Мақалада Қазақстан тұрғындарының цифрлық дәуір контексі аясында медиатұтынуы мен талғамы бойынша әлеуметтік зерттеулер келтірілді.
Зерттеу мақсаты Қазақстандағы тұрғындардың цифрлық технологияларды медиатұтыну ерекшеліктері мен медиаталғамын айқындау саналды. Эмпирикалық зерттеулердің басты міндеттеріне: коммуникацияның техникалық құралдары мен ақпараттың цифрлық арналарына қолжетімдік механизмін, сондай-ақ цифрлық дерекөздерді белсенді медиатұтынушыларды айқындау жатады. Зерттеу методологиясы сандық және сапалық әдістерге негізделді: мақсатты топтар мен фокус-топтар арасындағы сауалнамаға Қазақстанның барлық өңірлерінен 2500 респондент қамтылды. Зерттеу нәтижелерін медиамеркетинг және цифрлық медиабизнес бойынша қолданбалы жұмыстарда пайдалануға болады.