Г Каримова
ДРАМАТУРГИЯНЫ ОҚЫТУДЫҢ ҒЫЛЫМ САЛАЛАРЫМЕН БАЙЛАНЫСЫ
344-350
Таирова Н.А.,Айткулова Ж.Б.
ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРНЫНДА ОРЫС ТІЛІН ОҚЫТУ ТӘЖІРИБЕСІНДЕГІ ҚАШЫҚТЫҚТАН БІЛІМ БЕРУ
108-117
Омарова М.Д.,Нуржанова Ж.Д.
ТІЛ ҮЙРЕНУШІЛЕРДІҢ МҮМКІНДІКТЕРІН ТИІМДІ ЦИФРЛЫҚ РЕСУРСТАРМЕН КЕҢЕЙТУ
97-108
Дариға Толуспаева,Ғалия Саржанова
СӨЗ ФОРМАСЫНЫҢ СЫЗЫҚТЫҚ-СИНТАГМАТИКАЛЫҚ ФОРМАСЫ ЖӘНЕ ОНЫҢ БӨЛІНУ ДӘРЕЖЕСІНЕ ӘСЕРІ
5-16
Назерке Жәнгірова,Қаламқас Қалыбаева
ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ МАЗМҰНЫ АЯСЫНДА ОҚШАУ СӨЗДЕРДІ ОҚЫТУДА Ғ.БЕГАЛИЕВТІҢ ӘДІСТЕМЕСІ МЕН ЗАМАНАУИ МУЛЬТИМЕДИАЛЫҚ ҚҰРАЛДАРДЫ ПАЙДАЛАНУ (7-сынып)
70-77
Гүлнәра Сүйінова
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ИНЖИНИРИНГТІҢ НЕГІЗГІ ПРИНЦИПІ РЕТІНДЕ ТӘЖІРИБЕГЕ БАҒДАРЛАНУ (ОРЫС ТІЛІ САБАҚТАРЫНА АРНАЛҒАН ЖҰМЫС ДӘПТЕРЛЕРІН ӘЗІРЛЕУ МЫСАЛЫНДА)
96-110
Г. Султанбаева,О. Ложникова
ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ЦИФРЛЫҚ ТРАНСФОРМАЦИЯ
405-415
Ирина Ларионова,Светлана Федосова
ГИДТЕРДІҢ ТІЛДІК ДАЯРЛЫҒЫНДА СӨЙЛЕУ ӘРЕКЕТІН БАҒАЛАУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
75-84
Александр Киклевич
ЛИНГВОМӘДЕНИЕТТАНУ ЖӘНЕ ЭТНОЛИНГВИСТИКА: ҚАЗІРГІ ПОЛЬША МЕН ШЫҒЫС ЕУРОПАДАҒЫ ЗЕРТТЕУДІҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ, ТҰЖЫРЫМДАМАЛАРЫ МЕН БАҒЫТТАРЫ
16-28
Ирина Ларионова,Гульнар Капышева
ТІЛДІ ҚАЛЫПТАСТЫРУ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ ПОДКАСТТАРДЫ ҚҰРУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ШАРТТАРЫ
70-77
Найманбаев А.А.
Ә. КЕКІЛБАЕВ ПОВЕСТЕРІНІҢ СЮЖЕТТІК ЖЕЛІСІН ОҚЫТУДЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
17-26
Леонор Скляр-Кабрал
ОҚУ ЖӘНЕ ЖАЗУ САУАТТЫЛЫҒЫН ҚАЛАЙ ЕРТЕ ҮЙРЕНУГЕ БОЛАДЫ
86-96