Бүгінгі таңда білім берудің негізгі міндеті өмірлік басымдықтарды белгілеу және мәдениетаралық және ұлтаралық қатынастарды дамыту мен үйлестіруге ықпал ететін тұлғаның жағымды рухани қасиеттерін дамыту болып табылады. Соңғы бірнеше жылда орын алған әлеуметтік, экономикалық және мәдени өзгерістер халықаралық ынтымақтастықтың дамуына серпін беріп, жекелеген тілдердің қолданылу аясының кеңеюіне әкелді. Экономикалық және мәдени байланыстардың кеңеюі тек жаңа институттардың пайда болуына ғана емес, сонымен қатар шет тілдік лексиканы алуға және осы институттар номинациясында тілдердің тығыз өзара әрекеттесуіне әкелді. Аталған ықпал ету шеңберінде Қазақстан Республикасын жеке бөліп көрсетуге болады, өйткені Қазақстан аумағында тұратын этностық топтардың осындай саны кезінде олардың арасындағы интеграция және өзара іс-қимыл мәселелеріне ерекше назар аудару қажет екені айқын. Бұл мәнмәтінде тіл саясатының өзекті міндеті көптілділікті қалыптастыру болып табылады, онда мемлекеттік тілді, ұлттық тілдерді, ұлтаралық қатынас тілі ретінде орыс тілін және кәсіби және мәдениетаралық коммуникация үшін ағылшын тілін сақтау мен дамытуға ерекше көңіл бөлінеді. Зерттеудің мақсаты Қазақстанның полиэтникалық кеңістігіндегі тілдер мен мәдениеттердің өзара әсер ету ерекшеліктерін анықтау үшін әдеби дереккөздерге шолу жасау болып табылады.
ҚАЗАҚСТАННЫҢ ПОЛИЭТНИКАЛЫҚ КЕҢІСТІГІНДЕГІ ТІЛДЕР МЕН МӘДЕНИЕТТЕРДІҢ ӨЗАРА ӘСЕРІ: ДИДАКТИКАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕР
Жарияланған June 2023
94
43
Аңдатпа
Тіл
Русский
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Ж.К., М. і Н.В., Д. 2023. ҚАЗАҚСТАННЫҢ ПОЛИЭТНИКАЛЫҚ КЕҢІСТІГІНДЕГІ ТІЛДЕР МЕН МӘДЕНИЕТТЕРДІҢ ӨЗАРА ӘСЕРІ: ДИДАКТИКАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕР. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Филология ғылымдары сериясы. 3, 81 (Чер 2023), 5–13. DOI:https://doi.org/10.51889/6576.2022.11.47.001.