O. Иманғали
НЕСІПБЕК ДӘУІТАЙҰЛЫ “АЙҒЫРКІСІ” ӘҢГІМЕСІНІҢ КӨРКЕМДІК ӘЛЕМІ
233-239
С. Нұрғали ,Ж. Беласарова
ОЙЫН ӘДІСІ АРҚЫЛЫ ТОПТЫҚ ЖҰМЫСТАРДЫ МЕҢГЕРТУДІҢ ЖОЛДАРЫ
422-426
З. Ешімбетова ,Ж. Кулекенова
Оқушылардың оқуды дамыту стратегиясы түсіну дағдылары.
67-69
С Жиренов,Е Касенов
ӘН МӘТІНДЕРІНДЕГІ ОРНИТОЛОГИЗМДЕРДІҢ ЛИНГВОКОГНИТИВТІК СЕМАНТИКАСЫ
46-52
Г. Қосымова,Қ. Исаханова
ʻʻБАБАЛАР СӨЗІНДЕГІˮ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ИДЕЯЛАР (ОЙЛАР)
96-101
Қалбике Есенова
ПАНДЕМИЯ КЕЗІНДЕГІ ТЕЛЕ-РАДИО ДИСКУРСЫ: МЕТАФОРАЛАРДЫҢ ТІЛДІК РЕПРЕЗЕНТАЦИЯСЫ
19-26
Р. И. Бекишева
ИНТЕЛЛЕКТ - КАРТАСЫ ЗАҢГЕР СТУДЕНТТЕРДІҢ КӘСІБИ СӨЙЛЕУІН ДАМЫТУ ӘДІСТЕРІНІҢ БІРІ РЕТІНДЕ
26-33
Сайбекова Н.
АҒЫЛШЫН ТІЛІН ОҚЫТУДА ОҚЫТУДЫҢ ИННОВАЦИЯЛЫҚ ӘДІСТЕРІН ҚОЛДАНУ
43-48
Самбетов Е.С.
ОҚУШЫЛАРДЫҢ МОТИВАЦИСЫНА ЖОБАЛАУ ӘДІСІНІҢ АҒЫЛШЫН ТІЛІН ШЕТ ТІЛІ РЕТІНДЕ ОҚЫТУДАҒЫ ӘСЕРІ
51-56
Р.И. Бекишева
ЖОО-ДА ОРЫС ТІЛІН ҮЙРЕНУ ПРОЦЕСІНДЕ ГАЗЕТ МӘТІНДЕРІН ПАЙДАЛАНУ (заңды профиль)
51-57
А. Набидуллин;Ч.Қ. Ордабаев
АҒЫЛШЫН ТІЛІНЕН ЕНГЕН СӨЗДЕРДІҢ ҚАЗАҚСТАНДЫҚ ЖАСТАРДЫҢ МӘДЕНИЕТІ МЕН СӨЙЛЕУІНЕ ӘСЕРІ
29-37
Г. Kosymova ,Ш. Ерхожина
САБАҚТА КОМАНДАЛЫҚ БАҒЫТТАЛҒАН ОҚЫТУӘДІСІН ҚОЛДАНУ
402-406
Ф. Исмаилова
ДИПЛОМАТИЯЛЫҚ КЕҢСЕ ҚҰЖАТТАРЫНЫҢ ТҮРЛЕРІ МЕН СТИЛІНІҢ ЕРЕКШЕКТЕРІ
374-377
А. Онгарбаева ,K. Айтмұхаметова
ЭКОНОМИКАЛЫҚ БЕЙІНДЕГІ СТУДЕНТТЕРГЕ ОРЫС ТІЛІН ОҚЫТУДА КЛИШИРЛЕНГЕН ФОРМУЛАЛАРДЫ ҚОЛДАНУ
157-160
Г. Қортабаева ,Г. Асқарова
ЯКУТ АНТРОПОНИМДЕРІНІҢ ЭТНОМӘДЕНИ ЕРЕК¬ШЕ¬ЛІК¬ТЕ¬РІ
107-111
Е. Касенов
АМАНХАН ӘЛІМ ПОЭЗИЯСЫНДАҒЫ ФРАЗЕОЛОГИЯЛЫҚ БІРЛІКТЕРДІҢ ҚОЛДАНЫЛУ ЕРЕКШЕЛІГІ
86-91
Г Каримова
ДРАМАТУРГИЯНЫ ОҚЫТУДЫҢ ҒЫЛЫМ САЛАЛАРЫМЕН БАЙЛАНЫСЫ
344-350
Ж Бектурганова,К Сейталиева
ТАЛДАМАЛЫ ЭССЕ ЖӘНЕ ОНЫҢ ДИДАКТИКАЛЫҚ МАҢЫЗЫ
203-209
Б Ельчибеков,А Рауандина ,Б Елікбаев
ТІЛ БІЛІМІ САЛАСЫНДА МӘТІН ЛИНГВИСТИКАСЫНЫҢ ПӘН РЕТІНДЕ ҚАЛЫПТАСУЫ
36-41
А. Сарбасова
ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ - ІЗДЕНІС ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫҢ МАҢЫЗЫ МЕН ЕРЕКШЕЛІГІ
543-549
С. Жиренов
ҚАЗАҚ ӘН МӘТІНДЕРІНДЕГІ ОРНИТОЛОГИЗМДЕРГЕ ЛИНГВИСТИКАЛЫҚ ШОЛУ
90-95
Ж. Төлебаева
БЛУМ ТАКСОНОМИЯСЫ ҚҰЗЫРЕТТІЛІК ТӘСІЛІН ІСКЕ АСЫРУ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ
605-613