Балтабай Әбдіғазиұлы
ӘР ДӘУІРДІҢ ӚЗІНЕ ТӘН ШЫНДЫҚ БАР
32-37
Г. С. Оралова
ЕРІМБЕТ КӨЛДЕЙБЕКҰЛЫНЫҢ АЙТЫСТАҒЫ ОРНЫ
261-268
Әбдіғазиұлы Б.
АБАЙДЫҢ ТҰЛҒАЛЫҚ АЙНАЛАСЫН ЗЕРТТЕУ МӘСЕЛЕЛЕРІ
12-17
O. Иманғали
НЕСІПБЕК ДӘУІТАЙҰЛЫ “АЙҒЫРКІСІ” ӘҢГІМЕСІНІҢ КӨРКЕМДІК ӘЛЕМІ
233-239
А.У. Байболов
БАҚЫТЖАН ҚАНАПИЯНОВ ӘҢГІМЕЛЕРІНДЕГІ ҰЛТТЫҚ КОД МӘСЕЛЕЛЕРІ
209-214
A. Акимбек,З.У. Исламбаева
“AБAЙ” СПЕКТAКЛІНІҢ ЖАҢА ОҚЫЛЫМЫ (Қ.Қуaнышбaев aтындaғы мемлекеттік академиялық қaзaқ музыкaлық дрaмa теaтрының мысалында)
200-205
Ф.К Намазова
ДРАМА ЖАНРЫ МЕН ДРАМА ТІЛІНІҢ СИПАТТАРЫ
79-84
Демченко Л.Н.,Ананьева С.В.
ТИМОФЕЙ АЛЕКСЕЕВТІҢ «КҤН БАТАТЫН БАЛАЛАР» РОМАНЫ ҚАЗІРГІ ӘДЕБИ ПРОЦЕСС КОНТЕКСІНДЕ
35-44
Қ. Тамабаева ,Ж. Сейсенбаева ,С. Шормақова
ҰЛЫ ДАЛАНЫҢ БАЙЫРҒЫ КӨНЕ ЕСЕПТЕРІ - ҚАЗАҚ ХАЛҚЫНЫҢ ҚАСИЕТТІ РУХАНИ ҚҰНДЫЛЫҒЫ
323-327
А. Ибраева ,Д. Сатемирова,С. Сыздықов
Н.ҒАБДУЛЛИННІҢ ЗЕРТТЕУЛЕРІНДЕГІ Ғ.МҮСІРЕПОВТІҢ ДРАМАТУРГИЯСЫ
229-232
A. Қaбылов
ОСПAНХAН ӘУБӘКIРОВ СТИЛIНДЕГI ИРОНИЯ
239-244