А. Алдаш,A. Сейдамат
ТІЛДЕГІ СТАНДАРТТЫЛЫҚ ЖӘНЕ ТІЛДІК БІРЛІКТЕРДІҢ СТАНДАРТТАЛУЫ (ПРОБЛЕМАНЫҢ ҚОЙЫЛЫСЫ
18-24
Саметова Ф.Т.,Дәуренбек Қ.М.
ЛЕКСИКАЛЫҚ КІРМЕ СӨЗДЕРДІ ЗЕРТТЕУДІҢ ЛИНГВОДИДАКТИКАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
13-21
Гульнар Егембердиева,Каракат Дуйсенова
ШВЕЙЦАРИЯЛЫҚ НЕМІС ТІЛІНІҢ ӘДЕБИ НЕМІС ТІЛІМЕН САЛЫСТЫРҒАНДАҒЫ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
5-9
Ф.Ш. Оразбаева
АЙТЫЛЫМ ӘРЕКЕТІНДЕГІ СӨЗДІҢ ҚАТЫСЫМДЫҚ ҚЫЗМЕТІ
123-130
Р. Шаханова ,С. Серикова
СӨЗДІК ЖҰМЫСЫ А РҚЫЛЫ ОҚУШЫЛА РДЫҢ СӨЙЛЕ У ТІЛІН ДА МЫТУ – ОРЫС ТІЛІ МҰҒА ЛІМІНІҢ ЖЕ ТЕ КШІ МІНДЕ ТТЕ РІНІҢ БІРІ
437-444
С. Нұрғали
ШЕШЕНДІК СӨЗДІҢ ЕРЕКШЕЛІГІ
139-143
Ш. Таубаева,С. Иманбаева,Ж. Балтабаева
ДОКТОРАНТТАРДЫҢ ДИДАКТИКАЛЫҚ КӨРСЕТІЛІМДЕР АРҚЫЛЫ АУЫЗША БАЯНДАУ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ДАМЫТУ
481-487
Н. Тулкинбаев
ПЕНИТЕНЦИАРЛЫҚ ЖҮЙЕНІҢ ЗАҢГЕР ТӘЖІРИБЕСІНДЕГІ ЗАҢ ДИСКУРСЫНЫҢ ЕРЕКШЕЛІГІ
263-269
С. Матай ,Г. Әлихан
ҚЫТАЙ ТІЛІН ОҚЫТУ ПРОЦЕСІНДЕ «АРНАЙЫ СҮРАУЛЫ СӨЙЛЕМДІ» ҮЙРЕНУ БАРЫСЫНДА ҚАЗАҚСТАНДЫҚ СТУДЕНТТЕРДЕ КЕЗДЕСЕТІН МӘСЕЛЕЛЕР
409-417
А. Тусупова ,Н. Салимова
ЕРЕСЕКТЕРГЕ АРНАЛҒАН АҒЫЛШЫН ТІЛІН ОҚЫТУДЫҢ ҚАРҚЫНДЫ ӘДІСТЕРІ
617-621
Г. Қосымова ,Л. Х. Ахматкулова
ҚАЗАҚ ЖӘНЕ ӨЗБЕК ТІЛДЕРІНДЕГІ ЛЕКСИКАЛЫҚ МАҒЫНА
73-79