Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

ХАБАРШЫ «Филология ғылымдары» сериясы

ГИДТЕРДІҢ ТІЛДІК ДАЯРЛЫҒЫНДА СӨЙЛЕУ ӘРЕКЕТІН БАҒАЛАУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ

Жарияланған June 2023
Аңдатпа

Мақаланың зерттеу мәселесі сөйлеу әрекетін бағалаудың когнитивтік және прагматикалық аспектілерінің педагогикалық аспектілері мәселесі болып табылады. Мақалада диалог сөздің бағала когнитивтік және прагмативтік аспектінің сұрақтары қарастырылады. Авторлар жағдайды (оқиғаны) бағалауға арналған модель жағдайды экспликациялауда болжауға болатын предикатты және предикатты бағалаудың мәнін жаңартқаннан кейін енгізілген жағдайды қамтитын мысалдарды сипаттайды. Зерттеу мақсаты диалогтық әрекеттестіктің аксиологиялық құрамдас бөлігін прагматикалық зерттеу болып табылады. Бағалау мәлімдемесі жүзеге асырылатын сөйлейтін субъектінің пайымдауын және сыртқы экстралингвистикалық жағдайын құруда қолданылатын өзекті лингвистикалық құралдарды талдау. Әдістеме талдауда коммуникативті жағдайларды есепке алу, әңгімелесушілердің рөлдік мәртебесін ескере отырып, теріс бағалауды бастайтын маңызды диалогтық мәлімдемелер ретінде ұсынылған. Нәтижелер репликаны бағалау ретінде ағымдағы қабылдауды немесе, керісінше, мұндай интерпретацияның мүмкін еместігін анықтайтын тұлғааралық қатынастардың табиғатын зерттеу болып табылады. Зерттеудің ғылыми жаңалығы ақпаратты болжамды интерпретациялаудың психикалық әрекетте жүзеге асуында. Ойлау нәтижесінде белсенділікті бағалау құрылымдық сана, когнитивті байланыстан кейін ұзақ мерзімді жадта қозғалатын құрылымдарға ауысады.

pdf (Eng)
Тіл

Eng

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Larionova, I. і Fedosova , S. 2023. ГИДТЕРДІҢ ТІЛДІК ДАЯРЛЫҒЫНДА СӨЙЛЕУ ӘРЕКЕТІН БАҒАЛАУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ. ХАБАРШЫ «Филология ғылымдары» сериясы. 83, 1 (Чер 2023), 75–84. DOI:https://doi.org/10.51889/1728-7804.2023.14.1.012.