М. Мошқал,Е. Ахапов
ЖАҢАЛЫҚТАР МЕДИА ДИСКУРСЫ АҚПАРАТТЫҚ КЕҢІСТІКТІҢ НЕГІЗІ
639-649
Ш.K Шамеева
ЭКОНОМИКАЛЫҚ МЕДИАДИСКУРС АУДАРМАСЫНЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
138-142
Қалбике Есенова
ПАНДЕМИЯ КЕЗІНДЕГІ ТЕЛЕ-РАДИО ДИСКУРСЫ: МЕТАФОРАЛАРДЫҢ ТІЛДІК РЕПРЕЗЕНТАЦИЯСЫ
19-26
У. Оспанова,М. Шакенова
ҒЫЛЫМИ МӘТІНДЕ БҰҚАРАЛЫҚ АҚПАРАТ ҚҰРАЛДАРЫНЫҢ ӘЛЕУМЕТКЕ ӘСЕРІН ТҮРГЕ БӨЛУ
398-405
М. Аймағамбетова ,А. Садыкова
ҚАЗАҚСТАННЫҢ МЕДИА ДИСКУРСЫНДАҒЫ МӘДЕНИ КОД
386-393
М. Шакенова,Д. Ташимханова,М. Баймаханбетов
ЛЕКСИҚАЛЫҚ БІРЛІКТЕРДІҢ ӨКТЕМДІК ӘЛЕУЕТІ (ҚАЗАҚСТАНДЫҚ АҚПАРАТ ҚУРАЛДАРЫ ДИСКУРСЫ МАТЕРИАЛДАРЫН ПАЙДАЛАНА ОТЫРЫП)
130-137
Г. Кажигалиева ,Г. Орынханова,Б. Каримова
ҚАЗАҚСТАНДЫҚ БАҚ ДИСКУРСІНДЕГІ ҚОҒАМДЫҚ САНАНЫ ЖАҢҒЫРТУДЫҢ АКСИОЛОГИЯЛЫҚ БАҒДАРЛАРЫ: ЛИНГВОКОГНИТИВТІ ҚЫРЫ
50-57
А. Боханова ,А. Нурбаева
ЭКОНОМИКАЛЫҚ ПІКІРТАЛАСТА ЖОЮ СЕМАНТИКАЛЫҚ КАТЕГОРИЯСЫН БАЯНДАУ
48-53
Боханова А.C.
ҚОҒАМДЫҚ ПІКІРДІ ҚАЛЫПТАСТЫРУДАҒЫ ҚР ГАЗЕТТЕРІНІҢ ЭКОНОМИКАЛЫҚ ДИСКУРСЫНЫҢ МАҢЫЗДЫЛЫҚ ДӘРЕЖЕСІ
5-18