Р. Шаханова ,С. Серикова
СӨЗДІК ЖҰМЫСЫ А РҚЫЛЫ ОҚУШЫЛА РДЫҢ СӨЙЛЕ У ТІЛІН ДА МЫТУ – ОРЫС ТІЛІ МҰҒА ЛІМІНІҢ ЖЕ ТЕ КШІ МІНДЕ ТТЕ РІНІҢ БІРІ
437-444
E. Ломова ,А. Маймакова
ОРЫС ӘДЕБИ ДӘСТҮРІНДЕГІ ФРАНЦУЗ МЕНТАЛИТЕТІ
247-251
З. Бекмамбетова
ОРЫС ТІЛІ САБАҚТАРЫНДА ПАРЕМИЯНЫ ЛИНГВОКУЛЬТУРОЛОГИЯЛЫҚ ТҰРҒЫДАН ОҚЫТУДЫҢ ЖАТТЫҒУЛАР ЖҮЙЕСІ
561-568
Ш. Калбергенова ,Б. Сансызбаева ,Б. Қошқарбаева
КӘСІПТІК БІЛІМ БЕРУГЕ АҒЫЛШЫН ТІЛІ САБАҚТАРЫНДАҒЫ ҚАЗІРГІ ЗАМАНҒЫ ПЕДОГОГИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР
655-659
Мәмбетова М.Қ,Калбирова Т.Н
ҚАЗАҚ ЖӘНЕ ФРАНЦУЗ ТІЛІНДЕГІ ӨЛШЕМ АТАУЛАРЫНЫҢ ҚОЛДАНЫСТЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
63-70
Г.С. Ермекбаева,М.Б. Алиева
МАМАНДЫҚ БОЙЫНША МӘТІН ОРЫС ТІЛІН ОҚЫТУДЫҢ МАҢЫЗДЫ БІРЛІГІ РЕТІНДЕ ЖОО-ДА
333-339
Л.А. Бугенова ,Г.А. Каламбаева
МЕМЛЕКЕТТІК ТІЛДІҢ ДАМУ КӨРСЕТКІШІ РЕТІНДЕГІ ЖАРНАМА МӘТІНДЕРІ
40-44
O. Иманғали
НЕСІПБЕК ДӘУІТАЙҰЛЫ “АЙҒЫРКІСІ” ӘҢГІМЕСІНІҢ КӨРКЕМДІК ӘЛЕМІ
233-239
Э.Н. Оразалиева
МӘДЕНИ-ЭСТЕТИКАЛЫҚ ТАНЫМ – АДАМ КАПИТАЛЫНЫҢ САПАЛЫ НЕГІЗІ
126-130
Г. Kosymova ,Ш. Ерхожина
САБАҚТА КОМАНДАЛЫҚ БАҒЫТТАЛҒАН ОҚЫТУӘДІСІН ҚОЛДАНУ
402-406
А. Онгарбаева ,K. Айтмұхаметова
ЭКОНОМИКАЛЫҚ БЕЙІНДЕГІ СТУДЕНТТЕРГЕ ОРЫС ТІЛІН ОҚЫТУДА КЛИШИРЛЕНГЕН ФОРМУЛАЛАРДЫ ҚОЛДАНУ
157-160
Г Каримова
ДРАМАТУРГИЯНЫ ОҚЫТУДЫҢ ҒЫЛЫМ САЛАЛАРЫМЕН БАЙЛАНЫСЫ
344-350
Г Жылқыбай,Э Абдукамалова
СЕПТЕУЛІК ШЫЛАУЛАРДЫҢ АРМЯН ЖАЗУЛЫ ЕСКЕРТКІШТЕРДЕГІ ҚОЛДАНЫСЫ
58-65
А. Сарбасова
ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ - ІЗДЕНІС ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫҢ МАҢЫЗЫ МЕН ЕРЕКШЕЛІГІ
543-549
С. Аязбаева,Б. Мұқұшев
ТІЛДІК ЕМЕС МАМАНДЫҚТАРДА БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ МӘДЕНИЕТАРАЛЫҚ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАСТЫҢ ҚАЛЫПТАСУЫНЫҢ ШАРТТАРЫ
238-244
К. Күдеринова
ҚАЗАҚ ТІЛ БІЛІМІНДЕГІ СӨЗДЕРДІҢ БІРГЕ ЖАЗЫЛУ ПРОЦЕСІНІҢ ЗЕРТТЕЛ УТАРИХЫ
34-40
Рахимжанова С.К.
ТЫҢДАУ - АҒЫЛШЫН ТІЛІНІҢ ДЕҢГЕЙІН ЖАҚСАРТУ ТӘСІЛІ
45-50
Г. Жандыкеева
ЖОО-ДА ОРЫС ТІЛІН ОҚЫТУДА ДАМЫТУ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫН ҚОЛДАНУ ТУРАЛЫ
629-635
Мусатаева М.Ш.,Дюсенова Д.С.
Р.Б. НҰРТАЗИНАНЫҢ ҚАЗАҚ ЛИНГВОДИДАКТИКА ТАРИХЫНДА РӨЛІ МЕН ОРНЫ
91-97
Б.Қ. Момынова
«ҚАЗАҚ» ГАЗЕТІНДЕ СӨЗДЕРДІ ҚОЛДАНУДЫҢ ЕРЕКШЕЛІГІ (1913-1918)
13-21
А. Nurym,К.С. Алдашева
АҒЫЛШЫН ТІЛІНДЕГІ ФРАЗАЛЫҚ ЕТІСТІКТЕРДІҢ СЕМАНТИКАЛЫҚ ЕРЕШЕЛІКТЕРІ
14-19
Ф. Смаилова ,С. Жапаков
ДИДАКТИКАЛЫҚ ПРИНЦИПТЕР ЖӘНЕ ШЕТ ТІЛІН ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІН РЕТРОСПЕКТИВТІК ТАЛДАУ
374-379
Г. Акан ,С. Рахимжанова
ШЕТЕЛ ТІЛІН ОҚЫТУДА СТУДЕНТТЕРДІҢ КӘСІБИ ҚАСИЕТТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
350-354
Г. Қортабаева ,Г. Асқарова
ЯКУТ АНТРОПОНИМДЕРІНІҢ ЭТНОМӘДЕНИ ЕРЕК¬ШЕ¬ЛІК¬ТЕ¬РІ
107-111
Е. Касенов
АМАНХАН ӘЛІМ ПОЭЗИЯСЫНДАҒЫ ФРАЗЕОЛОГИЯЛЫҚ БІРЛІКТЕРДІҢ ҚОЛДАНЫЛУ ЕРЕКШЕЛІГІ
86-91