Самбетов Е.С.
ОҚУШЫЛАРДЫҢ МОТИВАЦИСЫНА ЖОБАЛАУ ӘДІСІНІҢ АҒЫЛШЫН ТІЛІН ШЕТ ТІЛІ РЕТІНДЕ ОҚЫТУДАҒЫ ӘСЕРІ
51-56
Юлдуз Шамшетова,Айгуль Ходжаниязова
КОРОНАВИРУС ИНФЕКЦИЯСЫ КЕЗІНДЕГІ АНГЛИЦИЗМНІҢ ЛЕКСИКАЛЫҚ-СЕМАНТИКАЛЫҚ ТОБЫ (ҚАРАҚАЛПАҚСТАН ХАБАРЛАРЫНЫҢ МАТЕРИАЛДАРЫНЫҢ НЕГІЗІНДЕ)
16-22
Жанат Акбалаева
ҚАЗАҚ ЖӘНЕ АҒЫЛШЫН ТІЛІНДЕГІ ӘДЕБИ МӘТІНДЕРДІ ҰЛТТЫҚ-МӘДЕНИ БЕЙІМДЕУ МӘСЕЛЕЛЕРІ
132-141
Рахимжанова С.К.
ТЫҢДАУ - АҒЫЛШЫН ТІЛІНІҢ ДЕҢГЕЙІН ЖАҚСАРТУ ТӘСІЛІ
45-50
Е Турашбек,К Ныязбекова
ҚАЗІРГІ ОРЫС ТІЛІНЕ СӨС САЛАСЫНАН ОБЛИГАТОРЛЫҚ КІРМЕ СӨЗДЕРДІҢ ЕНУ ЕРЕКШЕЛІГІ ТУРАЛЫ
185-192
М. Кулахметова ,О. Тасболатов
ШЕТ ТІЛІНІҢ КОММУНИКАТИВТІ ҚҰЗІРЕТТІЛІГІНІҢ БӨЛІГІ РЕТІНДЕГІ ӘЛЕУМЕТТІК-МӘДЕНИ АСПЕКТ
105-112
А. Тусупова ,Н. Салимова
ЕРЕСЕКТЕРГЕ АРНАЛҒАН АҒЫЛШЫН ТІЛІН ОҚЫТУДЫҢ ҚАРҚЫНДЫ ӘДІСТЕРІ
617-621
Ч. Ордабаев ,Н. Алдашев,А Набидуллин
УНИВЕРСИТЕТ СТУДЕНТТЕРІН АҒЫЛШЫН ТІЛІН ОҚЫТУДА МОБИЛЬДІ ҚОСЫМШАЛАРДЫ ҚОЛДАНУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
350-354
Закирова А.,Майгельдиева Ш.М.,Жанбершиева У.Н.
ҚАЗАҚ ЖӘНЕ АҒЫЛШЫН ТІЛДЕРІНДЕГІ АҢЫЗДАРДА КЕЗДЕСЕТІН КЕЙІПКЕРЛЕРДІҢ ЭМОЦИЯЛАРЫН ЛИНГВОМӘДЕНИ ТҰРҒЫДАН ТАЛДАУ
20-34
Д. Картбаева,М. Жамбылқызы
ФАРМАКОЛОГИЯЛЫҚ ТЕРМИНОЛОГИЯНЫҢ АҒЫЛШЫН ЖӘНЕ ОРЫС ТІЛДЕРІНДЕ ТУЫНДЫСЫ ЖӘНЕ ҚҰРЫЛУЫНЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
156-161
Г. Мехмет ,А.E. Алпысбаева
ЖАЛҚЫ ЕСІМДЕРДІҢ ҚАЗАҚ ТІЛІНЕН АҒЫЛШЫН ТІЛІНЕ АУДАРЫЛУЫ (М. ЖҰМАБАЕВТЫҢ ТҮРКІСТАН ӨЛЕҢІ БОЙЫНША): ЛИНГВИСТИКАЛЫҚ ЖӘНЕ МӘДЕНИ АСПЕКТІЛЕР
129-138
Г. Акан ,С. Рахимжанова
ШЕТЕЛ ТІЛІН ОҚЫТУДА СТУДЕНТТЕРДІҢ КӘСІБИ ҚАСИЕТТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
350-354
Фикрет Туркмен,Жаңагүл Саметова
ТҮРКІ ХАЛЫҚТАРЫНЫҢ НАНЫМ-СЕНІМДЕРГЕ, ТҮСТЕР МЕН САНДАРҒА ҚАТЫСТЫ ЖЕР-СУ АТТАРЫ
20-27
А. Сисебаев,А.Ж. Суюндукова
СТУДЕНТТЕРДІҢ СӨЗДІК ҚОРЫН ДАМЫТУДАҒЫ КОРПУСТЫҚ ЛИНГВИСТИКА ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ
46-55
Д. Базарова,К. Раева,К. Умбетбекова
АҒЫЛШЫН ТІЛІ САБАҒЫНДА ОЙЫН ТЕХНОЛОГИЯСЫН ҚОЛДАНУ
557-561
Альжанова А.А.,Мухатбек А.М.,Кузембекова Ж.Ж.
АҒЫЛШЫН ТІЛІНДЕ СӨЙЛЕУ ДАҒДЫЛАРЫНА СӨЗДІК ҚОРДЫҢ ӘСЕРІ
67-72
Жанарка Ибраева,Гибадат Орынханова
АГАТА КРИСТИДІҢ ИДИОСТИЛІ: АВТОРДЫҢ ҚАЙТАЛАНБАС ТҰЛҒАСЫ
55-61