Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

ХАБАРШЫ «Филология ғылымдары» сериясы

іздеу

201 - 225/ 272 нәтиже << < 4 5 6 7 8 9 10 11 > >> 
Н. Асильбекова
АНТРОПОНИМДЕРДІҢ СӨЗЖАСАМДЫҚ ТӘСІЛДЕРІ
9-14
Ж. Абитова ,Ж. Сүлейменова
ҚАЗАҚ ТІЛІ СӨЗЖАСАМЫН ЖАҢАРТЫЛҒАН ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ АЯСЫНДА ОҚЫТУДА СТУДЕНТТЕРГЕ ҚОЛДАУ КӨРСЕТУ
519-524
Б. Сағындықұлы,Б. Кеңес
ЭТИМОЛОГИЯНЫ ЗЕРТТЕУДІҢ ЖАҢА ӘДІСІ: МАТЕМАТИКА-ЛОГИКАЛЫҚ ӘДІС
496-502
Э. Сартбаева,Г. Тоқшылықова
САЛМАН РУШДИДІҢ «ТҮН ҚОЙНАУЫНДАҒЫ БАЛАЛАР» АТТЫ РОМАНЫНДАҒЫ «МҰРЫН МЕН ТІЗЕ» КОНЦЕПТІСІ ТҮН БАЛАЛАРЫНЫҢ СИҚЫРЛЫ ҚАБІЛЕТІНІҢ СИМВОЛЫ РЕТІНДЕ
351-356
З. Мүтиев,А. Ақбулатов
САҒАТ ӘБДУҒАЛИЕВ ПОЭЗИЯСЫНДАҒЫ МӘҢГІЛІК АДАМЗАТТЫҚ ҚҰНДЫЛЫҚТАР
318-324
Г. Лепесбай,Г. Смағұлова
ИНСТИТУЦИОНАЛДЫ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАСТАРДЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ: ӘЛЕУМЕТТІК ИНСТИТУТТАР
196-202
К. Ашинова
Абылай хан атындағы ҚазХҚЖӘТУ , Алматы, Қазақстан
151-156
С. Жиренов
ҚАЗАҚ ӘН МӘТІНДЕРІНДЕГІ ОРНИТОЛОГИЗМДЕРГЕ ЛИНГВИСТИКАЛЫҚ ШОЛУ
90-95
E. Молдасанов
ТАҢЖАРЫҚ ЖОЛДЫҰЛЫНЫҢ ШЫҒАРМАЛАРЫНДАҒЫ «КОНЦЕПТ» МӘСЕЛЕСІ, ОНЫҢ АҚЫН ШЫҒАРМАЛАРЫНДАҒЫ КӨРНІСІ
63-69
Б. Қапалбек
ОРТА МЕКТЕПТЕГІ ҚАЗАҚ ТІЛІ ПӘНІНІҢ БАҒДАРЛАМАСЫН ЖЕТІЛДІРУ КЕРЕК
46-50
Мусатаева М.Ш.,Дюсенова Д.С.
Р.Б. НҰРТАЗИНАНЫҢ ҚАЗАҚ ЛИНГВОДИДАКТИКА ТАРИХЫНДА РӨЛІ МЕН ОРНЫ
91-97
Альжанова А.А.,Мухатбек А.М.,Кузембекова Ж.Ж.
АҒЫЛШЫН ТІЛІНДЕ СӨЙЛЕУ ДАҒДЫЛАРЫНА СӨЗДІК ҚОРДЫҢ ӘСЕРІ
67-72
Закирова А.,Майгельдиева Ш.М.,Жанбершиева У.Н.
ҚАЗАҚ ЖӘНЕ АҒЫЛШЫН ТІЛДЕРІНДЕГІ АҢЫЗДАРДА КЕЗДЕСЕТІН КЕЙІПКЕРЛЕРДІҢ ЭМОЦИЯЛАРЫН ЛИНГВОМӘДЕНИ ТҰРҒЫДАН ТАЛДАУ
