Китибаева А.,Жумаш Г.
СӚЗ ТІРКЕСТЕРІНІҢ КӚМЕГІМЕН ЛЕКСИКАНЫ ОҚЫТУДЫ АҒЫЛШЫН ТІЛІН ҮЙРЕНУШІЛЕРДІҢ КАБЫЛДАУЫ
34-38
Р. Рахметова ,М. Рустемова
ОҚУШЫЛАРДЫҢ АЙТЫЛЫМ ДАҒДЫСЫН ДАМЫТУДЫҢ МАҢЫЗЫ
397-402
Г. Акан ,С. Рахимжанова
ШЕТЕЛ ТІЛІН ОҚЫТУДА СТУДЕНТТЕРДІҢ КӘСІБИ ҚАСИЕТТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
350-354
Д. Базарова,К. Раева,К. Умбетбекова
АҒЫЛШЫН ТІЛІ САБАҒЫНДА ОЙЫН ТЕХНОЛОГИЯСЫН ҚОЛДАНУ
557-561
Мереке Танкибаева,Мырзабек Канабек
ЕРЕСЕК ЖАСТАҒЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС ҚАБІЛЕТТЕРІ МЕН ДАҒДЫЛАРЫ ЖӘНЕ ШЕТ ТІЛІН ОҚЫТУДАҒЫ КОММУНИКАТИВТІ ТӘСІЛДЕР
91-96
Гүлбану Кабышева,Бакытгуль Букабаева
ШЕТТІЛДІК АКАДЕМИЯЛЫҚ ЖАЗЫЛЫМ ҚҰЗІРЕТІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДАҒЫ СЫНИ ТҰРҒЫДАН ОЙЛАУҒА ҮЙРЕТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫҢ РӨЛІ
54-65
Ж. Төлебаева
БЛУМ ТАКСОНОМИЯСЫ ҚҰЗЫРЕТТІЛІК ТӘСІЛІН ІСКЕ АСЫРУ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ
605-613