Гульназ Токшылықова
Т.Н.РАХЫМЖАНОВТЫҢ «КҮЙ АТЫ – ДАЙРАБАЙ» ПОВЕСІНДЕГІ КҮЙШІ ТҰЛҒАСЫНЫҢ БЕЙНЕЛЕНУІ
74-80
Ж. Сейсенбаева
БАҚҚОЖА МҰҚАЙДЫҢ «ӨМІРЗАЯ» РОМАНЫНДАҒЫ КӨРКЕМДІК ҚҰРАЛДАР МЕН ӘДІСТЕРДІҢ РОЛІ
302-306
Б. Әбдіғазиұлы
МӘШҺҮР ЖҮСІП КӨПЕЙҰЛЫНЫҢ ӘДЕБИ МҰРАСЫ: КЕШЕ ЖӘНЕ БҮГІН
29-35
Т. Тебегенов ,С. Асылбекұлы
Жұмекен НӘЖІМЕДЕНОВ ПОЭЗИЯСЫНЫҢ КӨРКЕМДІК СИПАТЫ
327-334
Балтабай Әбдіғазиұлы
ӘР ДӘУІРДІҢ ӚЗІНЕ ТӘН ШЫНДЫҚ БАР
32-37
Б. Жумагулова,Г. Ершай
ПИТЕР АКРОЙДТЫҢ “ТЕМЗА: ҚАСИЕТТІ ӨЗЕН” ШЫҒАРМАСЫНДА ШЫНАЙЫ ЖӘНЕ ШЫНАЙЫ ЕМЕС ДИАЛЕКТИКАСЫНЫҢ ӨЗАРА ӘРЕКЕТТЕСУІ
143-151
Ж. Әбелдаев
ТҮРІК ТАРИХИ РОМАНЫНЫҢ ГЕНЕЗИСІ
464-470
Ж Сейсенбаева
БАҚҚОЖА МҰҚАЙ ПОВЕСТЕРІНДЕГІ ДӘУІР ШЫНДЫҒЫ ЖӘНЕ КӨРКЕМДІК ШЕШІМ
267-272
М. Айтимов ,Г. Каримова
ҚАЗІРГІ ҚАЗАҚ РОМАНДАРЫНДАҒЫ ҰЛТТЫҚ СИПАТ (Жазушы С.Елубайдың “Ақ боз үй” роман-трилогиясы негізінде)
190-194
Ө. Иманғали
ШЕРХАН МҰРТАЗАНЫҢ «ТӘУЕКЕЛ ТОЙ» ӘҢГІМЕСІНІҢ ПОЭТИКАСЫ
232-237
Т. Тебегенов,М. Айтимов,Н. Сағынған
ҚАЗАҚ ПРОЗАСЫНДАҒЫ РЕАЛИСТІК СИПАТ ПЕН КӨРКЕМДІК ҚИЯЛ ТҰТАСТЫҒЫ
310-318
Б. Сманов,Ш. Құттыбаев,Е. Абдимомынов
ҚАЛАМГЕР ЖӘНЕ ӨМІР ШЫНДЫҒЫ (Ш.Мұртазаның «Ай мен Айша» романындағы автор бейнесі)
277-283
E. Ломова ,А. Маймакова
ОРЫС ӘДЕБИ ДӘСТҮРІНДЕГІ ФРАНЦУЗ МЕНТАЛИТЕТІ
247-251
М.К. Айтимов ,А.А. Найманбаев
ҚАЗІРГІ ҚАЗАҚ ПРОЗАСЫНДАҒЫ АЛАШ ҚАЙРАТКЕРЛЕРІНІҢ КӨРКЕМ БЕЙНЕСІ
193-200