20-34
Алпысбаева С.
Д. ТРАМП ЖӘНЕ ДЖ. БАЙДЕННІҢ АРАСЫНДАҒЫ ПІКІРТАЛАСТАҒЫ ТОЛЕРАНТТЫЛЫҚ/ИНТОЛЕРАНТТЫЛЫҚТЫҢ ТІЛДІК АКТІЛЕРІ
5-12
Леонор Скляр-Кабрал
ОҚУ ЖӘНЕ ЖАЗУ САУАТТЫЛЫҒЫН ҚАЛАЙ ЕРТЕ ҮЙРЕНУГЕ БОЛАДЫ
86-96
Ольга Табачникова
ОРЫС ЗИЯЛЫЛАРЫНЫҢ АХИЛЛЕС ӨКШЕСІ (ГЕОРГИЙ ДАНЕЛИЯНЫҢ «КҮЗГІ МАРАФОН» ФИЛЬМІНДЕГІ ЧЕХОВ МОТИВТЕРІ)
56-61
Марина Костюхина
БАСПА КҮНТІЗБЕСІ ЖӘНЕ ӘДЕБИЕТ: ДОГМАТТАН ОКСИМОРОНҒА ДЕЙІН
44-50
Ирина Ларионова,Светлана Федосова
ГИДТЕРДІҢ ТІЛДІК ДАЯРЛЫҒЫНДА СӨЙЛЕУ ӘРЕКЕТІН БАҒАЛАУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
75-84
Гүлбану Кабышева,Бакытгуль Букабаева
ШЕТТІЛДІК АКАДЕМИЯЛЫҚ ЖАЗЫЛЫМ ҚҰЗІРЕТІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДАҒЫ СЫНИ ТҰРҒЫДАН ОЙЛАУҒА ҮЙРЕТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫҢ РӨЛІ
54-65
Жанарка Ибраева,Гибадат Орынханова
АГАТА КРИСТИДІҢ ИДИОСТИЛІ: АВТОРДЫҢ ҚАЙТАЛАНБАС ТҰЛҒАСЫ
55-61
Константинова О.С.
ЧАРЛЬЗ ДИККЕНСТІҢ “БІЗДІҢ ОРТАҚ ДОСЫМЫЗ” РОМАНЫНДАҒЫ ҚИЫНДЫҚТАРЫ МЕН ҚАЙТАЛАУ КОМИКСТІК ӘСЕРГЕ ҚОЛ ЖЕТКІЗУДІҢ СИЯҚТЫ ӘДІСТЕРІНЕ
16-23
Мәмбетова М.Қ,Калбирова Т.Н
ҚАЗАҚ ЖӘНЕ ФРАНЦУЗ ТІЛІНДЕГІ ӨЛШЕМ АТАУЛАРЫНЫҢ ҚОЛДАНЫСТЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
63-70
А.Ш.Жумашева,Ә.Қ.Жетпісбай
БІЛІМ БЕРУДІҢ ЖАҢАРТЫЛҒАН МАЗМҰНЫ ШАРТТАРЫНДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОҚУ ЖЕТІСТІКТЕРІН КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ
39-56
Е.C. Қасенов
БОЛАТ ШАРАХЫМБАЙ ПОЭЗИЯСЫНДАҒЫ “КІСІКИІК” ҰҒЫМЫНЫҢ ЛИНГВОФИЛОСОФИЯЛЫҚ МӘНІ
57-66
Е.Е. Чжан ,А.Л. Козлова
КІРІКТІРІЛГЕН САБАҚ АЯСЫНДАҒЫ БАҒАЛАУДЫҢ НЕГІЗГІ АСПЕКТІЛЕРІ
21-29
201 - 225/ 272 нәтиже << < 4 5 6 7 8 9 10 11 > >>