Фикрет Түрікмен,Абишева С. Д
М. МАҚАТАЕВ ПОЭЗИЯСЫНДАҒЫ МИФОЛОГИЯЛЫҚ КОДТАР
18-29
Oрaзбaeвa Э.Б,Oрдaбeкoвa Л.Х
БACТAУЫШ CЫНЫПТA ТIЛ БIЛIМIН OҚЫТУ ӘДICТEМECIНIҢ МӘCEЛEЛEРI
38-45
Китибаева А.,Жумаш Г.
СӚЗ ТІРКЕСТЕРІНІҢ КӚМЕГІМЕН ЛЕКСИКАНЫ ОҚЫТУДЫ АҒЫЛШЫН ТІЛІН ҮЙРЕНУШІЛЕРДІҢ КАБЫЛДАУЫ
34-38
А. Б. Умарова , Г.А. Қажығалиева
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРНЫНДА ТАРИХШЫ-СТУДЕНТТЕРГЕ ОРЫС ТІЛІН ОҚЫТУДА CLIL ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫҢ ДИДАКТИКАЛЫҚ
66-77
Ө. Иманғали ;С. Асылбекұлы
ҚАЗІРГІ ҚАЗАҚ ӘҢГІМЕЛЕРІНІҢ ТАҚЫРЫПТЫҚ АЯСЫ МЕН ӨЗЕКТІ ИДЕЯЛАРЫ
71-80
А. Набидуллин;Ч.Қ. Ордабаев
АҒЫЛШЫН ТІЛІНЕН ЕНГЕН СӨЗДЕРДІҢ ҚАЗАҚСТАНДЫҚ ЖАСТАРДЫҢ МӘДЕНИЕТІ МЕН СӨЙЛЕУІНЕ ӘСЕРІ
29-37
Алексеев П.В., Попов А.В., Орехова Т.И.
АЛТАЙ XVIII ҒАСЫРДЫҚ ЛЕКСИКОНЫНДА: СІБІРДІҢ ФРОНТИРІНІҢ ТОПОНИМИЯСЫ
5-16
A. Тусупова,A. Шөмшек
КӨРКЕМ ШЫҒАРМАНЫ ӘДЕБИ АСПЕКТІДЕ ЗЕРТТЕУ
292-297
Ф.Ш. Оразбаева
ҒАЛЫМ МҰРАСЫ – РУХАНИ ҚАЗЫНА
112-117
Кноль М.В., Шалбаева Д.Х., Тынбаева Г.С.
ҚАЗАҚСТАН МЕКТЕПТЕРІНДЕ ҮШ ТІЛДІ БІЛІМ БЕРУ ЖАҒДАЙЫНДА АҒЫЛШЫН ТІЛІН ОҚЫТУ КЕЗІНДЕ ТІЛАРАЛЫҚ ИНТЕРФЕРЕНЦИЯНЫҢ АЛДЫН АЛУ ӘДІСТЕМЕСІ
95-105
Жанарка Ибраева,Гибадат Орынханова
АГАТА КРИСТИДІҢ ИДИОСТИЛІ: АВТОРДЫҢ ҚАЙТАЛАНБАС ТҰЛҒАСЫ
55-61