А. Алдаш,A. Сейдамат
ТІЛДЕГІ СТАНДАРТТЫЛЫҚ ЖӘНЕ ТІЛДІК БІРЛІКТЕРДІҢ СТАНДАРТТАЛУЫ (ПРОБЛЕМАНЫҢ ҚОЙЫЛЫСЫ
18-24
Саметова Ф.Т.,Дәуренбек Қ.М.
ЛЕКСИКАЛЫҚ КІРМЕ СӨЗДЕРДІ ЗЕРТТЕУДІҢ ЛИНГВОДИДАКТИКАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
13-21
Гульнар Егембердиева,Каракат Дуйсенова
ШВЕЙЦАРИЯЛЫҚ НЕМІС ТІЛІНІҢ ӘДЕБИ НЕМІС ТІЛІМЕН САЛЫСТЫРҒАНДАҒЫ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
5-9
Г Жылқыбай,Э Абдукамалова
СЕПТЕУЛІК ШЫЛАУЛАРДЫҢ АРМЯН ЖАЗУЛЫ ЕСКЕРТКІШТЕРДЕГІ ҚОЛДАНЫСЫ
58-65
Г. Омарбаева
ЖОҒАРЫ МЕКТЕПТЕРДЕ АҒЫЛШЫН ТІЛІ САБАҚТАРЫН ОҚЫТУДЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
582-588
Қалбике Есенова
ПАНДЕМИЯ КЕЗІНДЕГІ ТЕЛЕ-РАДИО ДИСКУРСЫ: МЕТАФОРАЛАРДЫҢ ТІЛДІК РЕПРЕЗЕНТАЦИЯСЫ
19-26
Р. Шаханова ,С. Серикова
СӨЗДІК ЖҰМЫСЫ А РҚЫЛЫ ОҚУШЫЛА РДЫҢ СӨЙЛЕ У ТІЛІН ДА МЫТУ – ОРЫС ТІЛІ МҰҒА ЛІМІНІҢ ЖЕ ТЕ КШІ МІНДЕ ТТЕ РІНІҢ БІРІ
437-444
Т. Ермекова ,И. Абдурахманова ,Ж. Абрахманова
«СЫПАЙЫЛЫҚ» МӘНІНІҢ ГРАММАТИКАЛЫҚ, СЕМАНТИКАЛЫҚ РЕПРЕЗЕНТАЦИЯСЫ
59-64
Ж. Саметова,М Айтимов
ТАРИХИ ШЫНДЫҚ ПОЭТИКАСЫНЫҢ КӨРКЕМДІК ҮНДЕСТІГІ
257-263
А. Саганаева ,Р. Шаханова
СӨЗДІК ЖҰМЫСТЫҢ НЕ ГІЗГІ ПРИНЦИПТЕ РІ
426-432
С. Матай ,Г. Әлихан
ҚЫТАЙ ТІЛІН ОҚЫТУ ПРОЦЕСІНДЕ «АРНАЙЫ СҮРАУЛЫ СӨЙЛЕМДІ» ҮЙРЕНУ БАРЫСЫНДА ҚАЗАҚСТАНДЫҚ СТУДЕНТТЕРДЕ КЕЗДЕСЕТІН МӘСЕЛЕЛЕР
409-417
Маурицио Массимо
МИНИМАЛИЗМ: МЫЛҚАУЛЫҚТАН XXI ҒАСЫР ДАУСЫНА ДЕЙІН
54-73
Всеволод Качалов,Евгений Казарцев
Н.А.НЕКРАСОВТЫҢ КЕЗДЕЕЙСОҚ ЕМЕС ЖӘНЕ КЕЗДЕЙСОҚ ТӨРТ ҚАЙЫРЫМДЫ ЯМБЫЛАРЫ. АҚЫН ӨЛЕҢІ МЕН ПРОЗАСЫНЫҢ ЫРҒАҒЫН САЛЫСТЫРМАЛЫ ТАЛДАУ
29-38
Г. Қосымова ,Л. Х. Ахматкулова
ҚАЗАҚ ЖӘНЕ ӨЗБЕК ТІЛДЕРІНДЕГІ ЛЕКСИКАЛЫҚ МАҒЫНА
73-79