Назыкен Егизбаева,Әлия Тәубеева
ЕТІСТІҢ ФУНКЦИОНАЛДЫ ГРАММАТИКА КАТЕГОРИЯЛАРЫМЕН БАЙЛАНЫСЫ
5-12
Ғ. Отарбаева ,Б. Жұмақаева ,Е. Молдасанов
ФУНКЦИОНАЛДЫ ОҚУ АРҚЫЛЫ МӘТІНДІ ТАНУ МЕН ТҮСІНУ
160-167
Асылбекова М.С.
МЕКТЕПТЕ ӘДЕБИЕТ САБАҚТАРЫНДА NEARPOD ҚЫЗМЕТІН ПАЙДАЛАНУ
71-78
Ирина Ларионова,Гульнар Капышева
ТІЛДІ ҚАЛЫПТАСТЫРУ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ ПОДКАСТТАРДЫ ҚҰРУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ШАРТТАРЫ
70-77
А.Ш.Жумашева,Ә.Қ.Жетпісбай
БІЛІМ БЕРУДІҢ ЖАҢАРТЫЛҒАН МАЗМҰНЫ ШАРТТАРЫНДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОҚУ ЖЕТІСТІКТЕРІН КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ
39-56
A. Сейтенова ,Г.Ж. Болатова
КӨРКЕМ ШЫҒАРМАДАҒЫ ТҮСТЕР ПАЛИТРАСЫНЫҢ КОНЦЕПТУАЛДЫ МӘНІ
280-286
А. Алдаш
КАЛЬКА ЖОЛЫ АРҚЫЛЫ ЖАСАЛҒАН ТЕРМИН ТІРКЕСТЕРДІҢ ОРФОГРАФИЯЛАНУЫ
9-18
Т. Ермекова ,И. Абдурахманова ,Ж. Абрахманова
«СЫПАЙЫЛЫҚ» МӘНІНІҢ ГРАММАТИКАЛЫҚ, СЕМАНТИКАЛЫҚ РЕПРЕЗЕНТАЦИЯСЫ
59-64
Н. Әміржанова
ТІЛ ЖӘНЕ СӨЗ СТИЛИСТИКАСЫНЫҢ ТІЛДІК ДИХОТОМИЯСЫ
37-43
Г. Омарбаева
ЖОҒАРЫ МЕКТЕПТЕРДЕ АҒЫЛШЫН ТІЛІ САБАҚТАРЫН ОҚЫТУДЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
582-588
Н. Ильясова,А. Абилдаева
СӨЙЛЕУ МӘДЕНИЕТІ: АНТРОПОЛИНГВИСТИКАЛЫҚ ТАЛДАУ
63-76