А. Алдашева,Ч. Ордабаев,А. Набидуллин
ҚАЗІРГІ АҒЫЛШЫН ТІЛІНІҢ ГРАММАТИКАЛЫҚ КАТЕГОРИЯЛАРЫ
20-24
Д. Розиева,К. Жампейіс,С. Бадалова
САЯСИ ҚҰҚЫҚТЫҚ ТІЛДІК ФЕНОМЕНОН
191-196
А. Қойбақова,Р. Досымбекова
ҚЫТАЙ ТІЛІНДЕГІ МӘДЕНИ СӨЗДЕРДІ ҚАЗАҚ ТІЛІНЕ АУДАРУ МӘСЕЛЕЛЕРІ
608-614
Т. Қалибекұлы
ҚЫТАЙ ТІЛ БІЛІМІНДЕГІ АТАУЛАРДЫҢ ҚАЗАҚ ЖӘНЕ ОРЫС ТІЛДЕРІНДЕГІ АУДАРМАСЫ ЖАЙЫНДА
597-608
А. Абасилов
Қ.МҰХАМЕДЖАНОВТЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК ЛИНГВИСТИКАЛЫҚ ТҰЖЫРЫМДАРЫ
11-15
А. Набидуллин;Ч.Қ. Ордабаев
АҒЫЛШЫН ТІЛІНЕН ЕНГЕН СӨЗДЕРДІҢ ҚАЗАҚСТАНДЫҚ ЖАСТАРДЫҢ МӘДЕНИЕТІ МЕН СӨЙЛЕУІНЕ ӘСЕРІ
29-37
А. Сисебаев,А.Ж. Суюндукова
СТУДЕНТТЕРДІҢ СӨЗДІК ҚОРЫН ДАМЫТУДАҒЫ КОРПУСТЫҚ ЛИНГВИСТИКА ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ
46-55
Г.С. Асқарова,A.A. Болтабекова
ПРОЗАДАҒЫ СТИЛИСТИКАЛЫҚ АЙШЫҚТАРДЫҢ ҚОЛДАНУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
2085-209
Г.С. Нәбиева,Ж.К. Ибраева
СУБОРДИНАТИВТІ БИЛИНГВИЗМ ЖАҒДАЙЫНДАҒЫ ТІЛДІК БӘСЕКЕЛЕСТІК
84-90
Ж. Ибраева,K. Жақсылыққызы
БИЛИНГВИЗМДІ ЗЕРТТЕУ ҮДЕРІСІНДЕГІ НЕЙРОЛИНГВИСТИКАЛЫҚ ЗЕРТТЕУЛЕРДІҢ РӨЛІ
67-73
Б. Мизамхан ,T. Қалибекұлы
МӘДЕНИ РЕҢККЕ ИЕ СӨЗДЕРДІ АУДАРУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ ЖӘНЕ ПРАКТИКАЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
467-471
М. Снабекова
КОСМОНИМДІК АТАУЛАРДАҒЫ ӘЛЕМНІҢ ТІЛДІК БЕЙНЕСІ МӘСЕЛЕСІ
269-274
Е . Есбосынов ,Ж. Cулейменова
ҚАЗАҚ-ТҮРІК ФРАЗЕОЛОГИЗМДЕРІНІҢ ЭТНОЛИНГВИСТИКАЛЫҚ СИПАТЫ
44-48
Б. Аширова ,А. Набидуллин
АУДАРМА ПРО ЦЕ СІНДЕ ГІ МӘДЕ НИ-ТАНЫМДЫҚ АСПЕ КТІНІҢ РӨЛІ
398-402
А. Г. Сембаева , Г. А Ескермесова
ПОЭТИКАЛЫҚ ТІЛДІҢ НЕЙРОЛИНГВИСТИКАЛЫҚ БАҒДАРЛАМАЛЫҚ СИПАТЫ
155-162
Г. Токшылыкова ,Г. Каримова ,Ж. Тутбаева
КОБО АБЭ РОМАНДАРЫНДАҒЫ ИНТЕРТЕКСТУАЛДЫЛЫҚ ЭЛЕМЕНТТЕРДІҢ БАЙЛАНЫСЫ МЕН ҚЫЗМЕТІ
334-341
Т. Ермекова ,И. Абдурахманова ,Ж. Абрахманова
«СЫПАЙЫЛЫҚ» МӘНІНІҢ ГРАММАТИКАЛЫҚ, СЕМАНТИКАЛЫҚ РЕПРЕЗЕНТАЦИЯСЫ
59-64
М. Атабаева,Л. Булекбаeва,А. Жылқыбаевa
Ш.САРЫБАЕВ АЙМАҚТЫҚ ЛЕКСИКАДАҒЫ ТАҒАМ АТАУЛАРЫНЫҢ ЛЕКСИКА-СЕМАНТИКАЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ ЖАЙЫНДА
137-143
Г. Мехмет ,А.E. Алпысбаева
ЖАЛҚЫ ЕСІМДЕРДІҢ ҚАЗАҚ ТІЛІНЕН АҒЫЛШЫН ТІЛІНЕ АУДАРЫЛУЫ (М. ЖҰМАБАЕВТЫҢ ТҮРКІСТАН ӨЛЕҢІ БОЙЫНША): ЛИНГВИСТИКАЛЫҚ ЖӘНЕ МӘДЕНИ АСПЕКТІЛЕР
129-138
Дуо Ли
ВИДЕО САБАҚТАРДЫ ҚЫТАЙ СТУДЕНТТЕРІНЕ ОҚЫТУДЫҢ ТИІМДІ ӘДІСТЕРІНІҢ БІРІ
406-409
Дуо Ли ,Ф. Ержанова
ОРЫС ТІЛІН ОҚЫТУДЫҢ ТИІМДІЛІГІН ШЕТЕЛ ТІЛІ РЕТІНДЕ ҮЙРЕТУДІҢ ТИІМДІЛІГІН АРТТЫРУДЫҢ ӘДІС-ТӘСІЛДЕРІНІҢ БІРІ РЕТІНДЕ БЕЙНЕ КУРСТАРЫ
650-655
Назыкен Егизбаева,Әлия Тәубеева
ЕТІСТІҢ ФУНКЦИОНАЛДЫ ГРАММАТИКА КАТЕГОРИЯЛАРЫМЕН БАЙЛАНЫСЫ
5-12
А. Б. Умарова , Г.А. Қажығалиева
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРНЫНДА ТАРИХШЫ-СТУДЕНТТЕРГЕ ОРЫС ТІЛІН ОҚЫТУДА CLIL ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫҢ ДИДАКТИКАЛЫҚ
66-77
E. Ломова ,А. Маймакова
ОРЫС ӘДЕБИ ДӘСТҮРІНДЕГІ ФРАНЦУЗ МЕНТАЛИТЕТІ
247-251
Н. Садуақас ,М. Миров
ҚАЗАҚ ӘЛІПБИІН ЛАТЫН ГРАФИКАСЫНА КӨШІРУ ТУРАЛЫ
172-177