Бұл ма қа ла да ве рба льды ко ммуника цияны ң же те кші бірлігі ре тінде мәтін тура лы те о риялы қ мәліме тте р ке лтірілге н. Мәтін о қу про це сінде о ры с тілін о қиты н бөлімде ко ммуника тивті құзы ре ттілікті қа лы пта сты руды ң не гізі ре тінде әре ке т е ту қа біле тін а ла ты н не гізгі ко ммуника тивтік бірлік ре тінде қа ра сты ры ла ды . Ма ма нды қты ң тілін о қы ту ғы лы ми мәтінде рді о қы п, та лда уға не гізде лге н.
Ма ма нды қ бо йы нша ғы лы ми мәтінде рді о қу, көбе йту және та лда у о ры с тілін о қы туды ң тиімді әдісте рінің бірі бо лы п са на ла ды және тілді ме ңге рудің о рта ша де ңге йі ба р жо ға ры о қу о ры нда ры ны ң студе нтте рінің сөздік қо ры н же тілдіре ді. Мәтінге де йінгі күрде ліліктің әр түрлі де ңге йінде гі ма ма нды қ бо йы нша ғы лы ми мәтінде рдің мы са лда ры көрсе тілге н, сы лта у және по стте кст гра мма тика лы қ, ле ксика лы қ, мо рфо ло гиялы қ, синта ксистік жа тты ғула р ме н сөйле уді да мы туға а рна лға н та псы рма ла р. Ма ма нды қ бо йы нша ғы лы ми мәтінде рдің мы са лда ры н қа ра сты ру нәтиже сінде білім бе ру ғы лы ми мәтіні а рна йы та ңда лға н а қпа ра тты иге ру үшін де , жа ңа білім бе ру өнімін а лу үшін де , ко ммуника тивті да ғды ла рды а ртты ру үшін де жа са луы мүмкін де ге н қо ры ты нды ға ке лді.
і.