Бұл мақалада біз негізгі лингводидактикалық тараптар тұрғысынан лексикалық кірме сөздерді ашатын негізгі ұғымдарды қарастырамыз. Сөйлеудегі және тілдегі кірме сөздердің даму дәрежелерінің арақатынасының жетекші белгісі – бұл мағыналық ассимиляцияның белгісі, ол жаңа көп мағыналы сөздерге енетін игерілген мағыналардың санымен тікелей байланысты, егер олар дұрыс түсіндірілсе және оларда мүмкін және тұрақты белгілердің болуы. Негізгі лингводидактикалық аспектілер анықталды: білім алушылар оқытудың белгілі бір кезеңінде алғаш рет кездесетін оқу тілінің тілдік құбылыстары; оқушылардың ана тілінде және оқу тілінде кездесетін тілдік құбылыстарды салыстыру қабілетін қалыптастыру және дамыту үшін қолданылатын тілдік материал. Оқыту әдістемесінің маңызды аспектілері ауызша және жазбаша сөйлеуді дамыту үшін қолданылатын тілдік дағдылар; лингвистикалық-елтану бағыты бар мәтіндердің мазмұны; оқу құралдарын, оқулықтарды пайдалану кезінде және тілді өз бетінше үйрену кезінде алынған тілдік дағдылар болып табылады. Оларды пайдалану кірме лексиканы зерттеу оқу процесін тиімдірек жүргізуге мүмкіндік береді. Оқу процесінде алынған сөзді түсіндіру, түпнұсқа мағыналармен таныстыру, сабақтарды өткізу үшін заманауи мәтіндерді таңдау және олардың негізінде қызықты лексикалық жаттығулар жасау ұсынылады.
ЛЕКСИКАЛЫҚ КІРМЕ СӨЗДЕРДІ ЗЕРТТЕУДІҢ ЛИНГВОДИДАКТИКАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
Жарияланған June 2023
70
25
Аңдатпа
Тіл
Русский
Кілтті сөздер
тіл, тіл білімі, қарызға алынған сөздер, лексика, қарызға алынған лексика, лингводидактика, лингводидактикалық аспектілер
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Саметова Ф.Т. і Дәуренбек Қ.М. 2023. ЛЕКСИКАЛЫҚ КІРМЕ СӨЗДЕРДІ ЗЕРТТЕУДІҢ ЛИНГВОДИДАКТИКАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Филология ғылымдары сериясы. 3, 81 (Чер 2023), 13–21. DOI:https://doi.org/10.51889/8744.2022.16.80.002.