Жумашева A.Ш.,Жетпісбай Ә.Қ
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДА ҚОЛДАНБАЛЫ БАКАЛАВРИАТ БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАЛАРЫН ҚҰРУ МӘСЕЛЕСІ ХАҚЫНДА
37-50
Сабирова Д.А,Молдагали М.Б
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА (ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МАМАНДЫҚТАР) ДУАЛЬДЫ БАҒДАРЛЫҚ ОҚЫТУДЫ ЕНГІЗУ: МӘСЕЛЕЛЕРІ МЕН КЕЛЕШЕГІ
56-63
Oрaзбaeвa Э.Б,Oрдaбeкoвa Л.Х
БACТAУЫШ CЫНЫПТA ТIЛ БIЛIМIН OҚЫТУ ӘДICТEМECIНIҢ МӘCEЛEЛEРI
38-45
Найманбаев А.А.
Ә. КЕКІЛБАЕВ ПОВЕСТЕРІНІҢ СЮЖЕТТІК ЖЕЛІСІН ОҚЫТУДЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
17-26
Боханова А.С.
ҚАЗАҚСТАН ГАЗЕТТЕРІ ТІЛІНІҢ ЭКОНОМИКАЛЫҚ ТӘЖІРИБЕСІНДЕГІ ДИСКУРСТЫҚ ӘЛЕУМЕТТІК ҚҰБЫЛЫС РЕТІНДЕ АЙЫРУ
5-11
Е.C. Қасенов
БОЛАТ ШАРАХЫМБАЙ ПОЭЗИЯСЫНДАҒЫ “КІСІКИІК” ҰҒЫМЫНЫҢ ЛИНГВОФИЛОСОФИЯЛЫҚ МӘНІ
57-66
Б. Әбдіғазиұлы ,Қ.Қ. Атолла
ОРАЛХАН БӨКЕЙ ШЫҒАРМАЛАРЫНДАҒЫ АДАМ МЕН ТАБИҒАТ ТҰТАСТЫҒЫ
35-44
Жетібай Р.,Сапарова Ш.Ә.
Ж. НӘЖІМЕДЕНОВ ӘҢГІМЕЛЕРІНІҢ ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖӘНЕ ИДЕЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІГІ
55-65
А. Nurym,К.С. Алдашева
АҒЫЛШЫН ТІЛІНДЕГІ ФРАЗАЛЫҚ ЕТІСТІКТЕРДІҢ СЕМАНТИКАЛЫҚ ЕРЕШЕЛІКТЕРІ
14-19
У. Оспанова,М. Шакенова
ҒЫЛЫМИ МӘТІНДЕ БҰҚАРАЛЫҚ АҚПАРАТ ҚҰРАЛДАРЫНЫҢ ӘЛЕУМЕТКЕ ӘСЕРІН ТҮРГЕ БӨЛУ
398-405
Ф. Смаилова ,С. Жапаков
ДИДАКТИКАЛЫҚ ПРИНЦИПТЕР ЖӘНЕ ШЕТ ТІЛІН ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІН РЕТРОСПЕКТИВТІК ТАЛДАУ
374-379
Г.Ж. Орда,Г.С. Аскарова
ҚАЗІРГІ ҚАЗАҚ БАЛАЛАР ӘДЕБИЕТІНДЕГІ ДӘСТҮР ҰЛАСУЫ
268-275
А.Н. Нурланова ,Б.Ш. Мешимбаева
АБАЙ МЕН ШӘКӘРІМДІ ТОҒЫСТЫРҒАН АР ІЛІМІ
257-261
Б. Г. Мамедова (Бардали)
ӘЗІРБАЙЖАН ТӘУЕЛСІЗДІК ЖЕТІСТІГІНІҢ ТАРИХЫ ПОЕСТЕРІ
251-257
М.К. Айтимов ,А.А. Найманбаев
ҚАЗІРГІ ҚАЗАҚ ПРОЗАСЫНДАҒЫ АЛАШ ҚАЙРАТКЕРЛЕРІНІҢ КӨРКЕМ БЕЙНЕСІ
193-200
А. Г. Сембаева , Г. А Ескермесова
ПОЭТИКАЛЫҚ ТІЛДІҢ НЕЙРОЛИНГВИСТИКАЛЫҚ БАҒДАРЛАМАЛЫҚ СИПАТЫ
155-162
С.Н. Сеидомарова
НЫСАН БЕЛГІСІ БОЛМЫСЫНЫҢ СИНТАКСИСТІК КОНЦЕПТІ
147-155
Б. Г. Мамедова
ЛИНГВИСТИКАЛЫҚ СӘЙКЕСТІЛІК ЖӘНЕ СЕМАНТИКАЛЫҚ ТРИГГЕРЛЕР ТОНИ МОРРИСОН ЖӘНЕ ЭЛИС УОКЕР (АФРОАМЕРИКАЛЫҚ СӘЙКЕСТІЛІК КОНТЕКСТІНДЕ)
130-134
Э.Н. Оразалиева
МӘДЕНИ-ЭСТЕТИКАЛЫҚ ТАНЫМ – АДАМ КАПИТАЛЫНЫҢ САПАЛЫ НЕГІЗІ
126-130
Г.С. Нәбиева,Ж.К. Ибраева
СУБОРДИНАТИВТІ БИЛИНГВИЗМ ЖАҒДАЙЫНДАҒЫ ТІЛДІК БӘСЕКЕЛЕСТІК
84-90
Ж. Жунусова,М. Тулегенова
ТІЛ ЖҮЙЕСІН ҚАЗІРГІ СТРАТИФИКАЦИЯСЫ: СОЦИОЛИНГВИСТИКАЛЫҚ АСПЕКТІ
58-63
С. Матай ,Г. Әлихан
ҚЫТАЙ ТІЛІН ОҚЫТУ ПРОЦЕСІНДЕ «АРНАЙЫ СҮРАУЛЫ СӨЙЛЕМДІ» ҮЙРЕНУ БАРЫСЫНДА ҚАЗАҚСТАНДЫҚ СТУДЕНТТЕРДЕ КЕЗДЕСЕТІН МӘСЕЛЕЛЕР
409-417
Дуо Ли
ВИДЕО САБАҚТАРДЫ ҚЫТАЙ СТУДЕНТТЕРІНЕ ОҚЫТУДЫҢ ТИІМДІ ӘДІСТЕРІНІҢ БІРІ
406-409
Г. Kosymova ,Ш. Ерхожина
САБАҚТА КОМАНДАЛЫҚ БАҒЫТТАЛҒАН ОҚЫТУӘДІСІН ҚОЛДАНУ
402-406
Ф. Исмаилова
ДИПЛОМАТИЯЛЫҚ КЕҢСЕ ҚҰЖАТТАРЫНЫҢ ТҮРЛЕРІ МЕН СТИЛІНІҢ ЕРЕКШЕКТЕРІ
374-377