Ф.Ш. Оразбаева
АЙТЫЛЫМ ӘРЕКЕТІНДЕГІ СӨЗДІҢ ҚАТЫСЫМДЫҚ ҚЫЗМЕТІ
123-130
Альжанова А.А.,Мухатбек А.М.,Кузембекова Ж.Ж.
АҒЫЛШЫН ТІЛІНДЕ СӨЙЛЕУ ДАҒДЫЛАРЫНА СӨЗДІК ҚОРДЫҢ ӘСЕРІ
67-72
Г. Алиханкызы
ШЕТ ТІЛІ САБАҒЫНДА АУЫЗША СӨЙЛЕУДІ ДИСКУССИЯ АРҚЫЛЫ ДАМЫТУДЫҢ ЖОЛДАРЫ
358-364
Г. Қосымова
АУЫЗША СӨЙЛЕУАКТІСІ-КҮРДЕЛІ ҚҰБЫЛЫС
17-21
Гульнар Егембердиева,Каракат Дуйсенова
ШВЕЙЦАРИЯЛЫҚ НЕМІС ТІЛІНІҢ ӘДЕБИ НЕМІС ТІЛІМЕН САЛЫСТЫРҒАНДАҒЫ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
5-9
Ш. Таубаева,С. Иманбаева,Ж. Балтабаева
ДОКТОРАНТТАРДЫҢ ДИДАКТИКАЛЫҚ КӨРСЕТІЛІМДЕР АРҚЫЛЫ АУЫЗША БАЯНДАУ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ДАМЫТУ
481-487
Ж. Төлебаева
БЛУМ ТАКСОНОМИЯСЫ ҚҰЗЫРЕТТІЛІК ТӘСІЛІН ІСКЕ АСЫРУ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ
605-613
Н. Тулкинбаев
ПЕНИТЕНЦИАРЛЫҚ ЖҮЙЕНІҢ ЗАҢГЕР ТӘЖІРИБЕСІНДЕГІ ЗАҢ ДИСКУРСЫНЫҢ ЕРЕКШЕЛІГІ
263-269
С. Матай ,Г. Әлихан
ҚЫТАЙ ТІЛІН ОҚЫТУ ПРОЦЕСІНДЕ «АРНАЙЫ СҮРАУЛЫ СӨЙЛЕМДІ» ҮЙРЕНУ БАРЫСЫНДА ҚАЗАҚСТАНДЫҚ СТУДЕНТТЕРДЕ КЕЗДЕСЕТІН МӘСЕЛЕЛЕР
409-417