Зерттеу мәселесі. Подкасттардың көпшілігін зерттелетін тіл елдеріндегі ана тілінде сөйлейтіндер жасаған, сондықтан олар тек зерттелетін тіл елінің әлеуметтік-мәдени шындығын білдіріп қана қоймайды және шет тіліндегі қарым-қатынастың вербалды және вербалды емес кодтарының үйлесімін көрсетеді, сонымен қатар болашақ мамандардың кәсіби қызметіне қатысты мәліметтерді қамтиды және тілдің кәсіби қарым-қатынас құралы ретіндегі қызметін көрсетеді, табиғи ортадағы қарым-қатынас. Жұмыстың мақсаты – көп функционалды подкасттарды құрудың педагогикалық шарттарын зерттеу, өйткені олардың көмегімен шет тілін оқыту кезінде сөйлеу әрекетінің бірнеше түрін дамытуға болады: оқу, айтылым, жазылым, тыңдалым. Әдіснама, әдіс және әдістеме: болашақ гидтердің орнығуына, нарықтық экономикасы бар қоғамға интеграциялануына, басқа халықтардың мәдениетін саналы және толық меңгеруге, әлемдік проблемаларды жақсы түсінуге көмектесетін подкасттарды құру үшін педагогикалық шарттар мәселесі бойынша әдеби дереккөздерді талдау. Нәтижесі: БАҚ саласындағы құзыреттілік (медиа құзыреттілік). Подкасттармен жұмыс істеу үшін компьютердің негізгі дағдыларын қалыптастыру керек: Интернеттен файлдарды жүктеп алу, қажет болған жағдайда өңдеу және қайта кодтау мүмкіндігі.
ТІЛДІ ҚАЛЫПТАСТЫРУ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ ПОДКАСТТАРДЫ ҚҰРУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ШАРТТАРЫ
Жарияланған September 2023
79
81
Аңдатпа
Тіл
English
Кілтті сөздер
педагогикалық аспект
подкасттарды құрудың педагогикалық шарттары
шет тіліндегі аудиторлық құзыреттілік
гидтерді даярлау
Шығыс Қазақстан облысының туристік дестинациялары
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Larionova, I. і Kapysheva, G. 2023. ТІЛДІ ҚАЛЫПТАСТЫРУ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ ПОДКАСТТАРДЫ ҚҰРУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ШАРТТАРЫ . Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Филология ғылымдары сериясы. 84, 2 (Вер 2023), 70–77. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5657.2023.84.2.011.