Мақаланың зерттеу мәселесі сөйлеу әрекетін бағалаудың когнитивтік және прагматикалық аспектілерінің педагогикалық аспектілері мәселесі болып табылады. Мақалада диалог сөздің бағала когнитивтік және прагмативтік аспектінің сұрақтары қарастырылады. Авторлар жағдайды (оқиғаны) бағалауға арналған модель жағдайды экспликациялауда болжауға болатын предикатты және предикатты бағалаудың мәнін жаңартқаннан кейін енгізілген жағдайды қамтитын мысалдарды сипаттайды. Зерттеу мақсаты диалогтық әрекеттестіктің аксиологиялық құрамдас бөлігін прагматикалық зерттеу болып табылады. Бағалау мәлімдемесі жүзеге асырылатын сөйлейтін субъектінің пайымдауын және сыртқы экстралингвистикалық жағдайын құруда қолданылатын өзекті лингвистикалық құралдарды талдау. Әдістеме талдауда коммуникативті жағдайларды есепке алу, әңгімелесушілердің рөлдік мәртебесін ескере отырып, теріс бағалауды бастайтын маңызды диалогтық мәлімдемелер ретінде ұсынылған. Нәтижелер репликаны бағалау ретінде ағымдағы қабылдауды немесе, керісінше, мұндай интерпретацияның мүмкін еместігін анықтайтын тұлғааралық қатынастардың табиғатын зерттеу болып табылады. Зерттеудің ғылыми жаңалығы ақпаратты болжамды интерпретациялаудың психикалық әрекетте жүзеге асуында. Ойлау нәтижесінде белсенділікті бағалау құрылымдық сана, когнитивті байланыстан кейін ұзақ мерзімді жадта қозғалатын құрылымдарға ауысады.
ГИДТЕРДІҢ ТІЛДІК ДАЯРЛЫҒЫНДА СӨЙЛЕУ ӘРЕКЕТІН БАҒАЛАУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
Жарияланған June 2023
57
54
Аңдатпа
Тіл
English
Кілтті сөздер
педагогикалық аспект
білім беру бағдарламалары
тілдік білім беру бағдарламалары
оқулықтар
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Larionova, I. і Fedosova , S. 2023. ГИДТЕРДІҢ ТІЛДІК ДАЯРЛЫҒЫНДА СӨЙЛЕУ ӘРЕКЕТІН БАҒАЛАУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Филология ғылымдары сериясы. 83, 1 (Чер 2023), 75–84. DOI:https://doi.org/10.51889/1728-7804.2023.14.1.012.