Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
ХАБАРШЫ «Филология ғылымдары» сериясы

ОРЫС ТІЛІ МЕН ӘДЕБИЕТІ САБАҚТАРЫНДА ГРАФИКАЛЫҚ ҰЙЫМДАСТЫРУШЫЛАР АРҚЫЛЫ СТУДЕНТТЕРДІҢ ТАЛДАУ ДАҒДЫСЫН ДАМЫТУ

Жарияланған 12-2023
Химиялық-биологиялық бағыттағы Назарбаев зияткерлік мектебі
##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

Гүлмира Кенесхан

Мақала орыс тілі мен әдебиеті сабақтарында оқушыларды талдау дағдыларын дамыту үшін графикалық ұйымдастырушыларды қолданудың тиімділігін зерттеуге арналған. Оқушылардың зерттеу қабілеттерін дамыту тілдік және әдеби құбылыстарды терең түсінуді қалыптастыруда маңызды рөл атқарады. Мақала авторы психикалық карталар, кейіпкерлердің портреттері, SWOT талдаулары және т.б. сияқты графикалық ұйымдастырушылардың әртүрлі түрлерін қарастырады және оларды оқу процесінде қолдану әдістемесін ұсынады. Зерттеу нәтижелерін талдау графикалық ұйымдастырушыларды енгізу әдеби шығармаларды тереңірек және жүйелі түсінуге ықпал ететінін, сондай-ақ оқушылардың аналитикалық дағдыларының деңгейін жақсартатынын растайды. Білім беру тәжірибесінде когнитивті процестерді жетілдіру үшін көрнекі оқыту әдістерін біріктірудің маңыздылығы атап өтіледі. Бұл мақалада бейнелеудің инновациялық әдістері мен құралдары арқылы орыс тілі мен әдебиетін оқыту процесін оңтайландыруға тырысатын оқытушылар мен әдіскерлерге құнды ұсыныстар берілген.

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

Акмарал Умарова

Мақала орыс тілі мен әдебиеті сабақтарында оқушыларды талдау дағдыларын дамыту үшін графикалық ұйымдастырушыларды қолданудың тиімділігін зерттеуге арналған. Оқушылардың зерттеу қабілеттерін дамыту тілдік және әдеби құбылыстарды терең түсінуді қалыптастыруда маңызды рөл атқарады. Мақала авторы психикалық карталар, кейіпкерлердің портреттері, SWOT талдаулары және т.б. сияқты графикалық ұйымдастырушылардың әртүрлі түрлерін қарастырады және оларды оқу процесінде қолдану әдістемесін ұсынады. Зерттеу нәтижелерін талдау графикалық ұйымдастырушыларды енгізу әдеби шығармаларды тереңірек және жүйелі түсінуге ықпал ететінін, сондай-ақ оқушылардың аналитикалық дағдыларының деңгейін жақсартатынын растайды. Білім беру тәжірибесінде когнитивті про-цестерді жетілдіру үшін көрнекі оқыту әдістерін біріктірудің маңыздылығы атап өтіледі. Бұл мақалада бейнелеудің инновациялық әдістері мен құралдары арқылы орыс тілі мен әдебиетін оқыту процесін оңтайландыруға тырысатын оқытушылар мен әдіскерлерге құнды ұсыныстар берілген.

Аңдатпа

Мақала орыс тілі мен әдебиеті сабақтарында оқушыларды талдау дағдыларын дамыту үшін графикалық ұйымдастырушыларды қолданудың тиімділігін зерттеуге арналған. Оқушылардың зерттеу қабілеттерін дамыту тілдік және әдеби құбылыстарды терең түсінуді қалыптастыруда маңызды рөл атқарады. Мақала авторы психикалық карталар, кейіпкерлердің портреттері, SWOT талдаулары және т.б. сияқты графикалық ұйымдастырушылардың әртүрлі түрлерін қарастырады және оларды оқу процесінде қолдану әдістемесін ұсынады. Зерттеу нәтижелерін талдау графикалық ұйымдастырушыларды енгізу әдеби шығармаларды тереңірек және жүйелі түсінуге ықпал ететінін, сондай-ақ оқушылардың аналитикалық дағдыларының деңгейін жақсартатынын растайды. Білім беру тәжірибесінде когнитивті процестерді жетілдіру үшін көрнекі оқыту әдістерін біріктірудің маңыздылығы атап өтіледі. Бұл мақалада бейнелеудің инновациялық әдістері мен құралдары арқылы орыс тілі мен әдебиетін оқыту процесін оңтайландыруға тырысатын оқытушылар мен әдіскерлерге құнды ұсыныстар берілген.

pdf (Рус)
Тіл

Рус

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Кенесхан, Г. і Умарова, А. 2023. ОРЫС ТІЛІ МЕН ӘДЕБИЕТІ САБАҚТАРЫНДА ГРАФИКАЛЫҚ ҰЙЫМДАСТЫРУШЫЛАР АРҚЫЛЫ СТУДЕНТТЕРДІҢ ТАЛДАУ ДАҒДЫСЫН ДАМЫТУ. ХАБАРШЫ «Филология ғылымдары» сериясы. 86, 4 (Груд 2023), 88–97. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5657.2023.86.4.009.