Кноль М.В., Шалбаева Д.Х., Тынбаева Г.С.
ҚАЗАҚСТАН МЕКТЕПТЕРІНДЕ ҮШ ТІЛДІ БІЛІМ БЕРУ ЖАҒДАЙЫНДА АҒЫЛШЫН ТІЛІН ОҚЫТУ КЕЗІНДЕ ТІЛАРАЛЫҚ ИНТЕРФЕРЕНЦИЯНЫҢ АЛДЫН АЛУ ӘДІСТЕМЕСІ
95-105
А. Онгарбаева ,K. Айтмұхаметова
ЭКОНОМИКАЛЫҚ БЕЙІНДЕГІ СТУДЕНТТЕРГЕ ОРЫС ТІЛІН ОҚЫТУДА КЛИШИРЛЕНГЕН ФОРМУЛАЛАРДЫ ҚОЛДАНУ
157-160
К.С. Алдашева
ҚАЗАҚЫЛАНДЫРЫЛҒАН ЛЕКСИКАЛЫҚ ЖАҢАЛЫҚТАРДЫҢ ӨЗГЕ ТІЛДІК ӘСЕРГЕ ҚАРСЫ ИММУНИТЕТІ (жалпы білім беру жүйесінің білім мазмұны негізінде)
24-32
А. Б. Умарова , Г.А. Қажығалиева
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРНЫНДА ТАРИХШЫ-СТУДЕНТТЕРГЕ ОРЫС ТІЛІН ОҚЫТУДА CLIL ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫҢ ДИДАКТИКАЛЫҚ
66-77
Ж. Сейсенбаева
ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫНДА ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІ САБАҚТАРЫ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫНЫҢ ТІЛІН ДАМЫТУ
359-364
Барклай И.,Самбетов Е.С.
ШЕТ ТІЛДЕРІН ОҚЫТУДА МОБИЛЬДІ ҚОСЫМШАЛАРДЫҢ ИНТЕГРАЦИЯСЫ (МЫСАЛЫ, АҒЫЛШЫН ТІЛІН ОҚЫТУДА )
27-34
Г.С. Ермекбаева,М.Б. Алиева
МАМАНДЫҚ БОЙЫНША МӘТІН ОРЫС ТІЛІН ОҚЫТУДЫҢ МАҢЫЗДЫ БІРЛІГІ РЕТІНДЕ ЖОО-ДА
333-339
Ж. Жунусова,М. Тулегенова
ТІЛ ЖҮЙЕСІН ҚАЗІРГІ СТРАТИФИКАЦИЯСЫ: СОЦИОЛИНГВИСТИКАЛЫҚ АСПЕКТІ
58-63
А. Алдашева,Ч. Ордабаев,А. Набидуллин
ҚАЗІРГІ АҒЫЛШЫН ТІЛІНІҢ ГРАММАТИКАЛЫҚ КАТЕГОРИЯЛАРЫ
20-24
Ә. Райымбекова,М Ешимов ,С. Нұртілеуова
ҚАЗАҚСТАНДА ОРЫС ТІЛІН ШЕТ ТІЛІ РЕТІНДЕ ОҚЫТУДА ОҚЫТУДЫҢ ИННОВАЦИЯЛЫҚ ТҮРЛЕРІН ҚОЛДАНУ
354-361