А. Алдаш,A. Сейдамат
ТІЛДЕГІ СТАНДАРТТЫЛЫҚ ЖӘНЕ ТІЛДІК БІРЛІКТЕРДІҢ СТАНДАРТТАЛУЫ (ПРОБЛЕМАНЫҢ ҚОЙЫЛЫСЫ
18-24
Г. Беркінбаева
Ф.Ш. ОРАЗБАЕВАНЫҢ ЕҢБЕКТЕРІНДЕГІ ТІЛДІ ҮЙРЕНУДІҢ КОММУНИКАТИВТІК ТӘСІЛІДЕРІ
364-369
Н.С. Балтабаева ,A. Еркинбекова
ӘДЕБИЕТ ПӘНІН ОҚЫТУДА ӘДІС-ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ПАЙДАЛАНУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
324-329
М. Кулахметова
АҒЫЛШЫН ТІЛІНІҢ ЛИНГВОМӘДЕНИ АСПЕКТІЛЕРІН ОҚЫТУДЫҢ ЛИНГВОДИДАКТИКАЛЫҚ ЕРЕКШІЛІКТЕРІ
354-360
Бержан А.,Аяпова Т.Т.
ЛИНГВОМӘДЕНИ РЕСУРСТАР НЕГІЗІНДЕ ӘЛЕУМЕТТІК-МӘДЕНИ ҚҦЗЫРЕТТІ ҚАЛЫПТАСТЫРУ
12-19
А. Набидуллин;Ч.Қ. Ордабаев
АҒЫЛШЫН ТІЛІНЕН ЕНГЕН СӨЗДЕРДІҢ ҚАЗАҚСТАНДЫҚ ЖАСТАРДЫҢ МӘДЕНИЕТІ МЕН СӨЙЛЕУІНЕ ӘСЕРІ
29-37
Серик Мизанбеков,Альмира Кульбаева
ПӘНАРАЛЫҚ ИНТЕГРАЦИЯ – ОҚУШЫЛАРДЫ КӨРКЕМ ӘДЕБИЕТТІ ОҚУҒА ЫНТАЛАНДЫРУ ҚҰРАЛЫ
105-120
Александра Климкевич
ПОЛЬШАДА ОРЫС ТІЛІН ШЕТ ТІЛІ РЕТІНДЕ ОҚЫТУ ТӘЖІРИБЕСІНДЕГІ ЭЛИТАЛЫҚ МӘДЕНИЕТ МӘТІНІ
97-105
Г. Мехмет ,А.E. Алпысбаева
ЖАЛҚЫ ЕСІМДЕРДІҢ ҚАЗАҚ ТІЛІНЕН АҒЫЛШЫН ТІЛІНЕ АУДАРЫЛУЫ (М. ЖҰМАБАЕВТЫҢ ТҮРКІСТАН ӨЛЕҢІ БОЙЫНША): ЛИНГВИСТИКАЛЫҚ ЖӘНЕ МӘДЕНИ АСПЕКТІЛЕР
129-138
А. А. Құрманбаева ,К.З. Жаппар
БИЛИНГВИЗМ МЕН МУЛЬТИЛИНГВИЗМ - ЖAC ҰРПAҚТЫҢ БІЛІМ ШАРТАРАБЫ
48-52
Али Бедир
ТҮРІК МӘДЕНИЕТІНДЕГІ “ЖЫЛАН-КҮН” ҰҒЫМДАРЫНЫҢ САЛЫСТЫРМАЛЫ ЖӘНЕ СИМВОЛДЫҚ ТАЛДАУЫ
5-16
С.А. Сaдыкoвa,Ж. А. Абдиреева
РЕАЛИЯ ТҮСІНІГІ ЖӘНЕ ОНЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
5-17
Сауле Абишева,Жадыра Смаилова
ӘДЕБИЕТ АЯСЫН КЕҢЕЙТУ ФОРМАСЫНДАҒЫ ЗАМАНАУИ ҒЫЛЫМ ИНТЕРМЕДИЯЛЫҚ ЖАЙЫНДА
27-32