Ш. Таубаева,С. Иманбаева,Ж. Балтабаева
ДОКТОРАНТТАРДЫҢ ДИДАКТИКАЛЫҚ КӨРСЕТІЛІМДЕР АРҚЫЛЫ АУЫЗША БАЯНДАУ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ДАМЫТУ
481-487
Б. Нұрдәулетова
XVIII-XIX ҒАСЫРЛАРДАҒЫ МАҢҒЫСТАУ АҚЫН-ЖЫРАУЛАРЫ ТІЛІНДЕГІ АРАБ-ПАРСЫ ЭЛЕМЕНТТЕРІ
430-436
А. Мауленов,А. Нүсіпәліқызы
АБАЙ ШЫҒАРМАЛАРЫНДАҒЫ ҰЛТТЫҚ ДҮНИЕТАНЫМДЫҚ КОНЦЕПТІЛЕРДІ МИФОЛОГИЯЛЫҚ ТҰРҒЫДАН ЖАҢАША ЗЕРДЕЛЕУ
388-393
С. Қожағұлов
АБАЙДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ОЙ-ПІКІРЛЕРІ
341-345
М. Кулахметова ,О. Тасболатов
ШЕТ ТІЛІНІҢ КОММУНИКАТИВТІ ҚҰЗІРЕТТІЛІГІНІҢ БӨЛІГІ РЕТІНДЕГІ ӘЛЕУМЕТТІК-МӘДЕНИ АСПЕКТ
105-112
Г. Қосымова,Қ. Исаханова
ʻʻБАБАЛАР СӨЗІНДЕГІˮ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ИДЕЯЛАР (ОЙЛАР)
96-101
Н. Амиржанова
ҚАЗАҚ ГРАММАТОЛОГИЯСЫНЫҢ НЕГІЗГІ ТҮСІНІКТЕРІ МЕН ПАРАМЕТРЛЕРІ
76-84
E. Молдасанов
ТАҢЖАРЫҚ ЖОЛДЫҰЛЫНЫҢ ШЫҒАРМАЛАРЫНДАҒЫ «КОНЦЕПТ» МӘСЕЛЕСІ, ОНЫҢ АҚЫН ШЫҒАРМАЛАРЫНДАҒЫ КӨРНІСІ
63-69
Б. Қапалбек
ОРТА МЕКТЕПТЕГІ ҚАЗАҚ ТІЛІ ПӘНІНІҢ БАҒДАРЛАМАСЫН ЖЕТІЛДІРУ КЕРЕК
46-50
Ж. Татыева ,А. Загидуллина
ҚАЗАҚСТАННЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ УНИВЕРСИТЕТТЕРІНІҢ ҰЙЫМДЫҚ ӨЗГЕШЕЛІКТЕРІН ДИСКУРС ТАЛДАУ
635-640
Г. Дюсембина ,М. Искакова
ПІКІРТАЛАС ӘДІСІ – ОҚУШЫЛАРДЫ ДАМЫТУ ЖӘНЕ ТӘРБИЕЛЕУ ҚҰРАЛЫ
613-617