А. Онгарбаева ,K. Айтмұхаметова
ЭКОНОМИКАЛЫҚ БЕЙІНДЕГІ СТУДЕНТТЕРГЕ ОРЫС ТІЛІН ОҚЫТУДА КЛИШИРЛЕНГЕН ФОРМУЛАЛАРДЫ ҚОЛДАНУ
157-160
Г.С. Ермекбаева,М.Б. Алиева
МАМАНДЫҚ БОЙЫНША МӘТІН ОРЫС ТІЛІН ОҚЫТУДЫҢ МАҢЫЗДЫ БІРЛІГІ РЕТІНДЕ ЖОО-ДА
333-339
Р. Рахметова ,М. Рустемова
ОҚУШЫЛАРДЫҢ АЙТЫЛЫМ ДАҒДЫСЫН ДАМЫТУДЫҢ МАҢЫЗЫ
397-402
Н. Ильясова,А. Абилдаева
СӨЙЛЕУ МӘДЕНИЕТІ: АНТРОПОЛИНГВИСТИКАЛЫҚ ТАЛДАУ
63-76
А. Рауандина,Ж. Бабажанова
ЕТІСТІКТІҢ ШАҚТАРЫН ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ
487-491
М.Ш. Мусатаева ,Д.С. Дюсенова
СТУДЕНТТЕРДІҢ НЕГІЗГІ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДА ОРЫС ТІЛІНІҢ ОҚУ ПӘНІ РЕТІНДЕГІ РӨЛІ
140-147
Е . Есбосынов ,Ж. Cулейменова
ҚАЗАҚ-ТҮРІК ФРАЗЕОЛОГИЗМДЕРІНІҢ ЭТНОЛИНГВИСТИКАЛЫҚ СИПАТЫ
44-48
Г. Қосымова ,П. Балхимбекова
МЕНТАЛДЫҚТЫҢ ЛИНГВОМӘДЕНИ ТАБИҒАТЫ
102-107
Б. Қасым
ҚАЗАҚ ТІЛІНДЕГІ «КӨЗ, КӨРУ» АТАЛЫМДАРЫН КОГНИТИВТІ-СЕМАНТИКАЛЫҚ ТАЛДАУ
84-99
Д. Орынбаева
МАТЕРИАЛДЫҚ МӘДЕНИЕТТІҢ СИМВОЛДЫҚ МӘН
95-101
Г. Кажигалиева,А. Умарова
БҮГІНГІ ФИЛОЛОГИЯЛЫҚ БІЛІМ БЕРУДІ РИТОРИЗАЦИЯЛАУ КОНТЕКСТІНДЕГІ БОЛАШАҚ ТІЛ ПЕДАГОГТАРДЫҢ ДИСКУРСТЫҚ ТӘЖІРИБЕЛЕРІ
109-118
Ф.Ш. Оразбаева
ҒАЛЫМ МҰРАСЫ – РУХАНИ ҚАЗЫНА
112-117
С. Нұрғали
ҚҰРМAЛAС СӨЙЛEМНІҢ ҚAЛЫПТAСУ ТAРИХЫ МEН ДAМУЫ ЖAЙЛЫ ЗEРТТEУЛEР
90-98
С. Нұрғали ,Ж. Беласарова
ОЙЫН ӘДІСІ АРҚЫЛЫ ТОПТЫҚ ЖҰМЫСТАРДЫ МЕҢГЕРТУДІҢ ЖОЛДАРЫ
422-426
Е Турашбек,К Ныязбекова
ҚАЗІРГІ ОРЫС ТІЛІНЕ СӨС САЛАСЫНАН ОБЛИГАТОРЛЫҚ КІРМЕ СӨЗДЕРДІҢ ЕНУ ЕРЕКШЕЛІГІ ТУРАЛЫ
185-192
Г. Қатбаева
АБАЙ ҚҰНАНБАЕВТЫҢ ҚАРА СӨЗДЕРІНДЕГІ ТҰРАҚТЫ ТІРКЕСТЕРДІҢ ҚЫТАЙ ТІЛІНЕ АУДАРЫЛУЫ
614-621
К. Бузаубагарова,Г. Оналбаева
ӘЛЕМНІҢ ТҮСТІК БЕЙНЕСІН ҚҰРАЙТЫН ТҮС БЕЛГІЛЕРІ
176-183
Самбетов Е.С.
ОҚУШЫЛАРДЫҢ МОТИВАЦИСЫНА ЖОБАЛАУ ӘДІСІНІҢ АҒЫЛШЫН ТІЛІН ШЕТ ТІЛІ РЕТІНДЕ ОҚЫТУДАҒЫ ӘСЕРІ
51-56
Р.И. Бекишева
ЖОО-ДА ОРЫС ТІЛІН ҮЙРЕНУ ПРОЦЕСІНДЕ ГАЗЕТ МӘТІНДЕРІН ПАЙДАЛАНУ (заңды профиль)
51-57
Р. И. Бекишева
ОНЛАЙН ФОРМАТЫНДА ЗАҢГЕР СТУДЕНТТЕРІНЕ ОРЫС ТІЛІН ОҚЫТУ
329-339
С. Жиренов
ҚАЗАҚ МИФОЛОГИЯСЫНДАҒЫ ОРНИТОНИМДЕРДІҢ ТІЛДІК БЕЙНЕСІ
48-53
Ф. Оразбаева
ҚАТЫСЫМДЫҚ БІРЛІК НЕГІЗІ – ФРАЗЕОЛОГИЯЛЫҚ ОРАЛЫМ
153-157
А. Нусупбекова ,М. Абаева
ОРЫС ТІЛІ МЕН ӘДЕБИЕТІ ПӘНІ БОЙЫНША МЕКТЕП ОҚУЛЫҚТАРЫНЫҢ МАЗМҰНЫНДА «ОТБАСЫ» КОНЦЕПТІСІНІҢ ВЕРБАЛИЗАЦИЯЛАНУЫ
134-139
Г. Асқарова ,Г. Теменова
ФРАЗЕОЛОГИЯ: ҚАЗАҚ ЖӘНЕ ТҮРІК ТІЛДЕРІНДЕГІ СОМАТИЗМДЕР
33-37
Ж Оспан
ҚАЗАҚ ЖӘНЕ ТҮРІК ТІЛДЕРІНДЕГІ ЗООНИМДІК ФРАЗЕОЛОГИЗМДЕРДІҢ ҰЛТТЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
153-158