘТІНДЕРІ
40-44
O. Иманғали
НЕСІПБЕК ДӘУІТАЙҰЛЫ “АЙҒЫРКІСІ” ӘҢГІМЕСІНІҢ КӨРКЕМДІК ӘЛЕМІ
233-239
Э.Н. Оразалиева
МӘДЕНИ-ЭСТЕТИКАЛЫҚ ТАНЫМ – АДАМ КАПИТАЛЫНЫҢ САПАЛЫ НЕГІЗІ
126-130
Г. Kosymova ,Ш. Ерхожина
САБАҚТА КОМАНДАЛЫҚ БАҒЫТТАЛҒАН ОҚЫТУӘДІСІН ҚОЛДАНУ
402-406
А. Онгарбаева ,K. Айтмұхаметова
ЭКОНОМИКАЛЫҚ БЕЙІНДЕГІ СТУДЕНТТЕРГЕ ОРЫС ТІЛІН ОҚЫТУДА КЛИШИРЛЕНГЕН ФОРМУЛАЛАРДЫ ҚОЛДАНУ
157-160
Г Каримова
ДРАМАТУРГИЯНЫ ОҚЫТУДЫҢ ҒЫЛЫМ САЛАЛАРЫМЕН БАЙЛАНЫСЫ
344-350
Г Жылқыбай,Э Абдукамалова
СЕПТЕУЛІК ШЫЛАУЛАРДЫҢ АРМЯН ЖАЗУЛЫ ЕСКЕРТКІШТЕРДЕГІ ҚОЛДАНЫСЫ
58-65
А. Сарбасова
ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ - ІЗДЕНІС ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫҢ МАҢЫЗЫ МЕН ЕРЕКШЕЛІГІ
543-549
С. Аязбаева,Б. Мұқұшев
ТІЛДІК ЕМЕС МАМАНДЫҚТАРДА БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ МӘДЕНИЕТАРАЛЫҚ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАСТЫҢ ҚАЛЫПТАСУЫНЫҢ ШАРТТАРЫ
238-244
К. Күдеринова
ҚАЗАҚ ТІЛ БІЛІМІНДЕГІ СӨЗДЕРДІҢ БІРГЕ ЖАЗЫЛУ ПРОЦЕСІНІҢ ЗЕРТТЕЛ УТАРИХЫ
34-40
Рахимжанова С.К.
ТЫҢДАУ - АҒЫЛШЫН ТІЛІНІҢ ДЕҢГЕЙІН ЖАҚСАРТУ ТӘСІЛІ
45-50
Г. Жандыкеева
ЖОО-ДА ОРЫС ТІЛІН ОҚЫТУДА ДАМЫТУ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫН ҚОЛДАНУ ТУРАЛЫ
629-635
Мусатаева М.Ш.,Дюсенова Д.С.
Р.Б. НҰРТАЗИНАНЫҢ ҚАЗАҚ ЛИНГВОДИДАКТИКА ТАРИХЫНДА РӨЛІ МЕН ОРНЫ
91-97
Б.Қ. Момынова
«ҚАЗАҚ» ГАЗЕТІНДЕ СӨЗДЕРДІ ҚОЛДАНУДЫҢ ЕРЕКШЕЛІГІ (1913-1918)
13-21
А. Nurym,К.С. Алдашева
АҒЫЛШЫН ТІЛІНДЕГІ ФРАЗАЛЫҚ ЕТІСТІКТЕРДІҢ СЕМАНТИКАЛЫҚ ЕРЕШЕЛІКТЕРІ
14-19
Ф. Смаилова ,С. Жапаков
ДИДАКТИКАЛЫҚ ПРИНЦИПТЕР ЖӘНЕ ШЕТ ТІЛІН ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІН РЕТРОСПЕКТИВТІК ТАЛДАУ
374-379
Г. Акан ,С. Рахимжанова
ШЕТЕЛ ТІЛІН ОҚЫТУДА СТУДЕНТТЕРДІҢ КӘСІБИ ҚАСИЕТТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
350-354
Г. Қортабаева ,Г. Асқарова
ЯКУТ АНТРОПОНИМДЕРІНІҢ ЭТНОМӘДЕНИ ЕРЕК¬ШЕ¬ЛІК¬ТЕ¬РІ
107-111
Е. Касенов
АМАНХАН ӘЛІМ ПОЭЗИЯСЫНДАҒЫ ФРАЗЕОЛОГИЯЛЫҚ БІРЛІКТЕРДІҢ ҚОЛДАНЫЛУ ЕРЕКШЕЛІГІ
86-91
51 - 75/ 97 нәтиже << < 1 2 3 4 > >>