Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Филология ғылымдары сериясы

Том 83 № 1 (2023): Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы журналы, "Филология ғылымдары" сериясы

Жарияланған: March 2023

Тұтас шығарылым

ТІЛ БІЛІМІ

Гульнар Егембердиева,Каракат Дуйсенова
ШВЕЙЦАРИЯЛЫҚ НЕМІС ТІЛІНІҢ ӘДЕБИ НЕМІС ТІЛІМЕН САЛЫСТЫРҒАНДАҒЫ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
5-9
Азиза Ержуманова
ТҮРКІ ТІЛДЕРІНДЕГІ АСПЕКТ ПЕН ШАҚТЫҢ МАҒЫНАСЫ МЕН ФОРМАСЫНЫҢ ДИАХРОНИЯ МЕН СИНХРОНИЯДА ДАМУЫ
9-16
Александр Киклевич
ЛИНГВОМӘДЕНИЕТТАНУ ЖӘНЕ ЭТНОЛИНГВИСТИКА: ҚАЗІРГІ ПОЛЬША МЕН ШЫҒЫС ЕУРОПАДАҒЫ ЗЕРТТЕУДІҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ, ТҰЖЫРЫМДАМАЛАРЫ МЕН БАҒЫТТАРЫ
16-28

ӘДЕБИЕТТАНУ

Всеволод Качалов,Евгений Казарцев
Н.А.НЕКРАСОВТЫҢ КЕЗДЕЕЙСОҚ ЕМЕС ЖӘНЕ КЕЗДЕЙСОҚ ТӨРТ ҚАЙЫРЫМДЫ ЯМБЫЛАРЫ. АҚЫН ӨЛЕҢІ МЕН ПРОЗАСЫНЫҢ ЫРҒАҒЫН САЛЫСТЫРМАЛЫ ТАЛДАУ
29-38
Ғафура Сәт
КӨРКЕМСӨЗ ШЕБЕРЛЕРІНІҢ САХНАЛЫҚ ТІЛ АЙҚЫНДЫЛЫҒЫ
38-46
Вольга Славина
Ф.М. ДОСТОЕВСКИЙДІҢ “ЖЕР АСТЫ ЖАЗБАЛАРЫ” АДАМГЕРШІЛІК КРИТЕРИЙЛЕРІНІҢ ДЕТЕРМИНАНТЫ РЕТІНДЕ
46-53

ПЕДАГОГИКА МЕН ӘДІСТЕМЕ МӘСЕЛЕЛЕРІ

Гүлбану Кабышева,Бакытгуль Букабаева
ШЕТТІЛДІК АКАДЕМИЯЛЫҚ ЖАЗЫЛЫМ ҚҰЗІРЕТІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДАҒЫ СЫНИ ТҰРҒЫДАН ОЙЛАУҒА ҮЙРЕТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫҢ РӨЛІ
54-65
Алия Куралбаева,Зарина Өміртай
4 СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНА МӘТІНМЕН ЖҰМЫСТА ОҚЫЛЫМ СТРАТЕГИЯЛАРЫН ҚОЛДАНУДЫҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ
66-74
Ирина Ларионова,Светлана Федосова
ГИДТЕРДІҢ ТІЛДІК ДАЯРЛЫҒЫНДА СӨЙЛЕУ ӘРЕКЕТІН БАҒАЛАУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
75-84
Носко Артем,Дана Шаяхметова
ҚАЗАҚСТАНДА ШЕТ ТІЛДЕРІ МҰҒАЛІМДЕРІН ДАЯРЛАУ КЕЗІНДЕ ДУАЛЬДЫ БІЛІМ БЕРУДІ ҰЙЫМДАСТЫРУ
85-90
Мереке Танкибаева,Мырзабек Канабек
ЕРЕСЕК ЖАСТАҒЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС ҚАБІЛЕТТЕРІ МЕН ДАҒДЫЛАРЫ ЖӘНЕ ШЕТ ТІЛІН ОҚЫТУДАҒЫ КОММУНИКАТИВТІ ТӘСІЛДЕР
91-96

ЖУРНАЛИСТИКА

Айшабибі Гиниятова,Аксауле Әлжан
INSTAGRAM ӘЛЕУМЕТТІК ЖЕЛІСІ ҚАЗАҚСТАН МЕДИАСЫНЫҢ ҚАЛЫПТАСУЫНА ҚАЛАЙ ӘСЕР ЕТУДЕ?
97-103
Алмагуль Курманбаева,Карлыгаш Жаппар,Ляйля Алдабергенкызы
ҚОҒАМДАҒЫ МӘДЕНИ ЖАҢАРУЛАР МЕН КІТАП МӘДЕНИЕТІН ІЗГІЛЕНДІРУ
104-110
Зульфия Курманбекова,Карлыгаш Сарекенова
ЖЕЛІ ҚОЛДАНУШЫСЫНЫҢ КОММУНИКАТИВТІК ТИПТЕРІ
111-122