Б. Әбдіғазиұлы ,Қ.Қ. Атолла
ОРАЛХАН БӨКЕЙ ШЫҒАРМАЛАРЫНДАҒЫ АДАМ МЕН ТАБИҒАТ ТҰТАСТЫҒЫ
35-44
З. Ермағанбетова
МЫРЗАБЕК ДҮЙСЕНОВТІҢ КҮНДЕЛІК ЖАЗБАЛАРЫ
379-383
Г. Каримова
ОРАЛХАН БӨКЕЙ ТУЫНДЫЛАРЫНЫҢ КӨРКЕМДІК-ИДЕЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІГІ
361-365
Балтабай Әбдіғазиұлы
ӘР ДӘУІРДІҢ ӚЗІНЕ ТӘН ШЫНДЫҚ БАР
32-37
Найманбаев А.А.
Ә. КЕКІЛБАЕВ ПОВЕСТЕРІНІҢ СЮЖЕТТІК ЖЕЛІСІН ОҚЫТУДЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
17-26
Ж. Сейсенбаева
БАҚҚОЖА МҰҚАЙДЫҢ «ӨМІРЗАЯ» РОМАНЫНДАҒЫ КӨРКЕМДІК ҚҰРАЛДАР МЕН ӘДІСТЕРДІҢ РОЛІ
302-306
А. Ибраева ,Д. Сатемирова,С. Сыздықов
Н.ҒАБДУЛЛИННІҢ ЗЕРТТЕУЛЕРІНДЕГІ Ғ.МҮСІРЕПОВТІҢ ДРАМАТУРГИЯСЫ
229-232
А. Абасилов
Қ.МҰХАМЕДЖАНОВТЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК ЛИНГВИСТИКАЛЫҚ ТҰЖЫРЫМДАРЫ
11-15
Б. Сманов,Ш. Құттыбаев,Е. Абдимомынов
ҚАЛАМГЕР ЖӘНЕ ӨМІР ШЫНДЫҒЫ (Ш.Мұртазаның «Ай мен Айша» романындағы автор бейнесі)
277-283
Э. Сартбаева,Г. Тоқшылықова
САЛМАН РУШДИДІҢ «ТҮН ҚОЙНАУЫНДАҒЫ БАЛАЛАР» АТТЫ РОМАНЫНДАҒЫ «МҰРЫН МЕН ТІЗЕ» КОНЦЕПТІСІ ТҮН БАЛАЛАРЫНЫҢ СИҚЫРЛЫ ҚАБІЛЕТІНІҢ СИМВОЛЫ РЕТІНДЕ
351-356