Г. Дюсембина ,М. Искакова
ПІКІРТАЛАС ӘДІСІ – ОҚУШЫЛАРДЫ ДАМЫТУ ЖӘНЕ ТӘРБИЕЛЕУ ҚҰРАЛЫ
613-617
М. Кулахметова
АҒЫЛШЫН ТІЛІНІҢ ЛИНГВОМӘДЕНИ АСПЕКТІЛЕРІН ОҚЫТУДЫҢ ЛИНГВОДИДАКТИКАЛЫҚ ЕРЕКШІЛІКТЕРІ
354-360
Асылбекова М.С.
МЕКТЕПТЕ ӘДЕБИЕТ САБАҚТАРЫНДА NEARPOD ҚЫЗМЕТІН ПАЙДАЛАНУ
71-78
Омарова М.Д.,Нуржанова Ж.Д.
ТІЛ ҮЙРЕНУШІЛЕРДІҢ МҮМКІНДІКТЕРІН ТИІМДІ ЦИФРЛЫҚ РЕСУРСТАРМЕН КЕҢЕЙТУ
97-108
А. Сисебаев,А.Ж. Суюндукова
СТУДЕНТТЕРДІҢ СӨЗДІК ҚОРЫН ДАМЫТУДАҒЫ КОРПУСТЫҚ ЛИНГВИСТИКА ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ
46-55
Кумисбекова Ж.Н.,Оразбаева Ф.Ш.
А.ҚЫРАУБАЕВАНЫҢ ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫНДАҒЫ ЕЖЕЛГІ ДӘУІР ӘДЕБИЕТІ МЕН ҰЛТТЫҚ ТӘРБИЕНІҢ ИНТЕГРАЦИЯСЫ
80-90
Бержан А.,Аяпова Т.Т.
ЛИНГВОМӘДЕНИ РЕСУРСТАР НЕГІЗІНДЕ ӘЛЕУМЕТТІК-МӘДЕНИ ҚҦЗЫРЕТТІ ҚАЛЫПТАСТЫРУ
12-19
Нұрпейісова С.К.
Терминологияда меншіктілік қатынасты білдіретін матаса байланысқан сөз тіркестерінің қолданылуы
21-31
Вольга Славина
Ф.М. ДОСТОЕВСКИЙДІҢ “ЖЕР АСТЫ ЖАЗБАЛАРЫ” АДАМГЕРШІЛІК КРИТЕРИЙЛЕРІНІҢ ДЕТЕРМИНАНТЫ РЕТІНДЕ
46-53
Носко Артем,Дана Шаяхметова
ҚАЗАҚСТАНДА ШЕТ ТІЛДЕРІ МҰҒАЛІМДЕРІН ДАЯРЛАУ КЕЗІНДЕ ДУАЛЬДЫ БІЛІМ БЕРУДІ ҰЙЫМДАСТЫРУ
85-90