Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Филология ғылымдары сериясы

ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ЖЕРГІЛІКТІ ҚЫТАЙ МҰҒАЛІМДЕРІН ДАЯРЛАУ ЖҮЙЕСІНІҢ ҚҰРЫЛЫСЫН ТАЛҚЫЛАУ

Жарияланған September 2024

22

27

Шанхай университеті
Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
Аңдатпа

"Белдеу және жол" бастамасының кең шеңберінде бұл зерттеу Қазақстандағы Қытай тілі мұғалімдерінің жергілікті білім беру жүйесін құруға және оңтайландыруға бағытталған. Қазақстандағы Қытай тілі мұғалімдерін даярлаудың қазіргі жүйесінің құрылымы мен қызметін және оның алдында тұрған көптеген міндеттерді егжей-тегжейлі қарастыра отырып, біз салыстырмалы педагогикалық әдістерді қолданамыз және іс-әрекетке қабілетті стратегиялық ұсыныстар жиынтығын ұсыну мақсатында үйде және шетелде мұғалімдерді оқытудың табысты үлгілеріне жүгінеміз.. Бұл ұсыныстар жергілікті Қытай тілі мұғалімдерінің кәсіби өсуі мен тұрақтылығына ықпал етіп қана қоймай, Сонымен қатар Қытай тілін оқытудың сапасы мен тиімділігін арттыруға, осылайша Қазақстанда Қытай тілін кеңінен насихаттауға және енгізуге ықпал етуге бағытталған. Сонымен қатар, тілдік білім беру саласындағы халықаралық ынтымақтастықты, әсіресе Қытаймен алмасуды нығайту екі халық арасындағы түсіністікті нығайту және гуманистік байланысты тереңдету үшін өте маңызды. Сондықтан, бұл зерттеу сонымен қатар екі ел арасындағы ортақ лингвистикалық және мәдени платформаны құруға теориялық қолдау мен практикалық басшылықты қамтамасыз етуге және адам тағдыры қауымдастығы тұжырымдамасының реиональды практикасын ілгерілетуге бағытталған.осылайша, "Белдеу және жол" бойындағы елдер арасында плюралистік диалог пен үйлесімді қатар өмір сүруге ықпал етеді.

PDF (English)
Тіл

English

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
D., S., G., A. і T., B. 2024. ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ЖЕРГІЛІКТІ ҚЫТАЙ МҰҒАЛІМДЕРІН ДАЯРЛАУ ЖҮЙЕСІНІҢ ҚҰРЫЛЫСЫН ТАЛҚЫЛАУ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Филология ғылымдары сериясы. 3, 89 (Вер 2024), 111–120. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5657.2024.89.3.014.